Yksilönvapauksien toteutumisen edellytyksiä on oikeusvaltio jolla on riippumaton oikeuslaitos sekä korkea yksityisyydensuoja. Persussuomalaiset asettuvat puolustamaan näitä asioita. Varsinkin yksityisyydensuoja on tällä hetkellä tärkeä tavoite, sillä vasemmistolaisten holhousvaltio pyrkii pääsemään käsiksi kaikkiin tietoihimme ja siten hallitsemaan meitä tyrannisesti
Perussuomalaiset ovat Suomen tärkein oikeusvaltioperiaatteen ja yksityisyydensuojan puolustaja
11
57
Vastaukset
- Anonyymi
Natsiksi leimaaminen on eräänlaista terrorismia jonka tarkoituksena on vaarantaa henkilön, hänen perheensä ja läheistensä turvallisuus
- Anonyymi
Vihervasemmiston kannattajat hyökkäilevät rasistisesti suomalaisia vastaan. Onneksi suomalaisilla on vaihtoehto äänestää perussuomalaisia.
- Anonyymi
Perussuomalaisten äänestäminen ei ole sellainen vaihtoehto, jolla poliittinen päätöksenteko paranisi. Tämä' taas johtuu siitä, että perussuomalaisilla ei ole päteviä ihmisiä edes kuntien ja kaupunkien valtuustoihin, saati sitten pormestarin tehtävien hoitamiseen pääkaupungissa.
Ihmisten nimitteleminen milloin vihervasemmistolaiseksi, kommariksi, natsitsi, rasitiksi, kertoo kyllä paljon ihmisen omasta ajatusmaailmasta ja sen oikeudenmukaisuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten äänestäminen ei ole sellainen vaihtoehto, jolla poliittinen päätöksenteko paranisi. Tämä' taas johtuu siitä, että perussuomalaisilla ei ole päteviä ihmisiä edes kuntien ja kaupunkien valtuustoihin, saati sitten pormestarin tehtävien hoitamiseen pääkaupungissa.
Ihmisten nimitteleminen milloin vihervasemmistolaiseksi, kommariksi, natsitsi, rasitiksi, kertoo kyllä paljon ihmisen omasta ajatusmaailmasta ja sen oikeudenmukaisuudesta.Ei kukaan ole seppä syntyessään. Etkö sä ymmärrä että politikko kehittyy vain kokemuksen kautta?
- Anonyymi
Kommumismi ei ole rasistista. Siksi minä puolustan kommunismia ja vihaan oikeusvaltiota
- Anonyymi
Vasemmistolaisia valtioita: Kiina, P-Korea, Kuuba, Venezuela. Miten näissä maissa ovat nuo ihmisoikeudet?
- Anonyymi
EU EI NOUDATA OIKEUSVALTIOPOLITIIKKAA. kansallisvaltiot ovat eu:n käskytyksen ja kiristyksen alla.
Euroopan unionin perussopimuksen 2 artiklassa oikeusvaltio on listattu yhdeksi EU:n perusarvoista. Se tarkoittaa sitä, että jäsenmaiden hallitusten tulee noudattaa lakia, että ne eivät saa tehdä mielivaltaisia päätöksiä ja että kansalaisten tulee voida haastaa niiden päätökset itsenäisissä tuomioistuimissa. Oikeusvaltioperiaatteeseen kuuluu myös korruption vastainen toiminta sekä lehdistönvapauden puolustaminen, jotta kansa saa tietoa hallituksen toimista.
Näitä Puola ja Unkari vastustavat ja Suomen persut sympatisoivat heitä avoimesti. Jos kannatat oikeusvaltiota, kannattaa harkita kenelle ei kannata antaa ääntään.- Anonyymi
Ei vaan Puola ja Unkari vastustavat tuon elvytyspaketin kytkemistä oikeusvaltioperiaatteeseen, joka vaikuttaa lähinnä joltain bluffi kiristys/huijaukselta EU:n taholta, tyyliin "maksa meille tai et saa hengittää"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Puola ja Unkari vastustavat tuon elvytyspaketin kytkemistä oikeusvaltioperiaatteeseen, joka vaikuttaa lähinnä joltain bluffi kiristys/huijaukselta EU:n taholta, tyyliin "maksa meille tai et saa hengittää"
Onhan pakko kiristää oikeusvaltioperiaatteella, koska Unkari on jo liukunut pois oikeusvaltiosta. Ei vapaata lehdistöä, vapaasta kansalaistoiminnasta, on poliittista painostusta oikeustoiminnassa. Eikö tuo ole jo riitä. Tilanne pahenisi, mikäli EU:lla ei olisi tuolllaista mahdollisuutta kääntää Unkari takaisin normaaliksi, vapaaksi demokraattisesti hallituksi maaksi, jossa äänestämällä voidaan vaikuttaa ja kritisoida vapaasti valtiojohtoa.
Siis jos vain saatavat EU-rahat on ainoa syy olla mukana, silloin pitää maksajilla olla oikeus vaatia Puolaa ja Unkaria ruotuun. Tarvittaessa pitää mädät omenat ottaa korista pois pilaamasta muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Puola ja Unkari vastustavat tuon elvytyspaketin kytkemistä oikeusvaltioperiaatteeseen, joka vaikuttaa lähinnä joltain bluffi kiristys/huijaukselta EU:n taholta, tyyliin "maksa meille tai et saa hengittää"
Eu-tuet tulisi kytkeä yhdessä sovittujen sopimusten noudattamiseen. Tukea ei tipu ellei sopimuksia noudateta. Tosin sille periaatteelle ei varmaan löytyisi kannatusta etelä-euroopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532