Oli tv:ssä
Nyt kaikki sinkut Punkaharjullle
Saimi on sinkku
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ihmettele ollenkaan.
- Anonyymi
Jossain uutisissa näin että joku kampaamo, Hienonen taisi olla, tekee korona-kosmetologiaa, maski-meikkausta, oli hyvä idea kyllä.
Jäin miettimään että olisi varmasti aika hauskaa sitten tuollaisten hoitaa jo itse aika hyvin hoidettuja juttuja sitten... tytöt huvikseen vain jotain... pientä. - Anonyymi
Ihana Saimi, mentäis yhdessä sieneen ja marjaan kalassakin voitas käydä. Iltaisin nyppisin ihanasta hiuspehkostasi hirvikärpäsiä. Oi jos kaipaat talonmiestä, niin tässä sinulle olisi sellainen ja vain rakkauden palkalla. Puhdistaisin ryöppäisin, suolaisin rouskusi, kuivattaisin torvisienesi. Jos hotellin nurkilla liikkuu tontun näköinen, se olen minä. Kunpa vain rohkenisin lähestyä kunnolla.
- Anonyymi
Saimi ei huoli möhömaha ukkoja, toivottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimi ei huoli möhömaha ukkoja, toivottavasti.
Saim oli Veitolan ohjelmassa oikein mukavan ja luonnollisen tuntuinen.
Taitaa kuitenkin arvonsa tietää ja näyttää normaalioloissa!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saim oli Veitolan ohjelmassa oikein mukavan ja luonnollisen tuntuinen.
Taitaa kuitenkin arvonsa tietää ja näyttää normaalioloissa!?Kyllähän Saimilla enemmän arvoa toki onkin kuin jollain tavallisella itäsavolaisella. Hän on tuonut seudullemme tuulahduksen suuresta maailmasta ja tehnyt sen tyylikkäästi. Valitettavasti vain monet täkäläiset eivät sitä ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058