Mieheni sanoi että voin odottaa vähintään 4000€ arvoista lahjaa! Mites teillä muilla?
Ihanaa, Joulu tulee!
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Varo naapureita,
lahjavero8) - Anonyymi
Kompensoiko?
- Anonyymi
Mieheni sanoi, että voin odottaa miljoonan käteen - taas :D ihanaa, mites sulla?
- Anonyymi
Voin minäkin odottaa, vaikka miljoonan lahjaa..
- Anonyymi
Minulle paras joululahja on, jos saan elää yli joulun.
- Anonyymi
En aikuisena enää lahjoja kaipaa. Parasta on , kun saamme nähdä sukua, ja syödä Jouluruokaa yhdessä. Lahjoja ostelen toki lapsilleni, ja lapsenlapsille. Mutta olen ilmoittanut muille, että tavaraa on jo riittämiin, ja suvin näkeminen on lahjoja tärkeämpää.
- Anonyymi
Toivon vielä muutamia vuosia lisää upean koirani kanssa, joka on jo 10 vuoden ikäinen. Joka päivä saa pelätä koska joutuu luopua hänestä.
Joka päivä, joka kävelylenkki, ja -hetki on lahja.- Anonyymi
Jonain päivänä, tämä paras ystäväni lähtee edelläni katsomaan taivasten valtakuntaa samoin kuin nyt eläessään, aina menee kokeilemaan rannalla veden lämpöä, laittaa kuononsa veteen ja nuolaisee vettä. Häntäänsä heiluttaen tervehtii jokaista vastaantulijaa ja ottaa ilolla vastaan, aivan jokaisen. Jonain päivänä hän menee edelläni kokeilemaan myös taivasten valtakunnan vesiä. Kaikki ne tuhannet eurot joita elämän varrella on tullut maksettua hänen hoitoihinsa, on pientä siitä elämänaikaisesta uskollisuudesta ja ystävyydestä jota vain koiran omistaja voi ymmärtää.
- Anonyymi
Ei meillä heteroilla ole varaa tuommosiin
- Anonyymi
Hienoa joulunvalkeaa rahanpesua. 🎅
- Anonyymi
Kiva polttaa rahaa menemään kun sitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva polttaa rahaa menemään kun sitä on.
Valkoinen joulu ja rahatkin pesty. Mikäs sen kivempaa.
- Anonyymi
No mä taas kirjotin joulupukille, etten tarvitse itselleni yhtään mitään, mutta voisitko maksaa ton valtiomme reilun miljardin kokosen kehitysavun kokonaisuudessaan, niin meidän ei tarttis! Vähön tälläi win-win joululahja meikäläisiltä kaikille teille suomalaisille veronmaksajille (eli ei suvakeille, eikä matuille) joten: Olkaatten hyvät! :)
Hyvää joulua!- Anonyymi
meikäläisEltä*
- Anonyymi
Mieheni sanoi että saan miljoonat poskeen.
- Anonyymi
Voithan sinä odottaa mutta saatko?
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. Minun mies ei ole niin moukka, että brassailisi lahjan hinnalla. Parempi onni sinullekin ensi kerralla.
- Anonyymi
Pieni punainen, kun on vähäluminen kesäkin😂
kOROnatartunta ja 3 kuukauden hoitojakso = 4000
- Anonyymi
Mieheni ei ole avioliittomme kymmenien vuosien aikana ostanut mitään lahjoja. Ei kenellekään. Tarpeeseen hankitut ovat eri asia.
Merkki- ja juhlapäivien muistaminen ja lahjojen hankinta on ollut aina minun vastuullani.
Aikanaan kysäisin asiaa ja sain vastaukseksi, ettei hän tiedä mitä minä tai joku muu lahjan saaja tarvitsee. Kehoitti hankkimaan mitä katson aiheelliseksi.
Käytössäni ovat 5000€ ja 2000€ kortit ja kahdella käyttelytilillä saldoa aina 5-numeroisen lukeman verran.
Näillä on selviydyttävä.
Mieheni karuutta kuvastaa sekin, että Suomessa ollessamme hän on tuonut minulle kukkia kahdesti. Synnytyslaitokselle ruusu / syntyneen 100g.
Espanjassa ollessamme hän yllättää tuomalla kukkia ilman mitään syytä ja epämääräisin välein. - Anonyymi
Minun mieheni on tunnollinen viranomaisten ohjeiden noudattaja. Siksi hän sanoikin, että jouluna alkaa turpajuhlat, jos meille ilmaantuu yhtäkään STM:n kansliapäällikön vaaralliseksi todistamaa kasvomaskia tai suomalaisen maajussin kinkun viipalettakaan.
Hän ei halua olla missään tekemisissä kansainvälisten pääomasijoittajien omistamien terveysfirmojen tuotteiden kanssa, ei edes rokotteiden.
Paikallisen apteekkarin hän on sanonut saavan tuntea tuta luokkavihollisena olemisensa , jos tulee pimeällä kujalla vastaan.
Mieheni on rauhanaktivisti ja vegaani. - Anonyymi
No me muut emme ole parisuhteessa ilotytön kanssa!
- Anonyymi
Minä saaan Rakkautta, en kaipaakkaan muuta🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386