Kun lasketaan kaapelin kuormitettavuutta ja kaapeli asennetaan esim.väliseinään jossa ei ole eristeitä, tai välikattoon, niin mitä asennustapaa kuormitettavuuden määrittämiseen yleisesti käytetään. En nyt osaa standardista sitä varmaksi katsoa, joten haen varmistusta.
Olen tehnyt paljon sähkötöitä, mutta vähän eri ympäristöissä.
Kaapelin kuormittavuus - mikä asennustapa?
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
Näille käytetään kuormitustaulukon B-saraketta.
- Anonyymi
Asennustapa A eli uppoasennus (putkella tai ilman).
Nipsa- Anonyymi
No ei todellakaan A
Kannattaa aina ensin lukea kysymys ennen kuin mitään möläyttää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan A
Kannattaa aina ensin lukea kysymys ennen kuin mitään möläyttää...Mistä päättelit ettei todellakaan A? Kannattaisi esitellä perustelut faktoineen ennekuin mölisee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit ettei todellakaan A? Kannattaisi esitellä perustelut faktoineen ennekuin mölisee
Eikös tuo nyt ole selvä perustelemattakin, kysyjä sanoo seinän olevan ilman lämpöeristeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo nyt ole selvä perustelemattakin, kysyjä sanoo seinän olevan ilman lämpöeristeitä.
Niin, että uppoasennus väliseinään ei ole mielestäsi uppoasennus???? Perustelut, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että uppoasennus väliseinään ei ole mielestäsi uppoasennus???? Perustelut, kiitos.
Pitäiskö alkaa luennoimaan ihan alkeista lähtien? Pysyy se standadikirja sinunkin kädessä, lukee sieltä. Ei nyt olla missään koulussa jossa opettaja selittää, kun ei itse viitsitä miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perustelu:
Jos noin miettisi, niin kaikki asennuksethan olisi uppoja.....ne on talon sisällä, joten sekin olisi uppoasennus..... siis jos on tyhjä seinä niin se on A (putkella tai ilman) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
perustelu:
Jos noin miettisi, niin kaikki asennuksethan olisi uppoja.....ne on talon sisällä, joten sekin olisi uppoasennus..... siis jos on tyhjä seinä niin se on A (putkella tai ilman)Veikkaisin, että standardissa on ihan tarkka kuvauskin mitä jokainen asennustapa tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaisin, että standardissa on ihan tarkka kuvauskin mitä jokainen asennustapa tarkoittaa.
Palstan janttereilla ei vaan ole SFS 6000:2017 standardia käytettävissään, siksi äksyilevät...
- Anonyymi
Veijon Esson sähkötusaaja ei pysty todentamaan väitettään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832