Aihe

miks aina homot häiriköi etsin pillua aanekoski ja ympäristö

Anonyymi

aina joku hinkki heikki saatana tulee väliin niin etsin naista oon hetero en saatana hintti oikeet naiset nyt viestii jos teitä on durasell33@gail.com

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää iltaa, olen Hinkki Heikki ja haluan kusta sinua suuhun. Yst.vast. os. hinkki.heikki at gmail com

• Anonyymi

SUA EI VARMMAA HAITTAA MUUAMA JUTTU YHDISTETÄÄ VOIMAT SAADAAN MOLEMMAT PILLUA JA SPEHMAA T:171 CM\68 KG\SETÄ 44 VUOTIAS HEINOLA

• Anonyymi

NIIN SAATTE SPEHMAA TOISILTANNE ONKO ÄÄNEKOSKELLA LIDLE SUOLI SEKSI SOIKOON

• Anonyymi

naista saatana

• Anonyymi

Ja patteriukolle käy mieskin jos oikein puutteessa joutuu elämään!

• Anonyymi

Minä olen nainen ja tiedän mitä miehet tahtoo. Otan yhteyttä pikimmiten. Terv Kassi-Alma 79 v

• Anonyymi

Tää helvetin duracell hörhö vonkaa millon milläkin verukkeella.. Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää helvetin duracell hörhö vonkaa millon milläkin verukkeella.. Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko

Täällähän kusipäältä oikein Porvoon mitalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän kusipäältä oikein Porvoon mitalla

Oikein sulle luuseri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      282
      20191
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13997
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      10672
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      75
      7854
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      371
      4830