Otetaanko erikoisjoukoissa huumetesti ja jos niin niin onko se kusitesti vai verikoe?
Vastaukset 8
- Anonyymi
veikkaan että jos suoritusta tulee ja naamalla pärjää niin viivaavat yli jos et ole ihan tuhannen hitler.
- Anonyymi
ota ne psyykkiset tosissaan jos meinaat oikeasti tonne.
- Anonyymi
Kusitesti, kyrvän päästä sellanen puutarhaletku työnnetään sisään. Tuntuu vähän vehkeessä "kivalta". En tiedä miksi.
- Anonyymi
oliko se lääkärintarkastuksessa se kusitesti?
- Anonyymi
Testinä Cooper, ja jos ei mee 5km niin ei mitään zäänzejä. Tänne huolitaan vain "jääpuikon imeksijöitä".
- Anonyymi
Sotaaikana annettiin jatkosodan loppuaikana venäjän suurhyökkäyksen aikana rivimiehillekin huumeita jotta jaksoivat painaa menemään, puhumattakaan lentäjistä ja kaukopartiomiehistä, asiasta on vaiettu sodan jälkeen osa näistä jäi ikävä kyllä koukkuun.Sama tulee toistumaaan seuraavassakin sodassa jos se tulee.
- Anonyymi
Mutta ennen tuota fyysinen kunto oltava hyvä.
- Anonyymi
Jos aloittaja ei käytä huumeita niin turha kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680