Etätehtäviä 25v naikkoselle

Anonyymi

Etätehtäviä koronakotoilun piristeeksi?
Olen 25v nainen ja välineitä löytyy noin 22cm dildo, anaalitappi, geishakuulat ja pari vibraa.
Tykkään kirjoittamisesta joten tehtävän suoritettuani kuittaan tehtävän suoritetuksi ja raportoin tehtävistä ja tehtävien suorituksesta tänne :)

Kiitos jo etukäteen!

40

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin tulla kotoileen sun kanssa 😘

    • Anonyymi

      Oletko etätöissä tai etäopiskeletko, käytätkö Teamsia tai vastaavia sovelluksia? Jos käytät, niin seuraavaan Teams-palaveriin tai oppitunnille laitat pelkän paidan päälle ja sukat jalkaan, tuolille pyyhkeen. Sitten ennen paltsua laitat tapin peppuun ja istut niin, että vibra on häpyhuuliesi välissä, mutta ei vielä sisällä. Sitten kun aiot sanoa jotain, niin sujautat vibran sisääsi ja laitat vibran päälle ennen kuin avaat miktofonisi ja alat puhua. Puheenvuorosi jälkeen voit taas sammuttaa vibran. Näin jatkat koko paltsun tai oppitunnin.

      • Anonyymi

        Olen opiskelija mutta opinnot alkavat vasta tammikuussa
        -ap


      • Anonyymi

        Vois kokeilla ihan lähi koulussakin anaalitappia. Hyvä tehtävä:)


      • Anonyymi

        Voisko joku antaa tehtäviä 18v naiselle joka on lukiossa? Ei oo mitään välineitä?


    • Anonyymi

      Täällä toinen nuori nainen. Saan huomenna elämäni ekan dildon ja tapin ja mietin jo, että voiko etäluentoa kuunnella niin että ratsastaa samalla dildolla. Ehkä aloittajakin voi kokeilla..?

      • Anonyymi

        Voisin mielelläni kirjoitella tuhmaa tarinaa samalla sinulle privana, kuulla kuinka kiimoissasi olet siellä. Samalla etäkäskyttää, antaa erilaisia pikkutuhmia tehtäviä, kouluttaa opiskelijatytöstä oma salainen nautintolelu. Jos kiinnostaa, niin voisi tutustua privana anonyymisti.
        T: Dom40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin mielelläni kirjoitella tuhmaa tarinaa samalla sinulle privana, kuulla kuinka kiimoissasi olet siellä. Samalla etäkäskyttää, antaa erilaisia pikkutuhmia tehtäviä, kouluttaa opiskelijatytöstä oma salainen nautintolelu. Jos kiinnostaa, niin voisi tutustua privana anonyymisti.
        T: Dom40

        Mistä näitä aina sikiää? Taas yksi, joka haluaa siirtyä privana leikkimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin mielelläni kirjoitella tuhmaa tarinaa samalla sinulle privana, kuulla kuinka kiimoissasi olet siellä. Samalla etäkäskyttää, antaa erilaisia pikkutuhmia tehtäviä, kouluttaa opiskelijatytöstä oma salainen nautintolelu. Jos kiinnostaa, niin voisi tutustua privana anonyymisti.
        T: Dom40

        Mua ainakin kiinnostaisi tällänen :)
        Siis jos on mahdollista anonyymisti jutella koska oon aina haaveillut et sais ns turvallisesti tehdä etätehtäviä mut tällänen ketju on ollu ainoo mihi oon nyt uskaltautunut koska aina priva keskusteluissa toinen osapuoli haluaa päästä fyysisesti nussimaan.
        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakin kiinnostaisi tällänen :)
        Siis jos on mahdollista anonyymisti jutella koska oon aina haaveillut et sais ns turvallisesti tehdä etätehtäviä mut tällänen ketju on ollu ainoo mihi oon nyt uskaltautunut koska aina priva keskusteluissa toinen osapuoli haluaa päästä fyysisesti nussimaan.
        T. Ap

        Et tainnut lukea ihan ajatuksella tuota ehdotusta loppuun. Mitä luulet tämä "Jos kiinnostaa, niin voisi tutustua privana anonyymisti." pitävän sisällään?


      • Anonyymi

        Oi kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnut lukea ihan ajatuksella tuota ehdotusta loppuun. Mitä luulet tämä "Jos kiinnostaa, niin voisi tutustua privana anonyymisti." pitävän sisällään?

        Tarkoittaa pelkoa kohdata toinen silmästä silmään.


      • Anonyymi

        voithan kokeilla sitä jos imukuppi dildo !


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pimppi pakettiin tehtävä? Tähän tarvitaan teippiä tai muuten hankalasti riisuttavia vaatteita. Laitat tapin pyllyyn ja vibra / sauva sisään ja vältät kiihottumasta vielä tässä vaiheessa liikaa ja lukitset ne vaatteilla tai teipillä paikoilleen niin että niiden riisuminen nopeasti on hankalaa. Sitten miettimään kiihottavia juttuja ajatuksella että tyydytyksen saadessasi et voi kontrolloida vibraa etkä tappia pois päältäsi vaan se vie aikaa vaikka kuinka haluaisit lopettaa.

      • Anonyymi

        Suoritin tämän tehtävän. Olin liian kiihoittuneessa tilassa aloittaessani tehtävän, mutta paketoin vibran pilluuni laittamalla ensin vibran, päälle kireät alushousut, lanteilleni laitoin vyön, josta lähti toinen vyö haarojen väliin pitäen vibran tiukasti paikoillaan. En koskenut pakettiin vaan annoin vibran täristä samalla kun kuljin ympäri asuntoa ja luin kiihottavia tekstejä. Mieleni teki kosketella klitorista paljon, mutta en siihen pystynyt mainitsemani paketin vuoksi. Lopulta orgasmi vyöryi ylitse enkä voinut hallita sen loppumista.

        Tämä tehtävä oli melko kesy mutta kiihottava koska en saanut itse hallita miten ja milloin orgasmi tulee.

        Tekisin mieluusti myös muita kotona suoritettavia tehtäviä. Käytössä nänninipistimiä ja vibraa ja kohta anaalitappeja. Suorittamani tehtävät saavat aiheuttaa kipua ja raportoin tänne tekemisistäni.

        - Itsensä kiusaaja


    • Anonyymi

      Millaisia tehtäviä voisi suorittaa näin joulun aikaan sukulaisten luona ollessa..?

      • Anonyymi

        Tuu mun luo


      • Anonyymi

        Naisille: Jouluaterialle valmistautuminen niin, että laittaa tapin peppuun ja joulumekon alle ei laita pikkareita. Sitten aterian päätteeksi, kun istuu sohvalla, niin istuu vähän huolimattomasti jalat hiukan erillään ja suunta sopivan miehen, siskon mies, tms. suuntaa.
        Miehille: joulusaunaan puoliseisokissa, sitten jos ei ole sekasauna, niin hakemaan juotavaa keittiöstä kylpytakissa, joka yllättäen avautuu niin, että sukulaisnainen varmasti näkee puoliseisokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille: Jouluaterialle valmistautuminen niin, että laittaa tapin peppuun ja joulumekon alle ei laita pikkareita. Sitten aterian päätteeksi, kun istuu sohvalla, niin istuu vähän huolimattomasti jalat hiukan erillään ja suunta sopivan miehen, siskon mies, tms. suuntaa.
        Miehille: joulusaunaan puoliseisokissa, sitten jos ei ole sekasauna, niin hakemaan juotavaa keittiöstä kylpytakissa, joka yllättäen avautuu niin, että sukulaisnainen varmasti näkee puoliseisokin.

        Hei täähän on hyvä! Laitoin tapin peppuun aterian ajaksi, tosin puolivälissä se oli pakko käydä ottamassa pois kun alkoi panettaa ihan liikaa ja kiimalimaa valua penkille... Olemme ihan perheen kanssa tämän joulun, joten omille vanhemmille ei oikein voi paljastella..


    • Anonyymi

      Moikka! Yksi etätehtäviä kaipaava 20-v nainen täällä kans! ;) Haen ihan kohta paketin jossa on elämäni eka vibraattori. Dildo ja pieni tappi mulla on kans. Olisko hyviä ideoita mitä tehdä puolijulkisesti tuolla ja mitä rangaistukseksi jos en suorita?

      • Anonyymi

        Minne niitä tehtäviä sitten voi sulle laittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne niitä tehtäviä sitten voi sulle laittaa?

        Mielellään tähän, oon aika ujo ottamaan käyttöön mitään muita palveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään tähän, oon aika ujo ottamaan käyttöön mitään muita palveluita.

        Sattuisitko olemaan avarakatseinen ja voisit hyvin kuvitella nauttivasi oikein paksusta purjosta, joka on suojattu kondomilla?

        -FantasyOfAllium


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään tähän, oon aika ujo ottamaan käyttöön mitään muita palveluita.

        Juu ei. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Uudenvuoden aaton tehtävä:
        Kaksikymppiset eivät varmaankaan koronasta huolimatta vietä uuttavuotta yksin vaan jossain kaveriporukassa. Niihin lähtiessäsi laita tappi peppuusi ja liukuvoide sekä vibra sopivankokoiseen minigrip-pussiin (syystä että pysyy puhtaana mutta kuitenkin näkyy läpi) ja ne laitat käsilaukkuusi. Sitten juhlissa jossain sopivassa vaiheessa ole etsivinäsi käsilaukusta jotain niin, että joku kaverisi varmasti näkee mitä siellä on. Kun huomaat hänen huomanneen, kuiskaa hänelle, että olet ostanut uuden vibran ja aiot koeajaa uuden vibrasi tänään, vielä tämän vuoden puolella jossain vaiheessa.
        Jos et suorita, niin rangaistukseksi joudut kumoamaan käsilaukkusi sisällön pöydälle niin, että useampi kuin yksi henkilö näkee mitä sinulla on pakattuna sinne.


      • Anonyymi

        Ota paketti mukaan ja mene sovituskoppiin tai yleiseen wc tilaan jossa liikkuu myös muita ihmisiä ja tyydytä itsesi äänekkäästi loppuun asti. Riisuudut jotta alastomuus yleisessä tilassa tuo oman tunteensa.
        Tekemättömästä suorituksesta suoritat lumipesun alastomalle vartalollesi.


    • Nyt naiset keksimään etätehtäviä miehelle?!
      Olen aikuinen mies ja valmis toteuttamaan tehtäviä

      • Anonyymi

        Tuhmat ajatukset lukitaan mielestä.
        Hommaat parit lukot jotka sopivat peniksesi ja kivesten ympärille. Testaat toiminnan ja istuvuuden ja viet avaimet postilaatikkoon, häkkivarastoon, autoon, niin että joudut kävelemään lukkojen kanssa hakiessasi ne.
        Seisominen ei sallittu.
        Jos kiristää housuissa helposti niin päällyshousuiksi valitset sellaiset joista näkee jos peniksesi alkaa jäykistyä. Joudut varmaan laittamaan myös alushousut ettet heti paljastu. Menen ostoskeskuksen tai vastaavaan yleisen paikan vessaan ja tuhoat alushoususi! Sitten kuvittelet jotain mukavaa ja katselet mahdollisia maisemia. Mahtaako keppi heilua kotimatkalla vai pysyykö kurissa?
        Epäonnistuessa tai tekemättä jättäessä nappaat kunnon kourallisen lunta housuihin viilentämään tuhmia ajatuksiasi.


      • Anonyymi

        Kiihotat peniksesi jäykäksi vähintään 5 kertaa päivässä. Mutta laueta et saa. Jos tyydytät itsesi loppuun asti ja saat siemensyöksyn. edessä vähintään viikon selibaatti jolloin et koske kiihoitusmielessä penikseesi ollenkaan. Myös vahinkolaukaus ilman käsiä aiheuttaa tyydytyskiellon.


    • Anonyymi

      Miehelle tehtävänä valemällit housuun:
      riko kananmuna tiukkojen boksereiden sisälle ja laita päälle toiset housut. Vink. esim vaaleista college-housuista märkyys näkyy mainiosti. Vie vaikka roskat/käy muuten vähän ulkona ja tunnustele miltä tuntui kun tulit housuun. Spermat valuvat reisillä jne.

      Seuraavalla kerralla kokeile oikealla spermalla.

    • Anonyymi

      Hei,
      meinasin jo tehdä uuden aloituksen etätehtäville mutta löysin tämän ja täällä oli valmiiksi tehtäviä suoritettavaksi joten kirjoitan tähän.
      Olen 19v tyttö ja tällähetkellä työtön joten aikaa on tehtävien suorittamiseen.
      Välineitä löytyy jonkin verran...
      -20cm tekokulli
      -vibra
      -päälle puettava vibra
      -anaalitappi

      Raportoin tänne tehtävistäni, mutta ajan kuluksi voisin suorittaa muutaman tuolta ylempää :)

      • Anonyymi

        Hienoa! Eiku suorittamaan vaan.


      • Anonyymi

        Pue päällesi vibra ja lyhyt hame. Laita vibra hiljaiselle ja käy lähikaupassa.


    • Nää on ihanan kiihottavia. Miksi en ole itse keksinyt. Kaikkea kivaa oon etäilyn myötä tehnyt, mutta ajatus, että joku käskee, on superkiihottava.

      • Anonyymi

        Hyvä että olet tehnyt tunnuksen annananna99. Nyt teet sillä oman tarinaketjun leikkien ja fetissien alle, jossa kerrot ensimmäisenä itsestäsi tarkan kuvauksen, koska emme näe sinua ja pyydät meitä käskyttämään sinua etätehtävillä. Raportoit meille kun suoritat tehtävän tai jätät tekemättä. Näin sinun käskeminen on helpompaa.
        Vinkkiä löytyy keskustelusta ja valitsetkin sieltä säännöllisesti tehtäviä suoritettavaksi. Valinnan tehtyä kerrot siitä välittömästi niin et voi muuttaa mieltäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että olet tehnyt tunnuksen annananna99. Nyt teet sillä oman tarinaketjun leikkien ja fetissien alle, jossa kerrot ensimmäisenä itsestäsi tarkan kuvauksen, koska emme näe sinua ja pyydät meitä käskyttämään sinua etätehtävillä. Raportoit meille kun suoritat tehtävän tai jätät tekemättä. Näin sinun käskeminen on helpompaa.
        Vinkkiä löytyy keskustelusta ja valitsetkin sieltä säännöllisesti tehtäviä suoritettavaksi. Valinnan tehtyä kerrot siitä välittömästi niin et voi muuttaa mieltäsi.

        Hyvät ohjeet. Kohta voit tulla lukemaan mun avauksen.


    • Anonyymi

      täällä mies jolla 28cm dildo vibralla kokeileppa omaa peppuusi hitaasti ja kauan

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe