Rakkaus on perseestä,

Anonyymi

Laittaa elämän uusiksi, tekee uhkarohkeita tekoja ja muutenkin, ihminen vain sekoaa. Tarkoitusta, vieläkin mietin, että miksi kaikki tämä. Piste.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta turiset 🚮mä oon heittänyt omat tunteet roskiin ja siellä pysyy. 🌐

• Anonyymi

Minä sekosin mutta sinä pärjäsit hyvin. Samaa miettinyt..

• Anonyymi

Noh, rakkauden tunne on nyt vaan häiriö aivokemiassa, menee kyllä ohi ajan kanssa. Nenä vaan kohti uusia pettymyksiä...

• Anonyymi

Kaikista paras on olla yksin. Silloin säästyy suruilta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tunteitaan ei voi valita. Mutta voi valita tavan, miten suhtautua niihin. Jos olet vihainen tunteidesi vuoksi, voisit miettiä miksi? Mikä saa sinut rakastumaan kerta kaikkiaan "väärin" ja "vääriin henkilöihin"? Olisiko aika tutustua siihen ihmiseen, jolle tällaista tapahtuu? Itseesi ja omaan tunne-elämääsi siis.

• Anonyymi

Nimenomaan.

Tosin mä nautin joka hetkestä täysin siemauksin, jopa siitäkin että korventaa sydänalassa.

Mä yritän elää hetkessä hirvesti uumoilematta tulevaa, vaikka luonteeltani olenkin sellainen.

Yksi hetki kerrallaan muistaen että nyt tai ei ikinä. Kummasti alkaa hippuloissa vinkumaan kun laskee mahdolliset päivät ja miettii kuinka monta niistä haluaa viettää ilman sitä elämänsä ihmistä. Ei yhtään enempää kuin on pakko.

Joskus koittaa aika jolloin ei voi koskettaa vaikka haluaisi, ja siksi tulevat päivät pitää täyttää ääriään myöden niin että malja vuotaa yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe