Sofia huuhailee pitkästyneenä

Anonyymi

Sofia huuhailee Levillä täysin pallo hukassa.
Päivitykset outoja, surullisiakin.

104

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan miksi piti lähteä sinne, koska on se tiedetty ettei viihdy pakkasessa ja oloa metsän keskellä.

      • Anonyymi

        Tulisivat pois vaan,perjantaina Stefanin rattikäry tuomio luetaan.Ei kai saa kuin ehtoolista 30-50- päivää tuomarin mukaan tietenkin sakot päälle.Sit kannattaa kyllä, kuohuvaa lipittää taas kunnolla ehkä saa ajokortinkin jo taskuunsa.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisivat pois vaan,perjantaina Stefanin rattikäry tuomio luetaan.Ei kai saa kuin ehtoolista 30-50- päivää tuomarin mukaan tietenkin sakot päälle.Sit kannattaa kyllä, kuohuvaa lipittää taas kunnolla ehkä saa ajokortinkin jo taskuunsa.😃

        Jumatsukka sukset jalkaansa vetäisisi ja kunnon 20km- lenkit päivittäin hoitelisi. Eipä masennus pukkais ollenkaan Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumatsukka sukset jalkaansa vetäisisi ja kunnon 20km- lenkit päivittäin hoitelisi. Eipä masennus pukkais ollenkaan Sofia.

        Näin olisi, siitä kyllä Martina ansaitsee positiivisen maininnan, että hän olisi lähtenyt hiihtolenkille , siinä voi purkaa pois kaikki negatiiviset tunteet, joita varmaan Sofialla tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Kun ILMAISEKSI taas joki urpo sen sinne kustansi!


    • Anonyymi

      Se on selvä.
      Kun elämä on vain helppoa ja mukavaa, sitä helposti pitkästyy.
      Mutta pitkälle on päästy.

      Jos vaihtoehtona olisi vaikka grillikioskin myyjänä olla Ylivieskassa?

      Eikä se huono vaihtoehto olisi. Oikeaa, rehellistä työtä verokortilla :)))

      • Anonyymi

        Jee, kelpo idea, somehottis myymään hotDoggeja koodilla Sofia10 rosenttia. 🌭🌭🐩


    • Anonyymi

      Somen kanssasisaret vauhdikkaana tekevät duunia ja fiilistelevät joulua, esittelevät upeita tuotteita ja yhteistyökumppaneita. Mielettömän mielenkiintoisia stooreja tänäänkin, useita 🤗🤗🤗. Hyvät pössikset on siskoilla 👍👍👍

      • Anonyymi

        Ei ole Sofian instassa black week kamppiksia näkynyt. Yhteistyökumppanit kaikonneet?


      • Anonyymi

        Kyllä sinne porukka menee hiihtelee ja laskettelee, eikä merkki laukkuja heiluttelee. Luulis nyt ainakin Stefan et se laskettelee ja hiihtää, niin ainakin on tehnyt sitä vuosia siellä.


    • Anonyymi

      Sofia ei ole pätkääkään liikunnallinen eikä ulkoiluihminen, mökin seinustoilla vähän luuhaili ja kuvasi itseään. Sara taas reippaili kunnolla, lasketteli yms. Mutta oli kyllä freesin ja iloisen näköinenkin. Sofia oli sameaihoinen ja lasisilmäinen muori Saraan verrattuna. Eikö ne ole aika saman ikäiset kuitenkin?

      • Anonyymi

        Olisiko ihan vuosi ikäeroa, mutta kyllä Sara on niin hehkeä. Huomasin , että Sofialla on vähä tätimäinen tyyli, kun vertaa Saraa ja Rosannaa.


    • Anonyymi

      Totta. Eikä Sofia pysty edes Lapissa kävellä ilman että kuvaa Chanelin laukkuaan joka pätkään 🙈

      Tällä naisella ovat elämänarvot ihan hukassa.

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa Levin maastoissa jonkun julkun laukku? 🤣 Levillä on tärkeämpääkin nähtävää. Mahtaa paikallisia naurattaa kun someseuraajatkin jo alkavat kyllästyä samojen veskojen ja pussien näyttelyyn joka päivä ja joka viikko. Mikä saavutus joku laukku muka on? Laukut eivät tuo koulutusta, onnellisia ihmissuhteita, eivätkä täytä ihmisen sisäistä tyhjyyttä.


      • Anonyymi

        Toi myssy on kyllä täysi hirvitys, aivankuin kahvipannun myssy. Näyttää naurettavalta vaikka kuin olis Chanel. Sit noi lämpöleggarit, karseet , aivankuin sukeltajan housut. Miks toi aina pukeutuu noihin leggareihin, jotenkin mautonta ton lyhyen toppiksen kanssa.
        Mua vaan huvitti toi iso myssy ton lyylin päässä, oli jotenkin niin eksyneen oloinen muutenkin.
        Toi talvilook ei oikein istu, sori kun sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi myssy on kyllä täysi hirvitys, aivankuin kahvipannun myssy. Näyttää naurettavalta vaikka kuin olis Chanel. Sit noi lämpöleggarit, karseet , aivankuin sukeltajan housut. Miks toi aina pukeutuu noihin leggareihin, jotenkin mautonta ton lyhyen toppiksen kanssa.
        Mua vaan huvitti toi iso myssy ton lyylin päässä, oli jotenkin niin eksyneen oloinen muutenkin.
        Toi talvilook ei oikein istu, sori kun sanoin.

        Pannumyssy päässä 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannumyssy päässä 😬

        Pitäähän sitä pannumyssy olla matkassa. Sohva sytyttää näppärillä pikku kätösillään notskun korpeen ja keittää päiväplöröt, kuksasta naatiskelee Lapin luontoa ihmetellen.
        🔥🍵


    • Anonyymi

      Kateutta taas ilmassa ja kovasti.

      • Anonyymi

        Voi pyhä jysäys että joku kumma osaa tuon kaiken kääntää "kateudeksi"!
        Minkä takia? Täytynee olla melko simple person 😢😢😢!


      • Anonyymi

        Nyt järki käteen!! 😡
        Kukaan ei kadehdi Sofiaa. Hänellä on elämä aivan sekaisin. Mitä kadehdittava olisi siinä, että henkilö on tuossa tilanteessa 30-vuotiaana? Ei kunnon tutkintoa tai pysyvää työpaikkaa. Maine on mennyt, ystävät vähissä ja elämän ykkösasia näyttää silti olevan jotkut merkkivaatteet ja laukut! Opettelisi ensin huolehtimaan itsestään ja lähtisi sitten vasta miesten ja kalliiden lahjojen perään.


      • Anonyymi

        Mitä kateutta tuossa oli. Kerrottiin tosiasiat tyhjäntoimittajasta!


      • Anonyymi

        Valtakunnan ykköslässyttäjälänkyttäjä paasaa taas paskaa kateutensa kanssa. Että saatana jaksat puolustaa tuota kamalaa siipeilijälokkipummituhjäntoimittajaelättiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kateutta tuossa oli. Kerrottiin tosiasiat tyhjäntoimittajasta!

        Kommentti oli 19.31 tyypille.


      • Anonyymi

        Kateutta, kerro jo miksi olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kateutta tuossa oli. Kerrottiin tosiasiat tyhjäntoimittajasta!

        Jos ei olisi kateutta, niin sairasta sitten, tuo on toinen vaihtoehto. Ei kukaan normaali järkinen ihminen hauku ketjusta toiseen myssystä lähtien kaikkea, mitä Sofialla on päällään.
        Joka ilme haukutaan, vaikka selän takaa "nähtynä".
        Jos Sofia on surullinen (tai surullisen näköinen), nauretaan räkä lentäen. Normaalisti surullista ihmistä tuetaan ja lohdutetaan.
        Entäpä leggarit, näkyy joka tonnikeijukin vetävän ne jalkaansa joka päivä ja silloin ne ovat niin ihanat, mutta kun siro kaunis nainen laittaa ne , niin johan ovat karseat.
        Suomalaisten kansallispuku nykyisin.
        Kyllä nämä haukkujat ovat niitä kateellisia tyhjäntoimittajia tai sairaita. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei olisi kateutta, niin sairasta sitten, tuo on toinen vaihtoehto. Ei kukaan normaali järkinen ihminen hauku ketjusta toiseen myssystä lähtien kaikkea, mitä Sofialla on päällään.
        Joka ilme haukutaan, vaikka selän takaa "nähtynä".
        Jos Sofia on surullinen (tai surullisen näköinen), nauretaan räkä lentäen. Normaalisti surullista ihmistä tuetaan ja lohdutetaan.
        Entäpä leggarit, näkyy joka tonnikeijukin vetävän ne jalkaansa joka päivä ja silloin ne ovat niin ihanat, mutta kun siro kaunis nainen laittaa ne , niin johan ovat karseat.
        Suomalaisten kansallispuku nykyisin.
        Kyllä nämä haukkujat ovat niitä kateellisia tyhjäntoimittajia tai sairaita. Piste.

        Sofia, voit poistua julkisuudesta jos et kestä julkisuuden paineita. Itse käytökselläsi sen teet vrt niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia, voit poistua julkisuudesta jos et kestä julkisuuden paineita. Itse käytökselläsi sen teet vrt niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

        Kuvitteletko keskustelevasi Sofian kanssa? Tuo nyt on kaiken huippu ja todistaa kirjoitukseni pitävän paikkansa tuon toisen vaihtoehdon osalta.
        Olen tavallinen aamukahvin kittaaja, uutisten luvun jälkeen näitä juttuja ihmettelen ja kommentoinkin välillä.
        Mitäpä Sofia nyt on tehnyt väärin, kun on myssyn laittanut Levillä päähän tai on surullisennäköinen jossain kuvassa?

        Jokainen saa ja voi pitää niitä vaatteita joita haluaa pitää, se ei muille kuulu.

        Turha kai teidän räkänokkien kanssa on jotain kirjoitellakaan, kun moni luulee jopa julkkisten kanssa kirjoittelevansa TÄÄLLÄ ja varmasti kuvittelevat itsestään jotain "suurta".

        Kyllähän Sofia ei teitä noteeraa, eikä kannatakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko keskustelevasi Sofian kanssa? Tuo nyt on kaiken huippu ja todistaa kirjoitukseni pitävän paikkansa tuon toisen vaihtoehdon osalta.
        Olen tavallinen aamukahvin kittaaja, uutisten luvun jälkeen näitä juttuja ihmettelen ja kommentoinkin välillä.
        Mitäpä Sofia nyt on tehnyt väärin, kun on myssyn laittanut Levillä päähän tai on surullisennäköinen jossain kuvassa?

        Jokainen saa ja voi pitää niitä vaatteita joita haluaa pitää, se ei muille kuulu.

        Turha kai teidän räkänokkien kanssa on jotain kirjoitellakaan, kun moni luulee jopa julkkisten kanssa kirjoittelevansa TÄÄLLÄ ja varmasti kuvittelevat itsestään jotain "suurta".

        Kyllähän Sofia ei teitä noteeraa, eikä kannatakkaan.

        Varma tieto että Sohva täällä lukee ja kommentoi!
        Ja edelliseen viel; poistuisi kokonaan julkisuudesta niin loppuisi arvostelu ja kommentointi!
        Sohva itse omalla käytöksellään, toiminnallaan saa täällä ja paljon muuallakin vahvasti ottamaan kantaa toimiessaan noin miten on toiminut! Mediaa voi lukea vuosien takaa tähän päivään saakka. Melkoista tekstiä kuvien kera ym matsku mitä Sohvasta on tullut ilmi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma tieto että Sohva täällä lukee ja kommentoi!
        Ja edelliseen viel; poistuisi kokonaan julkisuudesta niin loppuisi arvostelu ja kommentointi!
        Sohva itse omalla käytöksellään, toiminnallaan saa täällä ja paljon muuallakin vahvasti ottamaan kantaa toimiessaan noin miten on toiminut! Mediaa voi lukea vuosien takaa tähän päivään saakka. Melkoista tekstiä kuvien kera ym matsku mitä Sohvasta on tullut ilmi!

        Varmaan yhtä "varma tieto", kuin se, että joku luulee minun olevan Sofia :)
        Miten Sofian nämä lehtijutut liittyvät Sofian "surulliseen" ilmeeseen, vaatteisiin, joita Levillä on päällään tai kaikkeen muuhun, mistä täällä räksytetään?
        Olen minäkin lukenut joitain juttuja lehdistä, ei noissa mitään niin ihmeellistä ole, mitä ei monesta muustakin julkkiksesta olisi.
        Monesti liian väritettyä juttua teidän "raamatussa" eli seiskassa, ja loput teidän haukkujien likaisen mielikuvituksen tuotetta, jota totena rääytään viikkokausia.
        Osa ei osaa lukea kuin otsikon ja siitä päättelee väärin asiat, mutta täällä totena heti kirjoittamassa.
        Esim. Tuo Stefun rattikäry...joku vaahtosi otsikossaan "...Taas kärähtänyt"..., kun vanhan jutun oik.käynnistä oli kyse. jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan yhtä "varma tieto", kuin se, että joku luulee minun olevan Sofia :)
        Miten Sofian nämä lehtijutut liittyvät Sofian "surulliseen" ilmeeseen, vaatteisiin, joita Levillä on päällään tai kaikkeen muuhun, mistä täällä räksytetään?
        Olen minäkin lukenut joitain juttuja lehdistä, ei noissa mitään niin ihmeellistä ole, mitä ei monesta muustakin julkkiksesta olisi.
        Monesti liian väritettyä juttua teidän "raamatussa" eli seiskassa, ja loput teidän haukkujien likaisen mielikuvituksen tuotetta, jota totena rääytään viikkokausia.
        Osa ei osaa lukea kuin otsikon ja siitä päättelee väärin asiat, mutta täällä totena heti kirjoittamassa.
        Esim. Tuo Stefun rattikäry...joku vaahtosi otsikossaan "...Taas kärähtänyt"..., kun vanhan jutun oik.käynnistä oli kyse. jne.

        Varma tieto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan yhtä "varma tieto", kuin se, että joku luulee minun olevan Sofia :)
        Miten Sofian nämä lehtijutut liittyvät Sofian "surulliseen" ilmeeseen, vaatteisiin, joita Levillä on päällään tai kaikkeen muuhun, mistä täällä räksytetään?
        Olen minäkin lukenut joitain juttuja lehdistä, ei noissa mitään niin ihmeellistä ole, mitä ei monesta muustakin julkkiksesta olisi.
        Monesti liian väritettyä juttua teidän "raamatussa" eli seiskassa, ja loput teidän haukkujien likaisen mielikuvituksen tuotetta, jota totena rääytään viikkokausia.
        Osa ei osaa lukea kuin otsikon ja siitä päättelee väärin asiat, mutta täällä totena heti kirjoittamassa.
        Esim. Tuo Stefun rattikäry...joku vaahtosi otsikossaan "...Taas kärähtänyt"..., kun vanhan jutun oik.käynnistä oli kyse. jne.

        Bluokan julkkis on vaan niin utelias, että täytyy käydä tonkimassa joka paikka missä hänestä kirjoitetaan. Sitten suututaan kun tekstit ei miellytä ja anonyymina voi täällä palstoilla ylistää itseään.


      • Anonyymi

        Suomessa voi luottaa täydellisesti kahteen kansanluonteeseen kuuluvaan asiaan, se on, kiima ja kateus. Onko se sitten ihmisten voimavara vai tappio?


      • Anonyymi

        Oikein kun etsimällä etsi, löytyi tämä kommentti kovasta kateudesta, jota taas on muka ilmassa. Tarpeeseen menee, kun vähän sitä hyvää kateutta onkin ilmassa, nimittäin Martinaa kohtaan. On vaan niin onnellisen tuntuinen nainen. Ja helppo ymmärtää, kun exän kohujulkisuus vaan jatkuu. Täällä tosin monen mielestä nykyistä Levin kohuparia varmuudella kadehditaan ja kateelliset ovat mm. pistepirkon mielestä tyhjäntoimittajia ja sairaita. Tosin jokainen saa vielä kuitenkin ihan itse valita kateutensa kohteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei olisi kateutta, niin sairasta sitten, tuo on toinen vaihtoehto. Ei kukaan normaali järkinen ihminen hauku ketjusta toiseen myssystä lähtien kaikkea, mitä Sofialla on päällään.
        Joka ilme haukutaan, vaikka selän takaa "nähtynä".
        Jos Sofia on surullinen (tai surullisen näköinen), nauretaan räkä lentäen. Normaalisti surullista ihmistä tuetaan ja lohdutetaan.
        Entäpä leggarit, näkyy joka tonnikeijukin vetävän ne jalkaansa joka päivä ja silloin ne ovat niin ihanat, mutta kun siro kaunis nainen laittaa ne , niin johan ovat karseat.
        Suomalaisten kansallispuku nykyisin.
        Kyllä nämä haukkujat ovat niitä kateellisia tyhjäntoimittajia tai sairaita. Piste.

        Leggareista erityisesti Sinulle. Nimittelemäsi tonnineijut ja minäkin normaalipainoinen, puen leggareiden päälle tunikan tai lyhyen mekon persiin peitoksi. Mutta Sofia haluaa paljastaa k a i k e n, teko-iines-ankkaperseen, napansa ( ainut aito ruumiinosa?) ja tekotissinsä. Siinä se vissi ero. Pilkkaat leggareita kansallisasuiksi, menit siis omaan ansaasi rytinällä. Miksi sitten idolisi "tyylikäs" muoti-ikoni Sofia Belööööörf von Cuccendaal-Cardassssiääääni pitää leggareita? 😇👅


      • Anonyymi

        Joku sanoi, että kateutta ilmassa. Pah, silkkaa pahuutta ja ilkeyttä päivästä toiseen.! Miten te voittekin olla noin ilkeitä?
        Sofia saa varmaan niskaansa kaikkien teidän traumat ja patoumat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leggareista erityisesti Sinulle. Nimittelemäsi tonnineijut ja minäkin normaalipainoinen, puen leggareiden päälle tunikan tai lyhyen mekon persiin peitoksi. Mutta Sofia haluaa paljastaa k a i k e n, teko-iines-ankkaperseen, napansa ( ainut aito ruumiinosa?) ja tekotissinsä. Siinä se vissi ero. Pilkkaat leggareita kansallisasuiksi, menit siis omaan ansaasi rytinällä. Miksi sitten idolisi "tyylikäs" muoti-ikoni Sofia Belööööörf von Cuccendaal-Cardassssiääääni pitää leggareita? 😇👅

        Väärin päsähti taas vaahtoamisesi. Minulla ei ole idoleita. En ole sellaisia tarvinnut koskaan.
        Eikä ole leggareitakaan, niitäkään en ole tarvinnut koskaan. En pidä pitkissä kalsareissa esiintymisestä julkisilla paikoilla.
        Tuota voisit kysyä Sofialta, miksi kansallisasua pitää. Taitaa vaan pitää laadukkaampaa asua kuin nämä "tavalliset" pulliaiset.
        Kerron vielä mielipiteeni noista leggareista, en tiedä mitään rumempaa asua kuin mekko tai kulahtanut t-paita tai muodoton tunika pitkien kalsareiden kanssa.
        Ja sitä asua näkee pilvin pimein, surkeaa.
        Niin ja mihinkähän ansaan muka olisin rysähtänyt?


      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että olisin lapsi? Ihan varmasti vanhempi kuin sinä ja idoleita minulla ei ole koskaan ollut. Ja enköhän juuri minä jollekin kirjoittanut (luuli minua Sofiaksi), ettei Sofia täällä näitten räkänokkien kanssa keskustele.
        Eli tuo viestisi on nyt ihan hukkaan heitetty. Yritä uudestaan ja kun luet, niin kokeile ymmärtää lukemisesi.
        Se näyttää olevan nykyaikana vaikeaa useammalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys että joku kumma osaa tuon kaiken kääntää "kateudeksi"!
        Minkä takia? Täytynee olla melko simple person 😢😢😢!

        Samaa mieltä !


      • Anonyymi

        Juuri näin! Meistäkin moni voisi ihan OMALLA kustannuksellä mennä sinne mutta kun on työesteet niin ei niin vain pääse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että olisin lapsi? Ihan varmasti vanhempi kuin sinä ja idoleita minulla ei ole koskaan ollut. Ja enköhän juuri minä jollekin kirjoittanut (luuli minua Sofiaksi), ettei Sofia täällä näitten räkänokkien kanssa keskustele.
        Eli tuo viestisi on nyt ihan hukkaan heitetty. Yritä uudestaan ja kun luet, niin kokeile ymmärtää lukemisesi.
        Se näyttää olevan nykyaikana vaikeaa useammalle.

        Lapsressukka edelleenkin räkä poskella keuhkoaa. Yritä ymmärtää, mistä on kyse tuossa lauseessa, ei liity millään tavoin mihinkään räkänokkiin, vaan sinuun itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin päsähti taas vaahtoamisesi. Minulla ei ole idoleita. En ole sellaisia tarvinnut koskaan.
        Eikä ole leggareitakaan, niitäkään en ole tarvinnut koskaan. En pidä pitkissä kalsareissa esiintymisestä julkisilla paikoilla.
        Tuota voisit kysyä Sofialta, miksi kansallisasua pitää. Taitaa vaan pitää laadukkaampaa asua kuin nämä "tavalliset" pulliaiset.
        Kerron vielä mielipiteeni noista leggareista, en tiedä mitään rumempaa asua kuin mekko tai kulahtanut t-paita tai muodoton tunika pitkien kalsareiden kanssa.
        Ja sitä asua näkee pilvin pimein, surkeaa.
        Niin ja mihinkähän ansaan muka olisin rysähtänyt?

        Avaa ikkuna ja vedä happea kitusiin, olet kuin kala kuivalla maalla. Rentoudu ja rauhoitu. Pian on nukkumaanmeno aikasi. Uni ei tule kiukkuiselle lapselle, pyydä äitiä keittämään maitokaakaota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että olisin lapsi? Ihan varmasti vanhempi kuin sinä ja idoleita minulla ei ole koskaan ollut. Ja enköhän juuri minä jollekin kirjoittanut (luuli minua Sofiaksi), ettei Sofia täällä näitten räkänokkien kanssa keskustele.
        Eli tuo viestisi on nyt ihan hukkaan heitetty. Yritä uudestaan ja kun luet, niin kokeile ymmärtää lukemisesi.
        Se näyttää olevan nykyaikana vaikeaa useammalle.

        Outo ihminen, jolla ei ole koskaan elämässään ollut yhtäkään idolia. Tiedätkö edes sanan merkitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa ikkuna ja vedä happea kitusiin, olet kuin kala kuivalla maalla. Rentoudu ja rauhoitu. Pian on nukkumaanmeno aikasi. Uni ei tule kiukkuiselle lapselle, pyydä äitiä keittämään maitokaakaota.

        Juurihan täällä olen rentoutunut teidän kateellisten juoruamisen keskellä:)
        Jep, tunnin päästä nukkumaan. Mutta mites tuo, kun äitini on ollut haudassa kymmenisen vuotta, tulisikohan kaakaon keittoon?
        Harhaluulo, että olisin kiukkuinen, päinvastoin.
        Tuokin huvittaa, kun kutsutaan lapseksi, voisin aivan varmasti olla vaikka äitisi.
        Hyvin kyllä olen säilynytkin, että kiitos kohteliaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo ihminen, jolla ei ole koskaan elämässään ollut yhtäkään idolia. Tiedätkö edes sanan merkitystä?

        Mitäpä outoa tuossa, en ymmärrä noita idolijuttuja ollenkaan. Tiedätkö itse sanan merkityksen? En ole edes fanittanut ketään muuta kuin Kimi Räikköstä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan täällä olen rentoutunut teidän kateellisten juoruamisen keskellä:)
        Jep, tunnin päästä nukkumaan. Mutta mites tuo, kun äitini on ollut haudassa kymmenisen vuotta, tulisikohan kaakaon keittoon?
        Harhaluulo, että olisin kiukkuinen, päinvastoin.
        Tuokin huvittaa, kun kutsutaan lapseksi, voisin aivan varmasti olla vaikka äitisi.
        Hyvin kyllä olen säilynytkin, että kiitos kohteliaisuudesta.

        Kiitos tarjouksesta, mutta en halua sinua äidikseni, joskaan en halua olla myöskään sinulle lapsenvahti. Öitä, onko iltasatu luettu? Joko ymmärrät, että sinua on huudatettu? 👶🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä outoa tuossa, en ymmärrä noita idolijuttuja ollenkaan. Tiedätkö itse sanan merkityksen? En ole edes fanittanut ketään muuta kuin Kimi Räikköstä joskus.

        Ymmärrätkö, olet fanittanut Kimiä, joten hän kaiketi on idolisi? Tätä juuri tarkoitin idoliviittauksellani. 🏎️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö, olet fanittanut Kimiä, joten hän kaiketi on idolisi? Tätä juuri tarkoitin idoliviittauksellani. 🏎️

        Ei ole idolini (jumalkuva) Kimikään. Normaalia Kimin kannattamista, ei mitään muuta fanitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta, mutta en halua sinua äidikseni, joskaan en halua olla myöskään sinulle lapsenvahti. Öitä, onko iltasatu luettu? Joko ymmärrät, että sinua on huudatettu? 👶🍼

        En todellakaan ole tarjoutunut äidiksesi, tuollaista ilkeää, kateellista ihmistä en lapsekseni huolisi, kasvatus on pieleen mennyttä kohdallasi.
        Iltasatu on luettu ja aamuunkin on herätty.
        Ei minua kuka huudata, turha yrittää kääntää asioita noin.
        Huvittelen täällä aivan vapaaehtoisesti ja vähän teitä vedättäen. Se ymmärrys näes puuttuu monelta teistä kiusaajista. Se kertoo paljon teistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ole tarjoutunut äidiksesi, tuollaista ilkeää, kateellista ihmistä en lapsekseni huolisi, kasvatus on pieleen mennyttä kohdallasi.
        Iltasatu on luettu ja aamuunkin on herätty.
        Ei minua kuka huudata, turha yrittää kääntää asioita noin.
        Huvittelen täällä aivan vapaaehtoisesti ja vähän teitä vedättäen. Se ymmärrys näes puuttuu monelta teistä kiusaajista. Se kertoo paljon teistä.

        Minähän täällä huvittelin, vedätin ja "huudatinkinkin".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei olisi kateutta, niin sairasta sitten, tuo on toinen vaihtoehto. Ei kukaan normaali järkinen ihminen hauku ketjusta toiseen myssystä lähtien kaikkea, mitä Sofialla on päällään.
        Joka ilme haukutaan, vaikka selän takaa "nähtynä".
        Jos Sofia on surullinen (tai surullisen näköinen), nauretaan räkä lentäen. Normaalisti surullista ihmistä tuetaan ja lohdutetaan.
        Entäpä leggarit, näkyy joka tonnikeijukin vetävän ne jalkaansa joka päivä ja silloin ne ovat niin ihanat, mutta kun siro kaunis nainen laittaa ne , niin johan ovat karseat.
        Suomalaisten kansallispuku nykyisin.
        Kyllä nämä haukkujat ovat niitä kateellisia tyhjäntoimittajia tai sairaita. Piste.

        Nyt oot kyllä ihan hakoteillä. Ei se kuva mistään selän takaa sentään ollut. Osin sivuttain kuvaajaan. Näkyyhän se, väsyneet silmät ja ilmeet, mustat silmänaluset, tukka sekaisin.
        Mee nyt lohduttaan Sofiareppabaa, hopihopi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin päsähti taas vaahtoamisesi. Minulla ei ole idoleita. En ole sellaisia tarvinnut koskaan.
        Eikä ole leggareitakaan, niitäkään en ole tarvinnut koskaan. En pidä pitkissä kalsareissa esiintymisestä julkisilla paikoilla.
        Tuota voisit kysyä Sofialta, miksi kansallisasua pitää. Taitaa vaan pitää laadukkaampaa asua kuin nämä "tavalliset" pulliaiset.
        Kerron vielä mielipiteeni noista leggareista, en tiedä mitään rumempaa asua kuin mekko tai kulahtanut t-paita tai muodoton tunika pitkien kalsareiden kanssa.
        Ja sitä asua näkee pilvin pimein, surkeaa.
        Niin ja mihinkähän ansaan muka olisin rysähtänyt?

        Raamattu, pitkät kalsarit, kulahtanut mekko, muodoton T-paita...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole idolini (jumalkuva) Kimikään. Normaalia Kimin kannattamista, ei mitään muuta fanitusta.

        Minäkin fanitan Kimiä ja aivan ihanaa perhettäänkin. Bottas on hyvä kakkosfanitettava. Se vaan oli ikävää, että erosi Emiliasta. Oli niin luonnollisen näköinen ja tervejärkisen oloinen nuori nainen.


    • Anonyymi

      Bambia kova ikävä!

      • Anonyymi

        Sofia ei vaan ole urheilullinen missään mielessä, ja varmaan Bambia ikävä, mutta juuri hiihto olisi nyt paikallaan. Surku !


      • Anonyymi

        Tai Nikoa ja altaalla makoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Nikoa ja altaalla makoilua.

        Ei päässy nikolle ineen vaikka yritti, termokselle joutui palaamaan. Nikolla sentään pinkka kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päässy nikolle ineen vaikka yritti, termokselle joutui palaamaan. Nikolla sentään pinkka kunnossa.

        Tule Sofia pois sieltä Leviltä, saat elämäsi järjestykseen ilman Thermania, eikä tarvitsee sietää Thermanin nöyryytystä.

        Jos Therman ei anna arvoa naiselle, niin olkoon sitten yksin, ehkä huomasi, ettei hyvä ollut silloinkaan, Sofiaa kaipaili, mutta ei kuitenkaan osaa arvoa naiselleen antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule Sofia pois sieltä Leviltä, saat elämäsi järjestykseen ilman Thermania, eikä tarvitsee sietää Thermanin nöyryytystä.

        Jos Therman ei anna arvoa naiselle, niin olkoon sitten yksin, ehkä huomasi, ettei hyvä ollut silloinkaan, Sofiaa kaipaili, mutta ei kuitenkaan osaa arvoa naiselleen antaa.

        Näin on 20:31, Sofian kannattaa keskittyä omaan elämään ja some-työhön, katsella ainakin vuosi rauhassa ilman "pelimiehiä". Miehiä kyllä löytyy, ei tarvitse sietää huonosti käyttäytyvää miestä kenenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule Sofia pois sieltä Leviltä, saat elämäsi järjestykseen ilman Thermania, eikä tarvitsee sietää Thermanin nöyryytystä.

        Jos Therman ei anna arvoa naiselle, niin olkoon sitten yksin, ehkä huomasi, ettei hyvä ollut silloinkaan, Sofiaa kaipaili, mutta ei kuitenkaan osaa arvoa naiselleen antaa.

        Jospa jostain löytyisi komea, sinkku lekuri esim. plastiikkakirurgipuolelta, kun niitä yhteistyökumppaneita siltäkin puolelta löytyy. Massia ainakin riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa jostain löytyisi komea, sinkku lekuri esim. plastiikkakirurgipuolelta, kun niitä yhteistyökumppaneita siltäkin puolelta löytyy. Massia ainakin riittäisi.

        Mutku niillä sattuu useimmilla olla öä aika korkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku niillä sattuu useimmilla olla öä aika korkea!

        Hih, öööää, miten oi ÄO?


    • Anonyymi

      Pitää kyllä olla järjen köyhyyttä, jos oikeasti kuvittelee, että tuota kadehditaan. Sohvi on pää pilvissä kulkeva tapaus, joka miettii vain rakkausjuttuja ja rikkauksia. Itsellään ei ole edes asuntoa, muusta puhumattakaan 🙈 Hänelle on käynyt huonosti, koska on mennyt vääränlaiset elämänarvot edellä. Kaiken pitäisi tulla Sohville eteen mitään tekemättä, miesystävien pitäisi kustantaa kaikkea kallista jota voisi sitten näytellä kaupungilla ja somessa. Itse voi käyttäytyä ihan miten vain. Ei tämä elämä niin helposti mene.

      • Anonyymi

        Se on raasukka, ressukka jäänyt niin tavattoman paljon kaikesta vaille ja paitsi!


    • Anonyymi

      Muide on 30 v. ja lapsellisempi ja pinnallisin ihminen for ewer. Niko ja Visa ovat kumpikin todenneet että Sofialle on elämässä tärkeintä päästä vippinä sisään ja esitellä merkkilaukkujaan. Saavutti elämässään urheilun osalla arvostusta mutta omalla käytöksellään huuhtoi kaiken viemäriin....vertaus esim. Ilonaan joka takoo rahaa sm-skabojen jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei viitsitä sekottaa Ilonaa tähän skeidaan!!!!!!
        Ilona on aivan huippu ja mieletön esimerkki siitä miten voi tyhjästä nousta huipulle ja pysyä myös siellä.
        Aivan huikean valovoimainen kaunis nuori nainen 😊💖💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viitsitä sekottaa Ilonaa tähän skeidaan!!!!!!
        Ilona on aivan huippu ja mieletön esimerkki siitä miten voi tyhjästä nousta huipulle ja pysyä myös siellä.
        Aivan huikean valovoimainen kaunis nuori nainen 😊💖💖💖

        Ilona on todella raikas kaunis ja urheilullinen, Sofia ei.


    • Anonyymi

      Kyllä,just samaa ajattelin ku instastooria kattelin.
      Surullinen tyttörukka....

      • Anonyymi

        Sofin huippusuosittu vlogi saa pian vieraaksi steppulin, voi näitä nolouksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofin huippusuosittu vlogi saa pian vieraaksi steppulin, voi näitä nolouksia.

        Stefu vei Sofian sinne minne Nikokin vei jouluna 2018. Sofia on Levillä muistelemassa haikeana menneitä.


      • Anonyymi

        Oli varmaankin jo aikoja sitten myyty lehdille tuo matka. No taas ennen sitä Stefu hieman sinitukkaisten kanssa heilasteli ja vielä tulee tuomiokin lehtiin. Silti on tuo diili tehtävä. Kun edellisen kerran oli sovittu lehden kanssa asunnon esittelystä niin sitä ennen Stefu laukkuja heitteli ulos. Kuulemma kaatopaikkatavaraa, Sofia kertoi, mutta kukaan ei uskonut. Kaikki on hyvin, olen kotona, Sofia Westendistä viestitteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofin huippusuosittu vlogi saa pian vieraaksi steppulin, voi näitä nolouksia.

        Stefanhan voi ruveta pitämään omaa vlogia "Tällä viikolla tapahtuu", saa rahaa, eikä Seiskan tarvitse kertoa aina uutisia?


    • Anonyymi

      Onkohan stefu koko paikassa enää?
      Ymmärtäähän sitä jos Sofiaa mietityttää ja jopa ahdistaa. Paluu kaupunkiin ilman omaa kotia, vuokrakämppää tai mitään pysyvää luukkua. Toisten nurkissa.
      Kuinkahan vain on saanut tehtyä mitään hommia tuolla. Taisi olla pettymys.

    • Anonyymi

      Näin se tyttörukka näkee ettei ole yksin mitään. Aina saanut näkyvyyttä muiden kautta, siivellä.
      Kun muut lähtee se on ihan pallo hukassa. Mitä lähtee "kaverina" taas Stefanin matkaan...kun ei onnistu ei onnistu. Selkä vinossa mainostaa talvilegginsejä hangessa. Ihme asento. Ei voi laadukkaaksi mainoskuvaksi sanoa.
      Jos Sofia ei olisi siivestäjä, haistatellut veetä hyötynyt ja jättänyt.....silloin kyllö kövisi tyttörukkaa sääli.
      Vähön säölittövä hän kyllö on.

      Sofian fanit. Vaikka me haukutaan Sofiaa...niin kyllä hän on sntsnut siihen ihan itse aihetta. Ihan sieltä Niko Nousiaisesta saakka...omin sauin ei ole tuossa. Muiden rahoilla. Toivokaa Sofian itsensä takia että jättää Stefanin rauhaan ja keskittys nyt omaan elämään.

    • Anonyymi

      Terska ei somettele, kun sai taas pölvästin takas. Siihen saakka kuvaa joka napauksen. Oisko se niin pöllyissään tuolla mökillä, etteivät kotia pääse.

      • Anonyymi

        Suaattap ollannii 😁.
        Vaan kyl Blörö oli nyt niin samannäköinen sevenin kuvassa, kuin toissa kesänä samaisen lehden kuvissa; tuolloin narahtivat nikon kanssa lentokentällä.
        Ihan yhtä pallo hukassa, kuutamolla ja huuhailee maksumiehen kintereillä 🙈🙈🙈


    • Anonyymi

      Moni ottaa itselleen irtomurheita Sofian ja Stefanin elämästä. Miksi ihmeessä?

      • Anonyymi

        No nuohan ovat lähes päivittäin lehdessä ja mitä ihmeellisimpiä asioita tulee koko ajan julki. Sitä kannattaa miettiä että moni/joku jaksaa ottaa itselleen jatkuvasti irtomurheita Martinan elämästä, vaikka mitään normaalista poikkeavaa ei tapahtu. Sofian ja Stefanin elämässä tosiaankin tapahtuu jatkuvasti normaalista poikkeavaa. Siksi kai mediaa ja ihmisiäkin kiinnostaa. Mitä olisi media ilman lukijoita.


    • Anonyymi

      Niko viettää pian syntymäpäiviään ihanassa Marbellassa, mutta Soffa rämpii hangessa pimeässä aurinkolasit päässä Steppulin perässä ja kuvaa itseään 🙈😅 On tuo uskomatonta komediaa!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan komediaa, odotan kieli pitkällä jatko-osaa. Toki sellainen tulee, ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      Täysin ala-arvoista materiaalia kuvaa. Kuka kuvaa itseään hämärässä aurinkolasit päässä?

      Mutta Blörön pitää tietysti alleviivata kaikille oikein isolla tekstillä, että hänellä on Balenciagan aurinkolasit ja Chanelin pipo ja bootsit 😵
      On se hienoa, kuinka pitkälle parin kuukauden pt:n maksullisen kurssin suorittanut nousukas on päässyt. Varmaan kuvittelee olevansa yläluokkaa.

      • Anonyymi

        Toi pipo oli aivan liian suuri ja käymätön sohvin päähän. Niin ja myös ruma, siis se pipo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pipo oli aivan liian suuri ja käymätön sohvin päähän. Niin ja myös ruma, siis se pipo.

        Pipo on jus ihana, sellaisen tahtoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pipo oli aivan liian suuri ja käymätön sohvin päähän. Niin ja myös ruma, siis se pipo.

        Niin, ja miksi kaikissa rytkyissä pitää olla merkki ja mahdollisimman isolla, venakkotyyliä vuonna jotain sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi pipo oli aivan liian suuri ja käymätön sohvin päähän. Niin ja myös ruma, siis se pipo.

        Mautonta, nousukasmaista ja yksinkertaista esitellä koko ajan merkkitavaroita. Sohvin elämässä ei ole muuta sisältöä,


    • Anonyymi

      Ja Stebulle luetaan tuomio perjantaina. Mikä ihana pariskunta.

    • Anonyymi

      Sohva yrittää päteä niillä isoilla logoilla ja merkkien jatkuvalla kuvaamisella ja hamstraamisella omaa puutteellista koulutustaan ja yhteiskunnallista asemaansa. ”Katsokaa kuinka tärkeä mä oon! Mulla on balenciagaa, chanelia ja fendiä.” 😁😆

      • Anonyymi

        Oli tyylikäs kokonaisuus, pipo, takki ja lapaset, tykkäsin tosi paljon, ostausin millon vaan, jos olisi varaa, mutta kun ei ole, niin teen itse, osaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tyylikäs kokonaisuus, pipo, takki ja lapaset, tykkäsin tosi paljon, ostausin millon vaan, jos olisi varaa, mutta kun ei ole, niin teen itse, osaan kyllä.

        Mistäs meinaat nyysiä ne MERKIT?? 😇


      • Anonyymi

        Vaatteita/ laukkuja esitellään myös siinä toivossa, että pääsisi yhteistyöhön kyseisen merkin kanssa. Jos sattuu käymään tsägä ja kuva osuu oikean ihmisen silmiin. Täytyy kyllä sanoa et feedissä olevat Levillä otetut kuvat on huonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteita/ laukkuja esitellään myös siinä toivossa, että pääsisi yhteistyöhön kyseisen merkin kanssa. Jos sattuu käymään tsägä ja kuva osuu oikean ihmisen silmiin. Täytyy kyllä sanoa et feedissä olevat Levillä otetut kuvat on huonoja.

        Harva nyt sentään pääsee noiden merkkien kanssa yhteistyöhön 😂😂😂
        Sitäpaitsi Sofia esittelee aina jonkun laukun merkkiä vaikka vain k*** koiraansa metsässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tyylikäs kokonaisuus, pipo, takki ja lapaset, tykkäsin tosi paljon, ostausin millon vaan, jos olisi varaa, mutta kun ei ole, niin teen itse, osaan kyllä.

        Teet itse Chanelin pipon vai 🙈😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet itse Chanelin pipon vai 🙈😅

        Se pipo on sitte VÄÄRENNÖS!!!! 🧣🧤Nämä olis nyt "Sanellit" ei löytynyt pipoa.


      • Anonyymi

        Häh? Siis eikäs se IKEA palkannutkaan Sohvia mainoskasvoksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pipo on sitte VÄÄRENNÖS!!!! 🧣🧤Nämä olis nyt "Sanellit" ei löytynyt pipoa.

        Onhan se väärennös,
        mutta idea pipon ulkonäöstä miellyttää, merkkejä saa kiinasta ja paljetteja löytyy vanhoista kirparivaatteista, puikkoja ja lankaa on kaupassa ja itselleen voi ja saa tehdä, mikä miellyttää, jos taitoa ja halua löytyy. Suurempi tehtailu ei tietenkään ole ole suotavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se väärennös,
        mutta idea pipon ulkonäöstä miellyttää, merkkejä saa kiinasta ja paljetteja löytyy vanhoista kirparivaatteista, puikkoja ja lankaa on kaupassa ja itselleen voi ja saa tehdä, mikä miellyttää, jos taitoa ja halua löytyy. Suurempi tehtailu ei tietenkään ole ole suotavaa.

        Noin kätevä kun olet käsistäsi, niin kokeile oikeasti, moniko menee lankaan. Olis hauska testi.

        Noissa Kiinan kaupoissa on muuten myynnissä kaikenlaista "merkkikamaa" : SaNsuMg, HAuwei, VSL ynnä muita.


    • Anonyymi

      Työpaikan hakeminen voisi olla vauhteeksi hyvää ajanvietettä!

      • Anonyymi

        Miksi, kun elää muutenkin:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi, kun elää muutenkin:)

        Niinpä, miksi, kun elää muiden siivellä muutenkin. Tai tekee sen verran hommeleita, että kustantaa osaksi omat ruokansa. Onneksi meikkejä riittää moneksi vuodeksi laatikkokaupalla. Laukkujakin on Soffe hamstrannut, mutta onneksi Stebbana tai joku muu ostaa lisää.


    • Anonyymi

      Saa nähdä mitä seven huomenna kertoo, kaipa ne on älynnyt paparazzin lähettää leville kun moni julkkis sinne änkäs samaan aikaan?

      • Anonyymi

        Miten maltatte nukkua, kun täytyy kilpailla kuka ensin ehtii ketjun avaamaan sevenin juoruista? Muut ihmiset kun eivät varmasti osaa lukea lehtiä.
        Usein iltalehdet koppaavat samat juorut sivuilleen, pilaten koko lehden.


    • Anonyymi

      Lensikö kassit lumihankeen vai tuliko huutoriita?

    • Anonyymi

      ”Päätin jäädä leville vielä pariksi päiväksi” = oli pakko jäädä että Stefu ehtii selvitä😄

      • Anonyymi

        Ei se selvinnyt..oli niin rentoutuneena näköinen lentokoneessa maski päällä ja katsoi suoraan kameraan ilman että näytti siltä kuin paskat olisi tulossa housuun. 🙄Onkohan sillä joku sosiaalisten tilanteiden pelko? Se vois selittää ton päihteiden käytönkin🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se selvinnyt..oli niin rentoutuneena näköinen lentokoneessa maski päällä ja katsoi suoraan kameraan ilman että näytti siltä kuin paskat olisi tulossa housuun. 🙄Onkohan sillä joku sosiaalisten tilanteiden pelko? Se vois selittää ton päihteiden käytönkin🥺

        Stefan on pelimies, osaa hoitaa oman sekä firman markkinoinnin.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe