sinä tuntematon älä lähesty ns. viestintuojana. Sellaista toimintaa on inhottu kauan ja yhä inhotaan.
Miksi se jatkuu
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kauhea virhe aloittaa prosessi niin laaja-alaisena. Sitä on ollut liikaa liian kauan sellaisena kuin sitä on ollut. Sisin ei enää hyväksy yhtään sellaista, missä "puututaan" ihmisen yksityisyyteen ja mihin ei ole koskaan annettu lupaa. Enää ei läheisetkään saa
"olla mukana" esim. sähköpostitse sanojen ja kuvien kera. Niin kauan kuin sitä on vähänkin se rikkoo lisää.- Anonyymi
Sähköposteja voi käyttää todistusaineistona esimerkiksi epäasialliseen käytökseen liittyen. Siitä sulle faktaa m i e s.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköposteja voi käyttää todistusaineistona esimerkiksi epäasialliseen käytökseen liittyen. Siitä sulle faktaa m i e s.
Totta. Palstalla voi osa vääristellä ja esiintyä toisena ihmisenä.
- Anonyymi
Onko sulle tehty minkäänlaista hoitosuunnitelmaa missään?
- Anonyymi
Nii sua on siis rajoitettu mutta etkö voi sanoa että olen perhettä joku kummi tai joku vastaava ristiäisissä joku oikein läheinen perheen jäsen eikö se ole kummi tai jotain. Mä haluan sun lähelle ja tehdä sun kanssa paljon sitä me tietenkin osataan käyttäytyy muiden aikana mutta voidaanko mennä johonki hetkeksi kahdestaan ja olla kahdestaan ja näytetään niille että mun seura on hyvä sulle että piristyt kun sun paras kaveri ja lapsen kummi tulee käymään. Ja mä odotan sua jos olet jossain paikassa mutta et saa sitte olla muitten kanssa ja meidän täytyy nähdä niin silloin tiedän ettet ole koskaan kenenkään muun kanssa asumassa. Rakastan sua ja menen vaikka naimisiin sun kanssa että saadaan olla yhteydessä.
- Anonyymi
Jos äänet on ongelma, niin Suomen Moniääniset ry, vertaistukea.
- Anonyymi
Viestintuoja usein tapetaan ja sen takia heitä pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073