miks aina homot häiriköi etsin pillua aanekoski ja ympäristö
aina joku hinkki heikki saatana tulee väliin niin etsin naista oon hetero en saatana hintti oikeet naiset nyt viestii jos teitä on durasell33@gail.com
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää iltaa, olen Hinkki Heikki ja haluan kusta sinua suuhun. Yst.vast. os. hinkki.heikki at gmail com
- Anonyymi
SUA EI VARMMAA HAITTAA MUUAMA JUTTU YHDISTETÄÄ VOIMAT SAADAAN MOLEMMAT PILLUA JA SPEHMAA T:171 CM\68 KG\SETÄ 44 VUOTIAS HEINOLA
- Anonyymi
NIIN SAATTE SPEHMAA TOISILTANNE ONKO ÄÄNEKOSKELLA LIDLE SUOLI SEKSI SOIKOON
- Anonyymi
naista saatana
- Anonyymi
Ja patteriukolle käy mieskin jos oikein puutteessa joutuu elämään!
- Anonyymi
Minä olen nainen ja tiedän mitä miehet tahtoo. Otan yhteyttä pikimmiten. Terv Kassi-Alma 79 v
- Anonyymi
Tää helvetin duracell hörhö vonkaa millon milläkin verukkeella.. Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää helvetin duracell hörhö vonkaa millon milläkin verukkeella.. Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko
Täällähän kusipäältä oikein Porvoon mitalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän kusipäältä oikein Porvoon mitalla
Oikein sulle luuseri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28220191Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013997Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma34910672- 757854
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3714830