Onko Kata missi?? ...vai onko se joku perintöprinsessa...?
Jos ei oo ni pirun hyvännäkönen kissa kuitenki...
kuvat tuolta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000004&conference=670&posting=22000000007757546
KATA Kärkkäinen missi??
24
5341
Vastaukset
- Juli
Kata on paljon parempaa kuin missi.
K on kirjailija, käsikirjoittaja, kuvataiteilija, äiti, malli ja valokuvaaja.......
Aivan ehdottomasti kaunein, seksikkäin ja suloisin nainen mitä Suomen maasta lötyy!- Toive rypäs
pussaamaan ja halaamaan ja paijaamaan ja lohduttamaan ja koplaamaan ja kuuntelemaan ja pussaamaan, siis uudestaan, ja hipelöimään ja
kutittamaan ja nipistämään ja kamppaamaan ja syöttämään ja juottamaan ja nukuttamaan ja valvomaan vieressään ja satuja kertomaan hurjia ja
setsuuria syöttämään ja palloa pompottamaan vatsansa päällä ja kaikkia näitä ennenkuin kulta potkaisee mut pihalle...
olis se ainaki sen arvoista!!! - Tapio
Toive rypäs kirjoitti:
pussaamaan ja halaamaan ja paijaamaan ja lohduttamaan ja koplaamaan ja kuuntelemaan ja pussaamaan, siis uudestaan, ja hipelöimään ja
kutittamaan ja nipistämään ja kamppaamaan ja syöttämään ja juottamaan ja nukuttamaan ja valvomaan vieressään ja satuja kertomaan hurjia ja
setsuuria syöttämään ja palloa pompottamaan vatsansa päällä ja kaikkia näitä ennenkuin kulta potkaisee mut pihalle...
olis se ainaki sen arvoista!!!Katan nimikirjoitus, 1990 (Playboy aikaan) kirjoitettu, eniten tarjoavalle.
- Ei kiinnosta
Tapio kirjoitti:
Katan nimikirjoitus, 1990 (Playboy aikaan) kirjoitettu, eniten tarjoavalle.
silloin, nyt hän on NAINEN!!!
- jade
Ei kiinnosta kirjoitti:
silloin, nyt hän on NAINEN!!!
muistan hyvin kun Katan suukuva oli ateneumin
seinässä joskus 90 luvulla. TODELLA UPEA ILMESTYS OLI SILLOIN,JA ON VIELÄKIN SOMA.
- kerran nähty
ja musta koira joka juoksuttaa Kataa hirveesti.
- muuten
ookkaan enää ku yksi koira ainki Suokisa oli kaksi
koiraa - hyvään kotiin
muuten kirjoitti:
ookkaan enää ku yksi koira ainki Suokisa oli kaksi
koiraaTanja Karpelalle....
- Hämmästynyt
hyvään kotiin kirjoitti:
Tanja Karpelalle....
Tanja Karpelalla hyvä koti? Mistäs tiedät?
- Miiu
Ei todellakaan mikään Bimbo Missi! Kata ei ole millään tyhjänpäiväisillä titteleillä päässyt tuohon elämänkokemukseen kiinni!
Kata on ainoa kaunis suomalainen nainen, jossa on oikeanlaista eksotiikkaa ja ASENNETTA vaikka misseille jakaa!!- Täsmennys
Jotain muutakin on tullut jaettua...
- Kata Kata Kata, nyt pöytäsi...
Täsmennys kirjoitti:
Jotain muutakin on tullut jaettua...
pääsispä kömpimään Katan sänkyyn, siitä keskikohdalta,
jos olisi olemassa takeet siitä ettei kaunotar juuri silloin
äkisti käännähtäisi painajais-unessaan, jolloin mä putoaisin takaisin lattialle,
onneksi koira jahtaa vasaania pihalla,
seinän puolella on huomattavasti rauhallisempaa,
nukkua onnellisena - Fani&Fani
Kata Kata Kata, nyt pöytäsi... kirjoitti:
pääsispä kömpimään Katan sänkyyn, siitä keskikohdalta,
jos olisi olemassa takeet siitä ettei kaunotar juuri silloin
äkisti käännähtäisi painajais-unessaan, jolloin mä putoaisin takaisin lattialle,
onneksi koira jahtaa vasaania pihalla,
seinän puolella on huomattavasti rauhallisempaa,
nukkua onnellisenatoi Kata oli sit kaunis tänään telkkarissa, kyl
mulla on sit hyvä maku, mut miten sil Monroel oli
niin mulkosilmät, ois pitäny aurinkolasit vaan
loppuun asti, päässään - Hani-Fani
Fani&Fani kirjoitti:
toi Kata oli sit kaunis tänään telkkarissa, kyl
mulla on sit hyvä maku, mut miten sil Monroel oli
niin mulkosilmät, ois pitäny aurinkolasit vaan
loppuun asti, päässääntelkussa kello 13,05 mull on jo karkkia varattu evääksi
voi että tuleekin kiire, mä ajan muijan kauppaan siks aikaa huh huh! - Nimmari M
Hani-Fani kirjoitti:
telkussa kello 13,05 mull on jo karkkia varattu evääksi
voi että tuleekin kiire, mä ajan muijan kauppaan siks aikaa huh huh!Emmä ois muute muistanut kattoo telkkuu. kyl Katal oli ihana naru semmone huippausnauru en oo kyllä ikinä nähny ennen, semmost, nimittäin naurua
ku se sillai kivasti heiluttelee, siis itteään
mä meen ja harjotteleen - Kata
Nimmari M kirjoitti:
Emmä ois muute muistanut kattoo telkkuu. kyl Katal oli ihana naru semmone huippausnauru en oo kyllä ikinä nähny ennen, semmost, nimittäin naurua
ku se sillai kivasti heiluttelee, siis itteään
mä meen ja harjotteleenjättäny miehensä autoon odottaan, ja valmiina starttaan, jos vaikka fanit yrittäis jotain, tai
liian lähellen
- Minä
Rakas rakas pusu pusu pusu!!!!
- Kameleonttikurki
sentään komea mies Katalla että oikein harmittaa niin että lähetin Lolalle kaktuksen vaikken ole rasisti!
Siinä oli kaunis kukkanen kumminki!?! - Linjuri
Kameleonttikurki kirjoitti:
sentään komea mies Katalla että oikein harmittaa niin että lähetin Lolalle kaktuksen vaikken ole rasisti!
Siinä oli kaunis kukkanen kumminki!?!ainaki vatuttaa!
- on niinku
siltä väliltä, ja ainaskin pukeutuu nätisti, siis väreihin
- Stydikundi
antoi mulle paljon voimia kun olin skimbaamassa yhessä kilpailussa kaakkois-suomessa ja sijoituin hienosti 25:ksi, jumankauta!
Mä en ollu skimbannut koskaan aikaisemmin?
Mä näin karhunki. Se oli tosi iso!!!
- ....................
up.
- <<<<
EI MUUTEN OO... EN MÄ AINAKAA MUISTA ET KATA KÄRKKÄINEN KOSKAAN OIS OLLU EES KISOISSA
- muistan etta...
Ei oo missi. Tissikuvilla alkoi uransa ja sit oli sen ajan b-julkkis joka teki levyn(AAARGH) ja vilahteli kotimaisissa hömppäelokuvissa, meni naimisiin rokkarin kanssa ja sit yritti sitä sun tätä kunnes lahjakkaana tyttönä alkoi maalata ja kirjoitella...molemmissa menestynyt kohtalaisesti kun on kaikkensa yrittänyt ja taustansa avulla julkisuudessa pysynyt.
Eli kestojulkkis Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121