Minäkin oon yksin, nyt meen nukkumaan

Anonyymi

Tarttee aatella, että huomenna päivä on uus.

Aamulla kaikki on paremmin, uutta energiaa.
Aamu ja päivä menee hyvin, mutta sitten näin iltakanttiin ruppee tuntumaan että yksinäistä on.
Kukaan ei soittele.
Mutta miten mukavaa, että saa täällä vaihtaa ajatuksia.
Tavallaan te kaikki ootte mun kavereita, ja teidän kanssa voi kertoa, että on sitä yksinäinen.

Painutaan kaikki pehkuihin vaan ja aloitetaan aamulla taas puhtia täynnä!

Öitä kaikille, kaverit!

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä yleensä aamulla huonompi fiilis.
      Illalla paljon parempi olotila.

      • Anonyymi

        Liittyy masennukseen. Samoin itselläni oireisen vaiheen aikana. Iltaa kohden mieliala paranee - onneksi. Ja tietysti akuutin kriisin aikaan koko päivä ja pahimmillaan yökin ovat hankalia. Eläkkeellä siis olen mt-syillä.

        Joka tapauksessa hyvää yötä kaikille!


    • Anonyymi

      En tiedä miksi viestini hävisi. Kirjoitin vain, että minäkin olen toisinaan yksin. Voin olla kaverisi täällä.:)

      • Anonyymi

        Kiva kun on kavereita täällä, tuntuu että ei sitten olekaan niin yksin.

        Tää päivä meni ihan kivasti.
        On se mukava kun on tää netti. Niin paljon eri asioita mitä voi seurata.
        Tuossa katselin videoita poliisien toimista ja että mitä kaikkea voi sattua.
        Täällä kotona kun yksinään kuhkii, niin ei oo pelkoa että joutuu poliisilaitoksen pankoille.

        Vähän kyllä mietin että nyt korona-aikana ei oo aihettakaan mennä minnekään altistumaan.
        Kun lukee miten vaikeeta on koronan saaneilla, niin tulee kyllä motivaatiota pysytellä omassa kämpässä lämpimässä. Ei tartte tuntea oikeastaan tuntea yksinäiseksi, vaan paremminkin vastuulliseksi kansalaiseksi.

        Hyviä puoliakin on: ei tule humputeltua turhia ostoksia, ja tulee seurattua paremmin terveellisiä tapoja (D-vitamiinit, ym).
        Huono puoli on että ei tule liikuttua niin paljon.
        On tosin jumppa-ohjelmia netillä, ja yritän heilutella käsiä vähän, mutta huonolla tuloksella.

        Tsemppiä kaikille, kyllä se aurinko paistaa "risukasaan", - siinä 5 kuukauden perästä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun on kavereita täällä, tuntuu että ei sitten olekaan niin yksin.

        Tää päivä meni ihan kivasti.
        On se mukava kun on tää netti. Niin paljon eri asioita mitä voi seurata.
        Tuossa katselin videoita poliisien toimista ja että mitä kaikkea voi sattua.
        Täällä kotona kun yksinään kuhkii, niin ei oo pelkoa että joutuu poliisilaitoksen pankoille.

        Vähän kyllä mietin että nyt korona-aikana ei oo aihettakaan mennä minnekään altistumaan.
        Kun lukee miten vaikeeta on koronan saaneilla, niin tulee kyllä motivaatiota pysytellä omassa kämpässä lämpimässä. Ei tartte tuntea oikeastaan tuntea yksinäiseksi, vaan paremminkin vastuulliseksi kansalaiseksi.

        Hyviä puoliakin on: ei tule humputeltua turhia ostoksia, ja tulee seurattua paremmin terveellisiä tapoja (D-vitamiinit, ym).
        Huono puoli on että ei tule liikuttua niin paljon.
        On tosin jumppa-ohjelmia netillä, ja yritän heilutella käsiä vähän, mutta huonolla tuloksella.

        Tsemppiä kaikille, kyllä se aurinko paistaa "risukasaan", - siinä 5 kuukauden perästä...

        Kyllä se paistaa. Minä jotenkin tykkään myös tästä "kaamoksen" auringosta, joka vain lyhyeksi aikaa pistäytyy taivaanrannan yläpuolella. Se on rauhallista paistetta verrattuna kevään hässäkkään. Minä tunnen itseni yksinäisemmäksi aina keväällä :( -edellinen kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun on kavereita täällä, tuntuu että ei sitten olekaan niin yksin.

        Tää päivä meni ihan kivasti.
        On se mukava kun on tää netti. Niin paljon eri asioita mitä voi seurata.
        Tuossa katselin videoita poliisien toimista ja että mitä kaikkea voi sattua.
        Täällä kotona kun yksinään kuhkii, niin ei oo pelkoa että joutuu poliisilaitoksen pankoille.

        Vähän kyllä mietin että nyt korona-aikana ei oo aihettakaan mennä minnekään altistumaan.
        Kun lukee miten vaikeeta on koronan saaneilla, niin tulee kyllä motivaatiota pysytellä omassa kämpässä lämpimässä. Ei tartte tuntea oikeastaan tuntea yksinäiseksi, vaan paremminkin vastuulliseksi kansalaiseksi.

        Hyviä puoliakin on: ei tule humputeltua turhia ostoksia, ja tulee seurattua paremmin terveellisiä tapoja (D-vitamiinit, ym).
        Huono puoli on että ei tule liikuttua niin paljon.
        On tosin jumppa-ohjelmia netillä, ja yritän heilutella käsiä vähän, mutta huonolla tuloksella.

        Tsemppiä kaikille, kyllä se aurinko paistaa "risukasaan", - siinä 5 kuukauden perästä...

        Kuntopyörä tai muu kuntohärveli? Niitä voi saada käytettynäkin. Itselläni eka halpa kuntopyörä ostos oli vikatikki, liian heppoinen. Toinen on hyvä, käytettynä saatu. Tosin innostuin ensin oikeasta pyöräilystä, ja vasta sen jälkeen aloin käyttää kuntopyörääkin. Jotenkin mukavampi ja helpompi käyttää kuntopyörää kuin tehdä jumppaa. Matalampi aloituskynnys. Ja samalla voi vaikka katsoa jotain ohjelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntopyörä tai muu kuntohärveli? Niitä voi saada käytettynäkin. Itselläni eka halpa kuntopyörä ostos oli vikatikki, liian heppoinen. Toinen on hyvä, käytettynä saatu. Tosin innostuin ensin oikeasta pyöräilystä, ja vasta sen jälkeen aloin käyttää kuntopyörääkin. Jotenkin mukavampi ja helpompi käyttää kuntopyörää kuin tehdä jumppaa. Matalampi aloituskynnys. Ja samalla voi vaikka katsoa jotain ohjelmaa.

        Kuntopyörä kannattaisi ehkä minunkin hommata, vaikka käytettynä. Kaaduin nimittäin oikealla pyörälläni ulkona pari vuotta sitten, ja meni kumpikin käsi poikki! Leikattiin ja paranin, mutta kova homma siinä oli, ja nyt on jäänyt pyöräpelko päälle.

        Liikuntanahan pyöräily on mahtavaa. SIsällä pitäisi ehkä laittaa ikkuna auki, että olisi myös aerobista. - edellinen kaveri


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe