Ihanaa, Joulu tulee!

Anonyymi

Mieheni sanoi että voin odottaa vähintään 4000€ arvoista lahjaa! Mites teillä muilla?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varo naapureita,

lahjavero8)

• Anonyymi

Kompensoiko?

• Anonyymi

Mieheni sanoi, että voin odottaa miljoonan käteen - taas :D ihanaa, mites sulla?

• Anonyymi

Voin minäkin odottaa, vaikka miljoonan lahjaa..

• Anonyymi

Minulle paras joululahja on, jos saan elää yli joulun.

• Anonyymi

En aikuisena enää lahjoja kaipaa. Parasta on , kun saamme nähdä sukua, ja syödä Jouluruokaa yhdessä. Lahjoja ostelen toki lapsilleni, ja lapsenlapsille. Mutta olen ilmoittanut muille, että tavaraa on jo riittämiin, ja suvin näkeminen on lahjoja tärkeämpää.

• Anonyymi

Toivon vielä muutamia vuosia lisää upean koirani kanssa, joka on jo 10 vuoden ikäinen. Joka päivä saa pelätä koska joutuu luopua hänestä.
      Joka päivä, joka kävelylenkki, ja -hetki on lahja.

• Anonyymi

Jonain päivänä, tämä paras ystäväni lähtee edelläni katsomaan taivasten valtakuntaa samoin kuin nyt eläessään, aina menee kokeilemaan rannalla veden lämpöä, laittaa kuononsa veteen ja nuolaisee vettä. Häntäänsä heiluttaen tervehtii jokaista vastaantulijaa ja ottaa ilolla vastaan, aivan jokaisen. Jonain päivänä hän menee edelläni kokeilemaan myös taivasten valtakunnan vesiä. Kaikki ne tuhannet eurot joita elämän varrella on tullut maksettua hänen hoitoihinsa, on pientä siitä elämänaikaisesta uskollisuudesta ja ystävyydestä jota vain koiran omistaja voi ymmärtää.

• Anonyymi

Ei meillä heteroilla ole varaa tuommosiin

• Anonyymi

Hienoa joulunvalkeaa rahanpesua. 🎅

• Anonyymi

Kiva polttaa rahaa menemään kun sitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva polttaa rahaa menemään kun sitä on.

Valkoinen joulu ja rahatkin pesty. Mikäs sen kivempaa.

• Anonyymi

No mä taas kirjotin joulupukille, etten tarvitse itselleni yhtään mitään, mutta voisitko maksaa ton valtiomme reilun miljardin kokosen kehitysavun kokonaisuudessaan, niin meidän ei tarttis! Vähön tälläi win-win joululahja meikäläisiltä kaikille teille suomalaisille veronmaksajille (eli ei suvakeille, eikä matuille) joten: Olkaatten hyvät! :)

Hyvää joulua!

• Anonyymi

meikäläisEltä*

• Anonyymi

Mieheni sanoi että saan miljoonat poskeen.

• Anonyymi

Voithan sinä odottaa mutta saatko?

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Minun mies ei ole niin moukka, että brassailisi lahjan hinnalla. Parempi onni sinullekin ensi kerralla.

• Anonyymi

Pieni punainen, kun on vähäluminen kesäkin😂

• kOROnatartunta ja 3 kuukauden hoitojakso = 4000

• Anonyymi

Mieheni ei ole avioliittomme kymmenien vuosien aikana ostanut mitään lahjoja. Ei kenellekään. Tarpeeseen hankitut ovat eri asia.
      Merkki- ja juhlapäivien muistaminen ja lahjojen hankinta on ollut aina minun vastuullani.
      Aikanaan kysäisin asiaa ja sain vastaukseksi, ettei hän tiedä mitä minä tai joku muu lahjan saaja tarvitsee. Kehoitti hankkimaan mitä katson aiheelliseksi.
      Käytössäni ovat 5000€ ja 2000€ kortit ja kahdella käyttelytilillä saldoa aina 5-numeroisen lukeman verran.
      Näillä on selviydyttävä.

Mieheni karuutta kuvastaa sekin, että Suomessa ollessamme hän on tuonut minulle kukkia kahdesti. Synnytyslaitokselle ruusu / syntyneen 100g.
      Espanjassa ollessamme hän yllättää tuomalla kukkia ilman mitään syytä ja epämääräisin välein.

• Anonyymi

Minun mieheni on tunnollinen viranomaisten ohjeiden noudattaja. Siksi hän sanoikin, että jouluna alkaa turpajuhlat, jos meille ilmaantuu yhtäkään STM:n kansliapäällikön vaaralliseksi todistamaa kasvomaskia tai suomalaisen maajussin kinkun viipalettakaan.
      Hän ei halua olla missään tekemisissä kansainvälisten pääomasijoittajien omistamien terveysfirmojen tuotteiden kanssa, ei edes rokotteiden.
      Paikallisen apteekkarin hän on sanonut saavan tuntea tuta luokkavihollisena olemisensa , jos tulee pimeällä kujalla vastaan.
      Mieheni on rauhanaktivisti ja vegaani.

• Anonyymi

No me muut emme ole parisuhteessa ilotytön kanssa!

• Anonyymi

Minä saaan Rakkautta, en kaipaakkaan muuta🥰

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6590
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4142
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3389
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2944
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1940
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1626
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1453
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1433
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1409
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe