Iida kuten Maisakin on leikattu seksikkääksi, mutta Iida on seksikkäämpi. Hän suorastaan tihkuu seksiä!
https://www.plastikakirurgiafinest.ee/galleria/iida-palosaari/#&gid=psgal_330_1&pid=5
Maisa Torppaakin seksikkäämpi Iida Palosaari seksikkäimmillään!
24
395
Vastaukset
- Anonyymi
Miehillä näyttää nykyään olevan niin, että mitä isommat silikonipallot, sen seksikkäämpi heidän mielestäön naiset ovat. Naamasta ei niin väliä, saa olla rumakin.
Palosaari ja Torppa eivät ole kasvoiltaan erityisen kauniita, mutta mitä sillä väliä. Valtavat silikonipallot riittävät😄😄- Anonyymi
Kysymys kuuluu: kuka Iida Palosaari. Onko tyrkkyjulkku-putkesta putkahtanut taas uusi, leikelty seksipommi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys kuuluu: kuka Iida Palosaari. Onko tyrkkyjulkku-putkesta putkahtanut taas uusi, leikelty seksipommi?
Juontaa nelosella Tiedä ja voita kilpailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan postaamat kuvat ovat sarjassa: Yliampuvan muokatut ja käsitellyt kuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan postaamat kuvat ovat sarjassa: Yliampuvan muokatut ja käsitellyt kuvat.
Kyllä on kauneus ja luonnollisuus kaukana noista tyrkyistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sama nainen, joka kailottaa ärsyttävällä äänellä: tulukaa pellaamaan, tulukaa nyt hyvät ihmiset pellaamaan 😂.
- Anonyymi
Latvalan uudet kyyditettävät, Marianne Kallio ja A. Bargh ovat todella seksikkäitä.
- Anonyymi
Jättisilikonipalloisia, tyhmiä ja teennäisiä. Torpan kanssa samaa tasoa.
- Anonyymi
Ei nämä kirjoittelijat tiedä seksikkyydestä mitään. Seksikkyys on ihan muuta kun noitten Maisukoiden silikonit.
Seksikkyys heijastuu ihmisen sisältä, ei tyhjästä kuoresta. - Anonyymi
Iida oli paljon paremman näköinen omilla jo ihan hyvän kokoisilla tisseillään.
Tajuais nyt vaan olla ottamatta huulitäytteitä. - Anonyymi
Neidit Marianne ja Asal ovat uhkeita kyyditettäviä.Kyllä Latvalan nyt kelpaa antaa ajo-ohjeita silmää hiveleville neitokaisille. Puheet ratin takana ovat hippasen monimielisiä.
- Anonyymi
Ne jutut ovat käsikirjoitettuja ja tekemällä tehtyjä. Seiska taustalla.
Seiska haluaa vain hauskuuttaa ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jutut ovat käsikirjoitettuja ja tekemällä tehtyjä. Seiska taustalla.
Seiska haluaa vain hauskuuttaa ihmisiä.Vain naisettomien peräkammarin poikien ja limaisten vanhojen ukkojen mielestä jättitekotissit ovat kauniita ja seksikkäitä. Katsovat samanlaisia aikuisviihteessä, siksi ihannoivat noita silikonikanoja.
- Anonyymi
Latvalan kirja myy, mitä enemmän on julkisuutta 🤔. Eihän tuossa mitään pahaa ole, jos taotaan kun rauta on kuumaa 😃.
- Anonyymi
Omituista, että Latvala lähtee mukaan tuollaiseen Seiskan käsikirjoitettuun juttuun mukaan. Etenkin kun puheet ovat niin rasvaisia. Ehkä se on tyypillistä hänelle. Mene ja tiedä, kun en tunne miestä.
- Anonyymi
Puheet ovat humoristisia ja käsikirjoitettuja.
Valitettavaa, jos sinun älykapasiteettisi ei riitä sitä ymmärtämään.
- Anonyymi
Kaksimieliset jutut eivät ole minun juttuni. Ne eivät edes naurata. Hyvä huumori kyllä naurattaa. Se onkin taitolaji, joka ei jokapojalta onnistu.
Mutta, jos joku tykkää viljellä kaksimielisyyksiä, niin siitä vaan. Kukin tyylillään.- Anonyymi
Kyllä kaksimieliset jutut ovat juuri sinun juttusi. Ei tarvitse lukea kuin lukuisia ja taas lukuisia aloituksiasi esim Belorfista, Latvalasta, Stefusta ym. Että älä viitsi narrata 🤥.
- Anonyymi
No, nyt Jari-Matti on omimmillaan. Ajeluttaa povipommeja ja puhelee hänelle valmiiksi kirjoitettua tekstiä.
- Anonyymi
Älä pilkkaa, sinulla ei ole varaa siihen.
Idoloi Maisaa vaan.
- Anonyymi
Ollakseen Torppaa seksikkäämpi, ei naisen tarvitse olla kummoinen.
- Anonyymi
Mitä pilkkaamista se on jos kertoo sen mitä on havainnut Seiskan otsikoista ja videolta?
Siellähän juurikin kerrotaan Latvalan ajeluttaneen ns.povipommeja.
Ehkä oli väärin sanoa, että hänelle oli laitettu sanat suuhun. Voihan olla niinkin, että hän puhui ihan omalla suullaan, eikä valmiiksi kirjoitettua tekstiä.- Anonyymi
Sinä pilkkaat, kirjoitit rasvaisista jutuista. Rasvaiset jutut ovat ihan erinlaisia kuin Latvalan repliikit Seiskassa
Mieti mitä kirjoitat. Latvalan jutut ovat hauskasti hiukan kaksimielisiä, ei todellakaan ns.rasvaisia.
- Anonyymi
On makuasia mikä on rasvaista juttua ja mikä ei. Makuasioista ei sovi kiistellä.
Minä olen sitä mieltä mitä olen ja sinä saat olla toista mieltä. Ei se minua haittaa mitenkään. Joten älä ota paineita minun mielipiteestäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224