Rokotevastaiset änkyrät

Anonyymi

saisi kuskata muualle.
Tautien vastaisessa taistelussa rokotetkattavuus pitää olla suuri jolloin se toimii.
Jos joku hihhuili vastustaa, niin kannattaa jättää omaan arvoonsa.

76

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ÄLKÄÄ ottako rokotetta, teihin laitetaan mikrosiru ja saatte jonkun hengenvaarallisen sivuoireen. Sanokaa EI rokotteille!

      • Anonyymi

        Siinä yksi mielenvikainen.
        Mikä mikrosiru? Sinulta puuttuu yksi pyöörreä siru,.


      • Anonyymi

        Olen kuullut ihan samaa ulkomailta suurten tutkijoiden suusta että ei kannata rokotetta ottaa,,sivuoireet ja jälki"pyykki" rokotteesta on todella pahat. Ja sehän on totta että jokin merkintä rokotteesta jää ihmiseen. Itse en ole koskaan ottanut enkä ota infulenssa rokotetta koska en edes nuha-kuume flunssaan sairastu,saati infulenssaan. Lapsena olen viimeksi ollu kipeä flunssan vuoksi. Siks en tule myöskään ottamaan koronarokotetta.
        Anonyymi keskiviikkona klo 15.47 kirjoittanut,,,peukutan.


      • Anonyymi

        Mikrosirun on keksinyt pölhöt. Miks hakeudutte hoitoon kun tauti iskee miks ette kieltäydy. Ai niin te olette sairaita. Ihan oikein kun sairastutte kunnolla muut saa kärsiä. Syöpäpotilaiden leikkaukset siirtyy arvatkaa mitkä fiilikset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut ihan samaa ulkomailta suurten tutkijoiden suusta että ei kannata rokotetta ottaa,,sivuoireet ja jälki"pyykki" rokotteesta on todella pahat. Ja sehän on totta että jokin merkintä rokotteesta jää ihmiseen. Itse en ole koskaan ottanut enkä ota infulenssa rokotetta koska en edes nuha-kuume flunssaan sairastu,saati infulenssaan. Lapsena olen viimeksi ollu kipeä flunssan vuoksi. Siks en tule myöskään ottamaan koronarokotetta.
        Anonyymi keskiviikkona klo 15.47 kirjoittanut,,,peukutan.

        Sinä olet yliihminen. Joskus raja tulee vastaan älä sitten valita


    • Anonyymi

      Minä kysyin luontaisesta tuotekaupasta ja siellä voimanostaja oli hakenut jo henkisiin ongelmiin apua eli puhe mikrosirusta perutaan.

    • Anonyymi

      Minuun oli tarkoitus laittaa mikrosirun sijaan koko tietokone, mutta hoitaja ei keksinyt miten sen saisi mahtumaan niin rokotus jäi sitten ottamatta. Olen rokotusvastainen änkyrö.

    • Anonyymi

      Suuret lääkeyhtiöt tarvitsevat nyt pikaisesti "hilloa". Nyt kaikille heti pakkorokotukset. Ensin rokotetaan ja sitten katsotaan mikä on lopputulos.

    • Anonyymi

      Tämä on tosiaan Korona rokotteen suhteen pelko -skennaario..Nopeasti kehitetään, jälkiseuraukset avoinna..Ovat varmaan yhtä arvaamattomat kuin itse Korona -tauti.

    • Anonyymi

      Ei siitä suolapaukusta mitään seuraa ihan riskitön kaikki vaan riviin ja hiha ylös , palkintona opaskoira ottajien kesken , tämä tyyppi joka täällä ampuu kaikki epäilyt alas on jo ottanut kuormasta....

    • Anonyymi

      Kohta on suomessa uusia tuulimyllyjä....huf huf huf huf.........

      Kuka eka vessassa...

      Nyt on käynnissä lotto jossa kaikki arvat tuo pää voi voin .

    • Anonyymi

      En todellakaan rupea ottamaan rokotetta. En ole ottanut mitään rokotetta noin 25 vuoteen enkä ota nytkään. Eikä minun tarvitse perustella tätä sanallakaan ja voin jopa valehdella muille ottaneeni rokotteen.

      • Anonyymi

        Ottakoon poliitikot ensimmäisenä sen rokotteen.


      • Anonyymi

        Olet harvinaisen järkevä kun jätät rokotteet niille jotka niitä tarvitsee ja arvostaa henkeään että pysyisivät terveenä. Jatka samaan malliin.


    • Anonyymi

      niillä on omat optio rokotteet, vedetään suoraan tilille.

      vaikuttaa ihan mukavasti vielä eläkepäivilläkin kun muistelee aikaa jolloin näkyi vaan kaula ja silmät.

    • Anonyymi

      Vastuutonta kanssaihmisiä kohtaan rokotevastaisuus ! Taudin leviäminen ei lakkaa jos sitä rokotuksella ei saa pysäytettyä. Jos ajattelee että minä minä ite en sairastu jne on sairasta jo.
      Rokote pakolliseksi vaan.
      Sen voi ladata nukutepyssyyn ja sujauttaa matkojen päästä :D
      Täällä riehuisi isorokot ja mustat surmat vieläkin ilman rokotusta.

      • Anonyymi

        Täysin typerää hysteriaa. Korona ei ole niin vaarallinen tauti, että se vaatisi rokotuspakkoa. Itse en ota rokotusta eikä minun tarvitse edes antaa syytä.

        Rokotus ei muutenkaan luultavasti anna pysyvää immuniteettia, vaan se pitäisi ottaa joka vuosi. Ja seuraavia rokotteita valtio tuskin maksaa paitsi osalle riskiryhmistä. Ainakaan minä en suostu maksamaan euroakaan täysin turhasta rokotuksesta.

        Rokotuspakkoa kaipaavat ovat pelkkiä fasisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin typerää hysteriaa. Korona ei ole niin vaarallinen tauti, että se vaatisi rokotuspakkoa. Itse en ota rokotusta eikä minun tarvitse edes antaa syytä.

        Rokotus ei muutenkaan luultavasti anna pysyvää immuniteettia, vaan se pitäisi ottaa joka vuosi. Ja seuraavia rokotteita valtio tuskin maksaa paitsi osalle riskiryhmistä. Ainakaan minä en suostu maksamaan euroakaan täysin turhasta rokotuksesta.

        Rokotuspakkoa kaipaavat ovat pelkkiä fasisteja.

        Sinäpä olet kommunisti ja kommunisti maissa ei ole koronaa, tai jos on niin se on sitä vaaratonta sorttia. Lienet Kiinalainen tai Pohjois-Korealainen?
        Eipä sinun tarvitse sitä mainostaa vaikka et rokotetta otakkaan, mutta ei kannata hakeutua hoitoonkaan jos sen saat, vaan kannattaa potea kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä olet kommunisti ja kommunisti maissa ei ole koronaa, tai jos on niin se on sitä vaaratonta sorttia. Lienet Kiinalainen tai Pohjois-Korealainen?
        Eipä sinun tarvitse sitä mainostaa vaikka et rokotetta otakkaan, mutta ei kannata hakeutua hoitoonkaan jos sen saat, vaan kannattaa potea kotona.

        Vapaissa maissa on vapaus olla ottamatta rokotetta. Vain kommunismissa tai fasistisissa maissa olisi rokotuspakko.


      • Anonyymi

        Lisään... Ja musta surma katosi (tai ainakin väheni lähes mitättömiin) ilman rokotusta. Tosin se olikin kauan ennen rokotusten keksimistä...


      • Anonyymi

        Tuo nukutuspyssyllä rokotteen sujauttaminen päivän paras oivallus :D Jo pelkkä mielikuva naurattaa :D))) Lisää näitä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nukutuspyssyllä rokotteen sujauttaminen päivän paras oivallus :D Jo pelkkä mielikuva naurattaa :D))) Lisää näitä!!!

        Todella hyvä huumorin taju sillä kuka kirjoitti tuon ampumalla annetun rokotteen,
        Sakon 308 kun jysäyttää niin varmasti on rokotus tehokasta.


    • Anonyymi

      Köff parantaa koronavaivan.

    • Anonyymi

      Yleensä rokotevastaiset on uskovaisia tai vähäisillä älynlahjoilla varustettuja alkoholistien lapsia

      • Anonyymi

        rokotetta en ota jos korona tulee parempi kuolla kuin kitua köyyydessä olemattomalla työmarkkinatuella


    • Anonyymi

      Suomessa kuolee jokaisena joulukuuna n. 4500 ihmistä , noin 200-700 enemmän kuin marraskuussa. Kuolemat ovat siis leviämisvaoheessa , tuo simma pitää sisällään ne 10 -25 arvioitua covid -19 aikaiseksi merkintään johtavaa kuolemaa , keski ikä arvio tuo 86 vuotta.

      Naamaria naamaan ja suomi close.

    • Anonyymi

      Urologi Jorma ärjäisee ja rokottaa kaikki liksalaiset. Vain Jorma voi meidät pelastaa.

      • Anonyymi

        Taitaa edellä Kelvän homoyhdistyken jäsenet kirjoitella Jormasta ja Teuvosta.


    • Anonyymi

      Kyseessä on illuminaattien salajuoni, millä pyritään aiheuttamaan kaaosta. Oikeasti mitään tautia ei edes ole!!

      • Anonyymi

        Sinulle saisi tulla korona niin näkisit millainen salajuoni se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle saisi tulla korona niin näkisit millainen salajuoni se on.

        Se on illuminatin ja reptiilien salajuoni, sokea reetakin näkee sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on illuminatin ja reptiilien salajuoni, sokea reetakin näkee sen!

        Kas kun ei illotiinin juoni.


    • Anonyymi

      Se on muslimien valloitusjuoni!

    • Anonyymi

      Eihän meistä änkyröistä ole teoriassa mitään haittaa teille rokoteintoilijoille. Teidäthän "suojataan" rokotteilla. Ei se teihin voi tarttua vaikka meitä änkyröitä ei rokoteta.

      • Anonyymi

        Katso yle areenasta MOT ohjelma Meitä ette rokota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso yle areenasta MOT ohjelma Meitä ette rokota.

        Pelkureita ovat nämä jotka eivät ota rokotetta. Eilen näytti 90-vuotias mummo mallia uutisissa, kun otti ensimmäisten joukossa Britanniassa koronarokotteen.


      • Anonyymi

        Sellaiset jotka ei ota rokotetta on jätettävä hoidon ulkopuolelle jos sairastuvat koronaan, koska heidän mielestä korona ei ole vaarallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset jotka ei ota rokotetta on jätettävä hoidon ulkopuolelle jos sairastuvat koronaan, koska heidän mielestä korona ei ole vaarallinen.

        Koronarokote on vapaasti valittavana ottaako vai ei. Ketään ei voi pakottaa. Samoin kuin kausi infulenssa rokote. Ja infulenssa rokote täytys ottaa joka vuosi,,niinkö ajan kans menee et koronarokotekkin muuttuu otettavaksi joka vuosi.
        Ketään ei jätetä hoitamatta sen vuoksi ettei ota rokotetta. Jokainen ihminen on hoidettava. Ihan samalla tavalla hoidetaan alkoholin suurkuluttajia jotka käyvät välillä katkaisuhoidossa. Kaikki ihmiset hoidetaan eikä ketään erotella.
        Onneksi rokotteen otettavuudesta et päätä sinä enkä päätä minä. Ihan on jokaisen oma asia ottaako vai ei tästä on ihan turha kiistellä ja tapella.
        Ihan sama kuin nyt suositellaan ettei matkustella ulkomailla tai edes kotimaassa. Mutta mitä eräät tekee,,ulkomaille vaan hinnalla millä hyvänsä ja sieltä tuodaan mahdollisesti tautia tullessaan. Eipähän näiden toiminnasta kirjoiteta ja suu vaahdossa vouhkasta. Itse en tulle rokotetta ottamaan koska ei tiedä mitä sivuvaikutuksia tulee olemaan kuukauden,puolen vuoden tai vuoden,kahden kuluttua rokotteen ottamisesta.
        Niin kävi joillekkin "sikapiikin" ottamisen jälkeen että vasta vuoden päästä alkoi oireilla ja tutkimuksissa selvis et oireet johtuu sikainfulenssa rokotteesta. Niin jäin vaivat loppuiäksi.
        Jos saan koronan,sen sairastan ja paranen mutta jos en parane niin sit kuolen. Koska kuolen täältä joka tapauksessa joskus. Mutta en turhaa ainetta sisääni pistätä. Ainoa rokote on jonka otan, on jäykkäoristus rokote.
        Esim infulenssa rokotetta en ole koskaan ottanut mutta en myöskään oo sairastanu flunssaa tai infulenssaa. Terveenä olen saanu olla,,hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vapaasti valittavana ottaako vai ei. Ketään ei voi pakottaa. Samoin kuin kausi infulenssa rokote. Ja infulenssa rokote täytys ottaa joka vuosi,,niinkö ajan kans menee et koronarokotekkin muuttuu otettavaksi joka vuosi.
        Ketään ei jätetä hoitamatta sen vuoksi ettei ota rokotetta. Jokainen ihminen on hoidettava. Ihan samalla tavalla hoidetaan alkoholin suurkuluttajia jotka käyvät välillä katkaisuhoidossa. Kaikki ihmiset hoidetaan eikä ketään erotella.
        Onneksi rokotteen otettavuudesta et päätä sinä enkä päätä minä. Ihan on jokaisen oma asia ottaako vai ei tästä on ihan turha kiistellä ja tapella.
        Ihan sama kuin nyt suositellaan ettei matkustella ulkomailla tai edes kotimaassa. Mutta mitä eräät tekee,,ulkomaille vaan hinnalla millä hyvänsä ja sieltä tuodaan mahdollisesti tautia tullessaan. Eipähän näiden toiminnasta kirjoiteta ja suu vaahdossa vouhkasta. Itse en tulle rokotetta ottamaan koska ei tiedä mitä sivuvaikutuksia tulee olemaan kuukauden,puolen vuoden tai vuoden,kahden kuluttua rokotteen ottamisesta.
        Niin kävi joillekkin "sikapiikin" ottamisen jälkeen että vasta vuoden päästä alkoi oireilla ja tutkimuksissa selvis et oireet johtuu sikainfulenssa rokotteesta. Niin jäin vaivat loppuiäksi.
        Jos saan koronan,sen sairastan ja paranen mutta jos en parane niin sit kuolen. Koska kuolen täältä joka tapauksessa joskus. Mutta en turhaa ainetta sisääni pistätä. Ainoa rokote on jonka otan, on jäykkäoristus rokote.
        Esim infulenssa rokotetta en ole koskaan ottanut mutta en myöskään oo sairastanu flunssaa tai infulenssaa. Terveenä olen saanu olla,,hyvä niin.

        Mitäs sitten jos menee se ehdotus läpi ettei työttömiä ja vanhuksia hoideta hyvin, vaan ne kuuluu B ryhmään? Mitenkäs tuossa tapauksessa voidaan ihmisiä lajitella? Se on varmaa jos tuo laki tulee ja sairastuu porukkaa koronaan niin sitten alkaa tauti leviämään tällä kylällä. Siinäpähän sitten lajittelevat kuka on A, B, tai C ryhmää.
        Mutta tuota en ymmärrä miksi pitää olla sitten vonkumassa hoitoa jos rokote ei kelpaa ja sairastuu vaikka rokotteesta olisi apua? Mitäs sinä suotta otit jäykkäkouristuspiikin kun ethän sinä voi saada mistään oireita terve ihminen? Nythän Helsinkiläiset vie jo tehohoitopaikat Kuopiosta kun bieltysporukka on tullut kipeäksi. Mites sitten Kun etelän porukka täyttää Kuopion ja Joensuun sairaalan, niin meillä ei ole muuta tehohoitopaikkaa kuin krematoriossa kuoleman jälkeen.
        Samahan se on viinanjuojilakin, sinä et päätä siitä enkä minä jos ne juo, mutta en minäkään ymmärrä miksi niitä holisteja ja huumeiden käyttäjiä pitää hoitaa jos tekevät harkittua itsemurhaa viinalla ja huumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten jos menee se ehdotus läpi ettei työttömiä ja vanhuksia hoideta hyvin, vaan ne kuuluu B ryhmään? Mitenkäs tuossa tapauksessa voidaan ihmisiä lajitella? Se on varmaa jos tuo laki tulee ja sairastuu porukkaa koronaan niin sitten alkaa tauti leviämään tällä kylällä. Siinäpähän sitten lajittelevat kuka on A, B, tai C ryhmää.
        Mutta tuota en ymmärrä miksi pitää olla sitten vonkumassa hoitoa jos rokote ei kelpaa ja sairastuu vaikka rokotteesta olisi apua? Mitäs sinä suotta otit jäykkäkouristuspiikin kun ethän sinä voi saada mistään oireita terve ihminen? Nythän Helsinkiläiset vie jo tehohoitopaikat Kuopiosta kun bieltysporukka on tullut kipeäksi. Mites sitten Kun etelän porukka täyttää Kuopion ja Joensuun sairaalan, niin meillä ei ole muuta tehohoitopaikkaa kuin krematoriossa kuoleman jälkeen.
        Samahan se on viinanjuojilakin, sinä et päätä siitä enkä minä jos ne juo, mutta en minäkään ymmärrä miksi niitä holisteja ja huumeiden käyttäjiä pitää hoitaa jos tekevät harkittua itsemurhaa viinalla ja huumeilla.

        Oletko tietoinen miksi kannattaa ottaa jäykkäkouristus rokote ? Lue miksi.
        Ko rokotteen suoja on esim jos koira puraisee, ihossa haava tms ja haavan menee multaa, pyöräillessä kaatuu ja tulee haava niin maasta menee epäpuhtauksia ihoon jne jne.
        On ihan eriasia koronarokote kuin jäykkäkouristus rokote.
        Erästä tuttavaani puraisi hevonen niin lääkärissä pistivät jäykkäkouristus piikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset jotka ei ota rokotetta on jätettävä hoidon ulkopuolelle jos sairastuvat koronaan, koska heidän mielestä korona ei ole vaarallinen.

        Totta kai hoidon ulkopuolelle,levittämään virusta että riittäisi rokotettavia.
        Sputnik V vois ottaa,no kahtoopa vähän aikaa


    • Siinä video kuin oppia pelkäämään enemmän 👍

      https://youtu.be/lcX9HBG4L34

      • Anonyymi

        opetusmateriaalia perysusomalaisille


    • Anonyymi

      Positiivisuuden kautta, ne on vaan kulkutautimyönteisiä. Ei lapsista tarvitse rokottaa kuin ne, jotka aikoo pitää.

      • Anonyymi

        Ihan kuin oskovaiset,,,kyllä jumala auttaa jos sairastun, en tarvitse rokotusta. Mutta kun se jumala ei aina kerkiä auttamaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Gallupin mukaan perussuomalaiset vastustavat eniten koronarokotetta. 40 % perussuomalaisten kannattajista kieltäytyy ottamasta rokotetta. Ei ole yllättävää, koska persut ovat änkyröitä kaikessa muussakin.

      • Anonyymi

        Kukahan tuonkin huhun leie laittanut alulle? Sulla varmaankin on jonkun tekemä tutkimus joka ei ole vihreitten, demarien, tai kommunistvasemmiston tekemä, niin tai kepujen joille persujen kannatus kirvelee, kuten edellisillekkin puolueille.
        Mutta nykyinen hallitus teki taas hyväntyön poistamalla eläkeputken. Nyt mm. työväenpuolue kokoomuksen Orpo on onnessaan kun saa kurjistusta lisättyä! Lienee saanut päätöksen jälkeen lukuisia orgasmeja sarjassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan tuonkin huhun leie laittanut alulle? Sulla varmaankin on jonkun tekemä tutkimus joka ei ole vihreitten, demarien, tai kommunistvasemmiston tekemä, niin tai kepujen joille persujen kannatus kirvelee, kuten edellisillekkin puolueille.
        Mutta nykyinen hallitus teki taas hyväntyön poistamalla eläkeputken. Nyt mm. työväenpuolue kokoomuksen Orpo on onnessaan kun saa kurjistusta lisättyä! Lienee saanut päätöksen jälkeen lukuisia orgasmeja sarjassa.

        Suvakkien tietotoimiston mukaan maahanmuuttajat levittävät vähiten koronaa ja ovat innokkaimpia rokotuksen ottajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakkien tietotoimiston mukaan maahanmuuttajat levittävät vähiten koronaa ja ovat innokkaimpia rokotuksen ottajia.

        No, tänne viimeisimmätkin altukset on tuoneet ulkomaiset raksareiskat. Kyllä tässä itse kukin löytää kohta sisäisen persunsa. Pitäisi laittaa puomit ja tullit Kelvälle ja Viekiin.


      • Anonyymi

        Tuo 40 % on persujen kannatus % ,sitähän tarkoitit


    • Anonyymi

      siru 666 sen saatte. Miettikkää hauattekko?

    • Anonyymi

      Miks rokotevastaiset ei vastusta hoitoa kun tauti iskee. Aika itsekästä ajattelua. Hoitoonpääsy pitää kieltää hyvä idis

    • Anonyymi

      Saadaan pohjasakka viereksimästä kun eivät ota rokotetta. Sehän on vaan positiivista.

    • Anonyymi

      MUTTA EIKÖ NE ROKOTETUT OLE NIITÄ TAUDIN KANTAJIA. Kaikissahan niissä on corona-virusta, sitä varten rokotetaan.

      • Anonyymi

        Ja eikös rokottamattomat ole vielä pahempia kun ne saisartuu herkemmin ja eivätkä käytä suojaimia ja siten levittävät koronaa vielä pahemmin. Rokotettu vaikka tautia kantaa, jää paremmin henkiin vaikka levittäkin tautia, rokottamaton sairastuu ja kuolee, ei siinä sen kummepaa ole. Mutta itse kullakin on oma valinta henkensä puolesta, että suojautuuko vai antaako periksi. Itse saan tammikuussa kolmannen rokotteen ja se on minun valintani suojata henkeäni. Tietysti ei sille mitään voi jos sairastuu, mutta toivottavasti oireet on lievät rokotteen ansiosta.


      • Anonyymi

        Sanna Marin sanoi rokotekattavuus on tärkintä, Suomi voidaan avata, kun ylitetty 80%.
        "viruksen leviämistä, ei voida estää, eikä ole tarkoituskaan estää"
        Juuri näihän se SDP:ssä menee.
        Uskaltaisin jopa väittää, että tappaja-virushan siitä kehittyy.
        Rokotteet, nehän eivät coronaan tehoa, sama, kuin naisen omaisuus, kestää vain JUHANNUKSESTA JOULUUN.


      • Anonyymi

        Oletko sinä vajaa älyinen?


    • Anonyymi

      Positiivista se että kenellä kaksi rokotetta kestää taudin paremmin. Vielä positiivisempaa se että tollot ei sitä sisäistä🤣

    • Anonyymi

      Menisivät sitten hoitoa hakemaan venäjältä kun sairastuvat. Piruako näitä änkyröitä hyysätään. Ja itse saavat maksaa sairaalamaksut

    • Anonyymi

      Elpä tuossa iso menetys jos koipensa oikaisevat. Muslimit ja änkyrät🤣

      • Anonyymi

        Kerran näinkin päin! On sanottava että olen kiitollien yhteiskunnalle että olen saanut koronarokotetta ja olen vielä hengissä! Pitäisköhän tehdä vastapalveluksena testamentti jolla testamenttaan valtiolle omaisuuteni joka jää kuolemani jälkeen jos ainut perilliseni kuolee ennen minua. Se on varmaa että sukulaiset jää nuolemaan näppejään omaisuuteni suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran näinkin päin! On sanottava että olen kiitollien yhteiskunnalle että olen saanut koronarokotetta ja olen vielä hengissä! Pitäisköhän tehdä vastapalveluksena testamentti jolla testamenttaan valtiolle omaisuuteni joka jää kuolemani jälkeen jos ainut perilliseni kuolee ennen minua. Se on varmaa että sukulaiset jää nuolemaan näppejään omaisuuteni suhteen.

        Rokotevastaislle änkyröille tulee, tai on jo tullut Eurooppaan ärhäkämpi ja tappavampi korona levitettäväksi! Tappavampi siksi ettei siihen oikein rokotuksetkaan enää vaikuta niinkuin pitäisi.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008434837.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaislle änkyröille tulee, tai on jo tullut Eurooppaan ärhäkämpi ja tappavampi korona levitettäväksi! Tappavampi siksi ettei siihen oikein rokotuksetkaan enää vaikuta niinkuin pitäisi.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008434837.html

        Mutku mullon oikeus pilettää, matkustaa, olla ottamatta rokotetta ja viedä tehohoitopaikka rokotteen ottaneilta! Mullon oikeuksii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku mullon oikeus pilettää, matkustaa, olla ottamatta rokotetta ja viedä tehohoitopaikka rokotteen ottaneilta! Mullon oikeuksii!

        Mullon oikeus tartuttaa niin lapset kuin vanhukset tappavaan tautiin. Mullon oikeuksii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullon oikeus tartuttaa niin lapset kuin vanhukset tappavaan tautiin. Mullon oikeuksii!

        Rokottamaton paskiainen on tuonut belgiaan sen uuden Etelä- Afrikklaisnen N -koronaviruksen ja sitä on nyt myös ja Saksassa. Suomeen sitä ennustetaan koronakaaosta Jouluksi, toivottavasti rokotevastaiset änkyrät saa sen itselleen kun se on heidän mielestään vaaraton.


    • Anonyymi

      Raskasta tässä on oman aikuisen lapsen ja hänen perheensä tilanne. Ei suostu rokotuksiin eikä anna lapsia rokottaa. Elävät kuitenkin suuren riskin alueella. Sydän kylmänä saa odottaa kuulumisia. En voi tehdä mitään. Suuttuu, jos kysyn asiasta.

    • Anonyymi

      Myös ne rokotetut änkyrät vois kuskata sinne lämpöön ja paluulippu ei takaisin. Pysykää Suomessa mieluummin kotona pitääkö väkisin hakea se korona muunnos jylläämään uudestaan tänne.

    • Anonyymi

      Jos elettäisiin aikaa ennen internettejä, kaikki ihmiset ottaisivat epäröimättä rokotuksen. Mutta nyt on facepookeissa kaiken maailman tohtoreita, huijareita ja sekopäitä jotka levittävät kauhua ja pelottelutarinoita rokotteista. Tutkitusti väärä tieto koronasta leviää esim. vitterissä paljon laajemmalle kuin oikea tieto.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta. Some mahdollistaa kaiken paskan levityksen tutkitun tiedon sijaan. Sitten on sekopäitä, joihin tuommoinen "minulla on oikeus" uppoaa.
        Kuka enää muistaa enää aikaa, kun ei ollut kuin yksi puhelin eteisessä eikä näitä some-härpäkkeitä? Miusta silloin oli enemmän omaa aikaa nähä jopa läheisensä ja elää niitten kanssa normaalia elämää. Ei nyt. Rokote-vastaisuus on tämän ajan yksi paskimmista tuotteista. Ei ole enää vastuuta kanssaihmisistä tai mistään muustakaan. Minäminäminä -konsepti ulottuu johtaviin virkamiehiinkin, saati tavan tallaajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Some mahdollistaa kaiken paskan levityksen tutkitun tiedon sijaan. Sitten on sekopäitä, joihin tuommoinen "minulla on oikeus" uppoaa.
        Kuka enää muistaa enää aikaa, kun ei ollut kuin yksi puhelin eteisessä eikä näitä some-härpäkkeitä? Miusta silloin oli enemmän omaa aikaa nähä jopa läheisensä ja elää niitten kanssa normaalia elämää. Ei nyt. Rokote-vastaisuus on tämän ajan yksi paskimmista tuotteista. Ei ole enää vastuuta kanssaihmisistä tai mistään muustakaan. Minäminäminä -konsepti ulottuu johtaviin virkamiehiinkin, saati tavan tallaajiin.

        MV lehden toimittaja on rokotevastainen apina pitäisi laittaa laatikkoon ja lähettää siperiaan sikäläisten ryssien iloksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MV lehden toimittaja on rokotevastainen apina pitäisi laittaa laatikkoon ja lähettää siperiaan sikäläisten ryssien iloksi.

        Mv lehdestä on tullut väkyröitten puolustaja. Nämä rokottamis vastustajat pitäisi viedä suoraan ruumishuoneelle kun saavat tartunnan. Ei mitään hoitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mv lehdestä on tullut väkyröitten puolustaja. Nämä rokottamis vastustajat pitäisi viedä suoraan ruumishuoneelle kun saavat tartunnan. Ei mitään hoitoja.

        MV toimittaja apina on keksinyt ettei uusi korona variaatio ole syy laittaa matkustuskieltoja maasta toiseen, vaan päättäjien pahantahtoisuus! Miten voi olla noin sairas tyyppi?
        Antaako joku muukin kuin Venäjä tuolle kusipääryhmälle rahaa propagandakoneistoon?
        Toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MV toimittaja apina on keksinyt ettei uusi korona variaatio ole syy laittaa matkustuskieltoja maasta toiseen, vaan päättäjien pahantahtoisuus! Miten voi olla noin sairas tyyppi?
        Antaako joku muukin kuin Venäjä tuolle kusipääryhmälle rahaa propagandakoneistoon?
        Toivottavasti ei.

        Mv on osa Venäjän hybridisodankäyntiä millä pyritään aiheuttamaan sekasortoa länsimaissa. Laitetaan ensin sinne houkuttimeksi ja herkuksi rasistista paskaa joka ihastuttaa lukijoita ja siinä varjossa menee alas myös itse "lääke", eli rokotuskriittisyys ja kaikki muu millä halutaan meille aiheuttaa pahaa.


    • Anonyymi

      Miksi rokottamattomat pelkää rokottamattomia. Rokotushan otetaan suojaamaan tartunnoilta. Vai miksi otetaan rokotteita jollei ne tehoakkaan. Miettikää, nyt mitä varten rokotteita otetaan, jos pelko jatkuu.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe