Ja se tarkoittaa sitä, että et enää ajattele mua koskaan. Se satuttaa paljon. Mutta aika on sellainen. Aika tappaa kaiken ennen pitkää. Kaikella on alku ja loppu. Meillä ei vaan kai ollut sitä alkuakaan. Ja se vasta satuttaa, että on näin pitkään rakastanut jotain mitä ei ole olemassakaan.
Ajattelen siten, että sä olet askeleen edellä mua
10
75
Vastaukset
- Anonyymi
Naiselta on aloitus sitten.
- Anonyymi
Voi vittu. Että tämmönen vuodatus!!
Jos ois mulle niin oon muistanut hänet jo vuosien ajan. Oikeesti. Joka päivä. Kaikki mitä tapahtui teki kipeää...
Oikea kohtaaminen on se mitä kaipaan.
Ps. Hänen kanssaan. - Anonyymi
Itse rakentamaansa mielikuvaanhan sitä rakastuu ja niin mielikuva, kuten kaikki muukin on jatkuvassa muutoksessa!
- Anonyymi
Osoittaahan tuo kuitenkin, että osaat nyhjästä tyhjästä, se on ihan hyvä taito sekin.
- Anonyymi
Vähällähän tuosta selvisi, ihmiset saattaa viettää yhdessä vuosia, vuosikymmeniä, ja yhtäkkiä huomata, että mikä hyypiö se tuossa vieressä pyörii, ihan kuvitteltu ollu koko juttu alusta loppuun.
- Anonyymi
Samat ajatukset tällä naisellakin t
- Anonyymi
Ap hakee säälipisteitä!!!
- Anonyymi
Huoks.. Voi taivaanranta. Missähän mun askeleet. Vanhat niin kaukana et askeleet haalistuneet.
- Anonyymi
Näin kävi meilläkin. Siksi se juttu pitäisi aina heti aloittaa oikeasti todellisessa elämässä eikä yhtään vähempää. Nämä on seuraukset...
- Anonyymi
Ketään jätä sen vuoksi, että hän on sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181