Tietääkö kukaan löytyykö star wars rebels tuotantokausi 3 mistään suomeksi?
Star wars rebels tuotantokausi 3
7
5204
Vastaukset
- Anonyymi
Suomeks? Okei en tiiä kuka helkkari kattoo Rebelsiä suomeks, mutta siis 4 eikä 3 kausi löydy edes Disney , koska niitä on näytetty joskus telkkarissa, joten löytyy vain 1 ja 2 kausi. Niitä voi kyllä jostain ostaa (levynä) mun mielestä...
- Anonyymi
Onkohan edes suomen tekstityksillä missään
- Anonyymi
Vähän myöhässä mutta siellä ne on kaikki disney+, kakkoskauteen on suomenkielen dubit mutta jostain syystä kolmoskauden puolesta välistä niitä ei ole enää niin joutuu kattomaan englanniks loppuun sit.
- Anonyymi
Ei oo yhtään suomi-dubbina, kaikki suomi-subbina.
- Anonyymi
Päinvastoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin...
Kukas sen sanoo, vaan pari kautta dubbina, loput enkuksi.
- Anonyymi
Ei ole mistään löytynyt suomeksi 3 tai 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675