Näyttää olevan Kapponkatu saanut taas uuden asukkaan. Onnea vaan.
Jepasta tullut Raisolainen
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän paluu Naantaliin tapahdu Joulukuun saapumiserässä tai hyvällä tuurilla vasta tammikuun erässä.
- Anonyymi
Jepa tunnetaan "avaimena". Jokainen voi varmasti päätellä mitä se sitten taas tarkoittaa.
- Anonyymi
Koko oikeudenkäynti on historiallinen, sillä Suomessa ei ole ennen tätä oikeudenkäyntiä nostettu kannetta vastaavanlaisten rikollisryhmien lakkauttamiseksi.
- Anonyymi
Kaverilla oli eilen ensimmäiset bileet Kapponkadulla. Ihme kyllä niistä selvittiin ilman viranomaisten paikalle tuloa.
- Anonyymi
sepitettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepitettyä
Mitä sepittelyä? Etkö usko että kaveri pystyy pitämään bileet ilman viranomaisten tuloa?
- Anonyymi
Missä talossa asuu Kapponkadulla? Mikä talo rauhattomin? Uskaltaako Seon lähelle rinteessä kulkevaa väylää käyttää iltaisin? Asun lähellä, mietityttää missä uskaltaa käydä kävelylenkillä. Kapponkadun olen kiertänyt kaukaa aina.
- Anonyymi
Otin yhteyttä tekijään ja pyysin, että lopetatko ennen kuin edes aloitat. Hänellä ei omien sanojensa mukaan ollut mitään tekemistä asian kanssa, mutta viestit kuitenkin loppuivat siihen.
- Anonyymi
Kapponkadulta lähtee tammikuussa muutama kaveri Naantaliin kirjoille ja Jepa on mukana.
- Anonyymi
kuka Jepa?
- Anonyymi
Jethro Rostedt järkyttyi leipäjonoista
- Anonyymi
Onko Jepa siis oikeasti Jethro ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Jepa siis oikeasti Jethro ??
No on on.
- Anonyymi
Pirkanmaalla sijaitsevassa Vilppulan vankilassa elinkautistuomiotaan suorittava Jape on pettynyt ja surullinen Risen päätöksestä. Hänen olisi pitänyt päästä jouluksi perheensä luo kotiin 1,5 vuorokaudeksi.
Jape on murhasta tuomittu elinkautisvanki. - Anonyymi
Kaveri kotiutui hetki sitten.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569