Liukkaat tiet!

Anonyymi

Oli niin liukas sairaalan mäki.
Mun Subaru Forrester ei noussut lukko päällä.
Vaikka uusi Nokia oli joka kulmassa.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missee siinä mäkkee on? Eekös se oo meleko tasasta joka puolella saerraalloo:D:D Oeskkoon tuo sinun alettava suunnitella aatos vaehttoo nuoremppaan:D:D:D

• Anonyymi

Et osoo ajoo kyllä yhtää !

• Anonyymi

Meni Subaru myyntiin.
      Ostan quatro audin

• Anonyymi

Ei hyvä ole sekään. Murheenkryyni on Audi. Olen hyvilläni kun pääsin omastani eroon .

• Anonyymi

Subaru nyt onkin sellainen että sillä ei pääse ja kun kuski viellä myös vähän käsi niin tientukko o valmis

• Anonyymi

Eipä ole vielä paikkaa tullut, josta Skoda Yeti nelikkoni ei kipua ylös. Nelikko tietty ja nastat alla. Pitää älytä, mihin sen auton ohjaa. Umpimettäänhän ei henkilöautoa ole tarkoitettu.

• Anonyymi

Joku kirjotellu lämpimikseen, eihän täällä ole ollu etes liukasta vielä. Melekeen kesärengas kelit.

• Anonyymi

Sitä miekin, miten ne pärjää sitten jos tulee oikeasti liukasta?

• Anonyymi

Miten voi olla mahdollista tuo? Kannattaa lopettaa autoilu nyt, ennenkuin oikea talvi mahdollisesti joskus tulee . Ajotaito ei kuulosta hyvältä.!?

• Anonyymi

Oli se viikolla jäässä.
      Mun Lada meni ojaan

• Anonyymi

Ihmettely varmaan siks, koska jos nelikko ja uudet nastarenkaat alla.??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettely varmaan siks, koska jos nelikko ja uudet nastarenkaat alla.??

Syy oli jäätynyt käsijarru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy oli jäätynyt käsijarru

Tai oli unohtunut laittaa vaihdepäälle ?

• Anonyymi

Tulipa eräs näkymä mieleen. Kattelin tuossa haislahden risteyksessä kun eräs hienohko kolmenkirjaimen auto jäi pieneen töyssyyn odottamaan valoihin. No kun valo vaihtui niin nutturapää löi vaihteen silmään ja kaasutti niin perhanasti, mutta eihän se siitä mihinkään liikkunut, takapyörä pyöri joutavaa ja siinä suti että vaihtu takasi punaselle. No eihän kunnia antanu peruutta taaksepäin vaikka tilaa olis ollu, kun muut ohitti sivusta. Valot vaihtu ja sama, kaasua pirusti, no höyry nousi kun rengas pyöri ja vihdon sulatti jään ja nastat tapas asfaltin, no nehän irtos ja ropis, mutta sen verta piti että tasauspyörästö otti toiseen renkaaseen ja sutiminen jatku. No seuraavilla valoilla oli jo sulaa renkaan alla että pääs lähtee. Tällästä se on lukkaalla ja kun on hyvätkin renkaat alla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe