Luulen että visuaaliset harhat johtuvat silmiä ympärivöivien lihasten kireydestä sillä rentouttamalla silmiäni olen onnistunut vähentämään visuaalisia harhoja sekä niihin "vajoamista".
Tekniikka jolla olen rentouttanut silmiäni on yksinkertainen.
1. Olen painanut silmät yhteen niin tiukasti kuin pystyn vahingoittamatta silmiä.
2. Olen jatkanut silmien painamista yhteen niin kauan kuin olen jaksanut.
3. Olen antanut silmien levätä ja palautua ennen niiden jännittämistä uudestaan.
Tämän tekniikan olen huomannut vähentävän visuaalisia harhoja ja niiden intensiteettiä. Unettomina hetkinä tällä harjoituksella on rentouttava vaikutus
Visuaalisista harhoista eroon
Anonyymi
1
169
Vastaukset 1
- Anonyymi
Hyvä että kirjoitit. On aina hyvä että tarjoaa apua, ja ennenkaikkea että haluaa auttaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l246772- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni37620Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371