Olenko ikävä ihminen?

Anonyymi

Olen ja en. Nautinko henkisestä väkivallasta? Een tietenkään. Olenko ikävä tyyppi ilman syytä? En ole.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olen tylsä ja siks ikävä ihminen. Ei kukaan kestä tylsän seuraa.

      • Anonyymi

        Minä myös olen tylsä ja tylsänä olossa ei ole mitään vikaa, kunhan siihen tylsyytensä leikkaamiseen ei ala elää mitään jännää pseudoelämää palstalla, joka perustuu pelkkään skeidaan. Ja ihan näitä kuraprovotarinoita tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös olen tylsä ja tylsänä olossa ei ole mitään vikaa, kunhan siihen tylsyytensä leikkaamiseen ei ala elää mitään jännää pseudoelämää palstalla, joka perustuu pelkkään skeidaan. Ja ihan näitä kuraprovotarinoita tarkoitan.

        Mut siis iii, eikö musta tulekaan maailman suosituin mussukka jos keskityn lukemaan näitä sontakirjoituksia ja leikin tietotoimistoa?


    • Anonyymi

      Kuulostat passiivisagressivisen ikävältä

      • Anonyymi

        Olet oppinut uuden sanan ja sovellat sitä harmistuksissasi, hyvä homma. Emootiot on hyvä käsitellä pois alta👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oppinut uuden sanan ja sovellat sitä harmistuksissasi, hyvä homma. Emootiot on hyvä käsitellä pois alta👍

        Et oikein nyt käsittää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein nyt käsittää...

        Taida sä


    • Anonyymi

      Totta kai sä nautit, etsä muuten sitä harrastaisi. Syytkin ovat kovin kyseenalaiset, kun niitä alkaa tutkia tarkemmin, oletan.

      • Anonyymi

        Kerro näistä kyseenalaisista syistä lisää, jooko? 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro näistä kyseenalaisista syistä lisää, jooko? 🤓

        "Oletan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oletan".

        Kerro oletuksistasi lisää...?


    • Anonyymi

      Aina kun täytyy selitellä niin selitettävää varmaan on

      • Anonyymi

        En katsoisi sitä pahalla, jos vastaan pahaan pahalla💞🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katsoisi sitä pahalla, jos vastaan pahaan pahalla💞🙏

        Anna kun arvaan, pidät muita ihmisiä likasankonasi johon kaadat omaa sisäistä paskaasi jonka jälkeen kaivat heistä syyn siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kun arvaan, pidät muita ihmisiä likasankonasi johon kaadat omaa sisäistä paskaasi jonka jälkeen kaivat heistä syyn siihen?

        Kyllä ne likasankojen sisällöt voi kaataa sellaisten kaatajien niskaan kun sinne kuuluvatkin. Tämä paikka esimerkiksi on puolipullollaan älyvapaita kiusaajia, jotka ei edes ymmärrä sellaisia olevansa, ennen kun yhyymeitähaukutaanuhriutuminen tulee mukaan kuvioon. Siksi näistä ns kiusaamisasetelmista vääntäminen on kerrassaan herttaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne likasankojen sisällöt voi kaataa sellaisten kaatajien niskaan kun sinne kuuluvatkin. Tämä paikka esimerkiksi on puolipullollaan älyvapaita kiusaajia, jotka ei edes ymmärrä sellaisia olevansa, ennen kun yhyymeitähaukutaanuhriutuminen tulee mukaan kuvioon. Siksi näistä ns kiusaamisasetelmista vääntäminen on kerrassaan herttaista.

        Vakavasti luonnehäiriöisillä kiusaajilla on tapana uhriutua. Jos aloittaa kiusaamisen, varsinkin porukalla, yksittäisiä ihmisiä vastaan, tulee kestää se kiusattujen reaktio. Luonnehäiriöisillä on tapana myös yrittää kieltää oikeutetut tunnereaktiot kiusaamisen kohteiltaan. Se, jos mikä, on sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavasti luonnehäiriöisillä kiusaajilla on tapana uhriutua. Jos aloittaa kiusaamisen, varsinkin porukalla, yksittäisiä ihmisiä vastaan, tulee kestää se kiusattujen reaktio. Luonnehäiriöisillä on tapana myös yrittää kieltää oikeutetut tunnereaktiot kiusaamisen kohteiltaan. Se, jos mikä, on sairasta.

        Tämä mitä kirjoitit, on tosi kuin vesi. Kiusaajat ei ole itse päässeet elämässään eteenpäin ja yrittää ketkut itse mitätöidä toisten tunnereaktioita tai sanoa katkeraksi ja kehottaa menemään eteenpäin, vaikka itse kahlaillaan yhä samassa paskassa ja entistä laihemmin tuloksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne likasankojen sisällöt voi kaataa sellaisten kaatajien niskaan kun sinne kuuluvatkin. Tämä paikka esimerkiksi on puolipullollaan älyvapaita kiusaajia, jotka ei edes ymmärrä sellaisia olevansa, ennen kun yhyymeitähaukutaanuhriutuminen tulee mukaan kuvioon. Siksi näistä ns kiusaamisasetelmista vääntäminen on kerrassaan herttaista.

        Psykopatia, sosiopatia ja narsismi sokaisee. Vakavasti luonnehäiriöiset heijastavat myös omat syynsä ja asiansa muihin, jossa on itse ollut aloittajana. Aina kannattaa kysyä, mistä kaikki alkoi, miten, miksi ja keiden aloitteesta. Siellä se juurisyy on. Vakavasti luonnehäiriöiset vaativat myös muilta anteeksipyyntöjä, joihin ei ole mitään oikeutusta ja perustetta. Väärintekijöiltä ei pidä koskaan lähteä pyytämään vääristä syistä anteeksi. Mielummin nostaa aina jalkaa ja päästä ison ja haisevan, jos tuollaista kohtuutonta väärinkääntelyä ja kieroilua kohtaan.

        Kun tietää, että itse ei ole mitään anteeksipyyntöä kenellekään velkaa eikä mitään muutakaan, on rauha sisimmässä. Kovin vaikeaa on antaa anteeksi ihmisille, jotka eivät ymmärrä ja myönnä toimivansa tai toimineensa väärin ja sairaasti ja olevansa häiriintyneitä. Sen pystyy kuitenkin käsittelemään itse, jos vastapuolella ei ole tervettä ja normaalia empatiakykyä ja kykyä hahmottaa tapahtumia oikein ja oikeudenmukaisesti ja kykyä olla rehellinen ja oikeudenmukainen. En ainakaan antaisi kenenkään kyykyttää itseäni enää koskaan. Tulen puhumaan totta ja avoimesti hamaan tappiin saakka. Minun suutani ei sulje kukaan koskaan. Ei kannata edes yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mitä kirjoitit, on tosi kuin vesi. Kiusaajat ei ole itse päässeet elämässään eteenpäin ja yrittää ketkut itse mitätöidä toisten tunnereaktioita tai sanoa katkeraksi ja kehottaa menemään eteenpäin, vaikka itse kahlaillaan yhä samassa paskassa ja entistä laihemmin tuloksin.

        Valheenpalvelijat eivät vielä ole ymmärtäneet, että VAIN TOTUUS TEKEE VAPAAKSI. Mikään muu ei koskaan tee vapaaksi. Mikään muu ei auta. Siitä lähtee eheytyminen valheenpuhujienkin ja kiusaajien elämässä, kun alkavat helekuta ollen puhumaan totta. Se on askel totuuden tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykopatia, sosiopatia ja narsismi sokaisee. Vakavasti luonnehäiriöiset heijastavat myös omat syynsä ja asiansa muihin, jossa on itse ollut aloittajana. Aina kannattaa kysyä, mistä kaikki alkoi, miten, miksi ja keiden aloitteesta. Siellä se juurisyy on. Vakavasti luonnehäiriöiset vaativat myös muilta anteeksipyyntöjä, joihin ei ole mitään oikeutusta ja perustetta. Väärintekijöiltä ei pidä koskaan lähteä pyytämään vääristä syistä anteeksi. Mielummin nostaa aina jalkaa ja päästä ison ja haisevan, jos tuollaista kohtuutonta väärinkääntelyä ja kieroilua kohtaan.

        Kun tietää, että itse ei ole mitään anteeksipyyntöä kenellekään velkaa eikä mitään muutakaan, on rauha sisimmässä. Kovin vaikeaa on antaa anteeksi ihmisille, jotka eivät ymmärrä ja myönnä toimivansa tai toimineensa väärin ja sairaasti ja olevansa häiriintyneitä. Sen pystyy kuitenkin käsittelemään itse, jos vastapuolella ei ole tervettä ja normaalia empatiakykyä ja kykyä hahmottaa tapahtumia oikein ja oikeudenmukaisesti ja kykyä olla rehellinen ja oikeudenmukainen. En ainakaan antaisi kenenkään kyykyttää itseäni enää koskaan. Tulen puhumaan totta ja avoimesti hamaan tappiin saakka. Minun suutani ei sulje kukaan koskaan. Ei kannata edes yrittää.

        No tämän tekstin osaan helpostikin tulkita. Mutta heitänpä huvikseni kysymyksen, miten suhtautuisit siihen, jos joku jankuttava haahka penäisi sinulta toistuvasti rehellisyyttä ja totuutta, mutta kun se ei sellaisenaan kelpaisi, niin sama jankutus jatkuisi suurruhtinaallisella otteella päivästä toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämän tekstin osaan helpostikin tulkita. Mutta heitänpä huvikseni kysymyksen, miten suhtautuisit siihen, jos joku jankuttava haahka penäisi sinulta toistuvasti rehellisyyttä ja totuutta, mutta kun se ei sellaisenaan kelpaisi, niin sama jankutus jatkuisi suurruhtinaallisella otteella päivästä toiseen?

        Aika vaikea alkaa tuollaista tulkitsemaan. Kuka haahka? Miksi haahka? Miksi hän vaatii rehellisyyttä ja totuutta? Mihin asiaan? Mikä totuus ei kelpaa? Onko se totuus, mikä ei kelpaa, totuutta vai jotain aivan muuta? Mitkä ovat olleet "haahkan" kysymykset, joihin hän pyytää vastausta? Onko hän saanut niihin vastausta? Onko häntä kaltoinkohdeltu? Miten? Vaatiiko hän oikeutta ja kohtuutta ja miten ja mihin? Aika paljon tuosta vain nousee kysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikea alkaa tuollaista tulkitsemaan. Kuka haahka? Miksi haahka? Miksi hän vaatii rehellisyyttä ja totuutta? Mihin asiaan? Mikä totuus ei kelpaa? Onko se totuus, mikä ei kelpaa, totuutta vai jotain aivan muuta? Mitkä ovat olleet "haahkan" kysymykset, joihin hän pyytää vastausta? Onko hän saanut niihin vastausta? Onko häntä kaltoinkohdeltu? Miten? Vaatiiko hän oikeutta ja kohtuutta ja miten ja mihin? Aika paljon tuosta vain nousee kysymyksiä.

        Kultapossukerholaiset kärsii harvemmin kaltoinkohtelusta ja totuus voi olla heille vääryyttä, se on kattoppas se elitistinen itsekeskeisyys mikä tekee tepposet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultapossukerholaiset kärsii harvemmin kaltoinkohtelusta ja totuus voi olla heille vääryyttä, se on kattoppas se elitistinen itsekeskeisyys mikä tekee tepposet.

        En ole koskaan kuulunut kultapossukerhoon enkä eliittiin vaan pikemminkin hiljaa kärsivien joukkoon, joten on aika vaikea ymmärtää tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kuulunut kultapossukerhoon enkä eliittiin vaan pikemminkin hiljaa kärsivien joukkoon, joten on aika vaikea ymmärtää tuollaista.

        Sitten sulla ei lie ole kokemusta siitä, kun yritetään viedä toisilta tuhkatkin pesästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sulla ei lie ole kokemusta siitä, kun yritetään viedä toisilta tuhkatkin pesästä.

        Siis eliittiä ja kultapossukerholaisia on vaikea ymmärtää heidän näkökulmastaan. Tuon kuvion ymmärrän kyllä.


    • Anonyymi

      Tiedän yhden joka tätä tekee, mutta hänellä ei muutenkaan ole elämä kunnossa, en tiiä montako kertaa se pitää ulos nostaa. Hän rakastui, mutta ei voinut käsittää tilannetta ja naps alkoi painajainen.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan menee niin, että sellaisia elämänsäellin etsijöitä/kiusaajia/rienaajia on ja yksi yllättäen täälläkin, mutta tämä ei ollut nyt mikään slovarilovesong ja dingelidongelihyyppien kohdalla sana rakastuminen on absurdi, vähättelevä ja jopa hulluuksia oikeuttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan menee niin, että sellaisia elämänsäellin etsijöitä/kiusaajia/rienaajia on ja yksi yllättäen täälläkin, mutta tämä ei ollut nyt mikään slovarilovesong ja dingelidongelihyyppien kohdalla sana rakastuminen on absurdi, vähättelevä ja jopa hulluuksia oikeuttava.

        Voi kun tietäisit.. No nostetaan ulos niin monta kertaa kun tarvii nii loppuu tuo pelleily.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun tietäisit.. No nostetaan ulos niin monta kertaa kun tarvii nii loppuu tuo pelleily.

        Tarkenna ja nimeä tämä pelleily ja sen muodot, kuka pelleilee- palstapenttikö ja ketä esittäen näin tekee, ketä esityäen ei näin tekisi ja mitä tämä ulosnostaminen tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna ja nimeä tämä pelleily ja sen muodot, kuka pelleilee- palstapenttikö ja ketä esittäen näin tekee, ketä esityäen ei näin tekisi ja mitä tämä ulosnostaminen tarkoittaa?

        Hän kyllä itse tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä itse tietää.

        Eli sulla ei ole keskusteluun mitään annettavaa, paitsi epämääräisiä vihjailuja kuin koko palsta olisi pelikenttäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla ei ole keskusteluun mitään annettavaa, paitsi epämääräisiä vihjailuja kuin koko palsta olisi pelikenttäsi.

        Palsta ei kuulu yksityisomaisuutena kenellekään eikä tule kuulumaan. Jos joku kuvittelee omistavansa yhteisen palstan, hän on vähintäänkin suuruuden hullu. Onko sitten niin, että joku älykääpio on joskus kuvitellut tämän reviirikseen ja nyt sitten itkeä nillittää, kun on palautettu maan pinnalle? Kääpiöälyllä varustettuja ei vaan aina ymmärrä millään.
        https://www.youtube.com/watch?v=RhXDO2a3-sE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla ei ole keskusteluun mitään annettavaa, paitsi epämääräisiä vihjailuja kuin koko palsta olisi pelikenttäsi.

        Palstalle ei ole asiaa niillä, jotka ei noudata palstan sääntöjä ja Suomen lakeja ja jotka käyttää palstaa vääriin tarkoituksiin. Turhaa nillittää, jos toiset nousee barrikadeille, jos ei käyttäydy hyvin ja palstaa rakentavaan tarkoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle ei ole asiaa niillä, jotka ei noudata palstan sääntöjä ja Suomen lakeja ja jotka käyttää palstaa vääriin tarkoituksiin. Turhaa nillittää, jos toiset nousee barrikadeille, jos ei käyttäydy hyvin ja palstaa rakentavaan tarkoitukseen.

        Onhan tämä vahvasti myös näin. - ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe