Nyt kaikki Ideaparkkiin korona hakemaan

Anonyymi

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitti vinkistä, pitääpä lähteä tuonne yskimään.

    • Anonyymi

      Sitä tämä on kaikin puolin. Tuostahan on tehty tutkimuksin, ja todettu, että ihmiset ovat tyhmistyneet ja se todellakin on näkynyt vuosien ajan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tuolla mahdollisimman moni saa tartunnan. Ei voi tyhmempää väkeä olla.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ennen ihmisillä sentään oli maalaisjärki päässä ja sillä pärjäsi jo pitkälle, nyt on sekin järki ihmisiltä kadonnut. Pitää laittaa pakkokeinot käyttöön, ei täällä enää muu auta.


    • Anonyymi

      Hyvä juttu, tällä menolla saadaan koko Suomi kiinni jouluksi.

      • Anonyymi

        Se olisi parasta pitkiin aikoihin, osta, osta mania vähän helpottaisi.


    • Anonyymi

      Markkina humua vaan rinnassa ja juoksu jalkaan shoppailemaan!!🇬🇱🇬🇱🇬🇱

    • Anonyymi

      Hallituksen mielestä korona ei tartu kauppakeskusten ulkomaalaisissa kauppaketjuissa ja muissa kauppakeskusten myymälöissä ja suurmyymälöissä (cittari, Prisma ym). Tällaisia paikkoja ei ole kertaakaan suljettu.

      Sen sijaan korona iskee heti kyntensä ihmiseen, jos hän menee pieneen suomalaiseen perheyritykseen syömään tai käy kampaajalla, jossa ei ole muita kuin kampaaja ja asiakas. Korona iskee myös konserteissa, mutta ei vrkamiesten huipputapaamisissa eikä paikoissa, joissa julkkikset viihtyvät. Jos julkkis ja politiikko sairastuukin koronaan,mutta hän ihmeparantuu siitä nopeasti. Muu väestö sen sijaan kärsii pitkään oireista.

      Hallituksen mukaan korona voi yhtäkkiä tarttua jopa kauppakeskuksissa, mutta vain niiden auloissa ja lasten leikkipaikoilla. Niiden kaupoissa se ei tartu.

      Hallitus ja eduskunta voisivat pohtia tätä erikoista virusta tarkemmin. Se on niin erikoinen, että karttaa kaikki suuret globaalit kauppakeskukset ja liikkeet. Siksi niitä ei tarvitse sulkea. Mutta samaan aikaan ympäri maailmaa virus iskeytyy ihmiseen perheyrityksissä, pienyrityksissä ja normaalien ihmisten kokoontumisissa. Huippukokouksiin ja virkamiesten päivällisiin virus ei tule kylään.

      • Anonyymi

        Juuri tuon takia en käytä maskia missään.


    • Anonyymi

      Ehtivätkö ideaparkin ämpärit jakeluun ennen jouluaattoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe