EU:n Puolan ja Unkarin oikeusvaltio keskustelu on ansa kaikille Vasemmistolaisille jotka eivät tähän asti koskaa ole edes ajatellut oikeusvaltiota tai puolustaneet oikeusvaltiota. Vasemmistolaiset eivät oikeastaan ajattele yhtään mitään. Heillä on vastakkainasettelupakkomielle ja he vain vastustavat kaikkea mihin oikesto pyrkii. Tällaiset ihmiset on helppo saada ansaan käänteis psykologialla. Eli jos oikeistolainen sanoo että hän vastustaa oikeusvaltiota niin vasuri alkaa yllättäen puolustamaan sitä. Persussuomalaiset ovat aina puolustaneet oikeusvaltiota ja riippumatonta oikeuslaitosta, koska se ei ole ollut riippumaton Suomessa. Se on selkeesti suosinut esim. naisia ja vähemmistöjä ja se viittaa Vasemmistolaisuuteen
Oikeusvaltiokeskustelu on ansa vasemmistolaisille
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Haha. Vasurit alkaa nyt möykkäämään oikeusvaltiosta, vaikka eivät tiedä edes mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
Kommunismi ei ole rasistista.
- Anonyymi
Kerro tuo Kiinan vähemmistökansoille.
- Anonyymi
Tietääkö yksikään perussuomalainen mitä tarkoitetaan sanalla oikeusvaltio?
- Anonyymi
Tietää, mutta näköjään vihrer-vasureilla ei ole pienintäkään hajua siitä käsitteestä, valiokunta työskentely on menettänyt sen arvovallan, voitte lakkauttaa sen kokonaan .
Euroopan unionista tehdyn perussopimuksen 2 artiklassa oikeusvaltio on listattu yhdeksi EU:n perusarvoista. Se tarkoittaa sitä, että jäsenmaiden hallitusten tulee noudattaa lakia, että ne eivät saa tehdä mielivaltaisia päätöksiä ja että kansalaisten tulee voida haastaa niiden päätökset itsenäisissä tuomioistuimissa. Oikeusvaltioperiaatteeseen kuuluu myös korruption vastainen toiminta sekä lehdistönvapauden puolustaminen, jotta kansa saa tietoa hallituksen toimista.
Näitä arvoja Puola ja Unkari vastustavat...ja Suomen persut kannattavat heitä avoimesti eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio etunenässä. Jos kannatat oikeusvaltiota, mieti tarkkaan ketä et äänestä ensi vaaleissa.- Anonyymi
''Se on selkeesti suosinut esim. naisia...''
Ja se vituttaa misogyyni persua:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435