Käy ihmeessä itse ostaan makkarat jos makkaraperunoissa sellaisia haluat olla. oli kyllä pohjanoteeraus annos.
Grilli keidas Oulainen.
16
1976
Vastaukset
- Anonyymi
Täh
- Anonyymi
Mitähän pohjaa siinä oli.
- Anonyymi
Miksi edes käydä moisissa paikoissa kun seisoviakin pöytiä kyseenomaiselta paikkakunnalta löytyy.
- Anonyymi
Ruokala Helmi Oulainen,Erinomainen paikka.seisova pöytä ja kyllä kaikinpuolin monipuolinen.
- Anonyymi
Vuosia sitten tuolla kävin ja kommentoinkin.ei ole enään tarvinnut kyseisessä putiikissa käväistä.
- Anonyymi
Naurettavan pieni annos oli,hyvää kylläkin.
- Anonyymi
Kate kohdillaan kun muutama ranskanpottu ja pari makkaranpalasta.et vissiin yhtään yrittäjäjä henkinen ole?
- Anonyymi
ohi kun ajelin näkyi vieläkin ovet avoinna olla.
- Anonyymi
Miksipä ei olisi?
- Anonyymi
Kait nyt ymmärtää tämäkin yrittäjä taudin vakavuuden ja älyää myydä vain ja ainoastaan kotipakettiin.
- Anonyymi
Ulkomaalaistaustainen yrittäjä. Ei mitään välitä.
- Anonyymi
Hakekaa take away ruoka Oulaisten Nesteeltä niin ei tarvitse pettyä.
- Anonyymi
Kävin lasten kanssa, kyseisen grillin ruokalistan lukemassa. Lapset olis tahtoneet pelkkää makkaraa, mutta eipä siellä myyty.
Jatkettiin matkaa nälkäisinä.. - Anonyymi
Hiipuminen, 112 ajaa verotus tietoja, Tölli hajuvesi reilusti nestettä sytytykseen.
On mennyt yritys sotkuun grilli myy me ostetaan vero oikeus ruuat,on lupa tehdä väkivaltaa, pitäähän ne sotku yritykset lopettaa.
LVI oli viimeksi.Tedoulin jälkeen. - Anonyymi
Käy itse ostamassa,poliisi grilli työt kesken joko jatkaa luvatta
- Anonyymi
Eihän tiedä, onkohan se matka tarpeeksi pitkä kuitenkaan.
Saattaa kohta sataa ensimmäisen lumenkin maahan, kun tuo ilma kylmenee. Mistäs tuon tietää, sataa tai ei. Kohta on kuitenkin Joulu ja kait se pukki tulee.
Uutenavuotena ammutaan raketteja ja suksetkin pitäisi hankkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718