Meni tosiaan vähän aikaa sitten yks iPhone paskaks. Kävin tänään korjauttaa vanhemman iPhonen mikä oli vielä pelastettavissa. Se nollattiin sielä. Pääsin nyt kotiin ja yritän päästä mun apple ID:llä sisään mutta tässä sanotaan että syötä toisen iPhonen pääsykoodi. Mulla oli molemmissa täysin sama pääsykoodi ja nyt kun yritän sen tonne syöttää, ilmottaa vaan että "Syötä toisen iPhonen pääsykoodi, älä tämän iPhonen pääsykoodia". Palaa muuten hitusen hermo kun ei pysty tota toista käyttäään enään ollenkaan enkä pääse siitä vaihtaa pääsykoodia käsin. Pystyykö joku auttaa nyt tässä ku tääki puhelin letää kohta lintujen kanssa etelään.
Mitä helvettiä mä nyt teen
Anonyymi
0
1769
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313646- 963303
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913177- 773098
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683013Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862745- 352540
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se442318- 882080