Kaikesta? Mua ei kyllä liikuta kuin yksi asia.
Kerro mitä saat tästä
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se yksi asia on, stepperikö?
- Anonyymi
Syövän
- Anonyymi
Täällä kukaan ei ole kenellekään tilivelvollinen mistään.
- Anonyymi
Kysy siltä iteltään. älä täällä meiltä jotka ei sua tunne.
- Anonyymi
Parempi, etten kohta kysy enää keltään, oon niin täynnä kolmea miestä ja otan yhden toisen, se olis kaikinpuolin täydellinen, kaikki korjaantuisi kertaheitolla, siis kaikki, mutta sydän huutaa vielä yhden perään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi, etten kohta kysy enää keltään, oon niin täynnä kolmea miestä ja otan yhden toisen, se olis kaikinpuolin täydellinen, kaikki korjaantuisi kertaheitolla, siis kaikki, mutta sydän huutaa vielä yhden perään
Miten sydän voi huutaa yhden perään jos edessä on täydellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sydän voi huutaa yhden perään jos edessä on täydellinen?
Kyllä se haluaa toisen, Mutta edessä olisi potentiaalinen ehdokas, joka pystyisi ratkaseen kaikki muut asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760