Yksinäinen aamu,päivä,ilta,yö seuraa toisiaan.Joka aamu alkaa uudestaan.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Yksin voi olla joko yksin tai seurassa mutta on silti yksin omissa ajatuksissaan
- Anonyymi
Sama täällä. Ahdistaa ja orpo olo kun tietää että tämäkin päivä tulee olemaan pelkkää yksinäisyyttä.
- Anonyymi
Hyvä tilaisuus tehdä jotain konkreettista!
Ei pie vain jäädä tuohon ajatukseen, vaan repäistä uutta ideaa, vaikka mitä kun käyttää mielikuvitusta.
Itekin oon yksin, mutta on tekemistä.
Yöllä usein herään ja teen päivän työlistan.
Nytkin on jotain 40 juttua, mitä pitäis tehdä. Kun oon sitten tehnyt, niin vedän ruksin päälle.
Jos en ehdi tehdä tänään, niin jatkan huomenna.
Yleensä saan hommat hoidettua lauantaihin mennessä.
Sunnuntai on sitten vapaa. Lepopäivä.
Viikko taas sitten hurahtaa vauhdilla.
Kyllä tekevälle hommia riittää! Eikä ehdi ruikuttaa että on yksinäistä.
Tuleehan se tunne välillä, mutta silloin voi poiketa netille, ja katsoa vaikka jonkun filmin tai dokumentin. Meillä suomalaisilla on kuitenkin hyvin asiat. Kun vertaa muun maailman kurjuuteen. Saa kökötellä lämpimässä ja ei tarvitse nähdä nälkää.
- Anonyymi
Mä en halukkaan olla kuin yksin, nautin siitä.
Ihmiset on niin typeriä ja hukassa sosiaalisessa mediassa.
Ja tekemistä riittää, treenaus, lenkkeily, terveelliset elämäntavat.
Sama toimintatapa tuo aina samanlaisen lopputuloksen.
Hauskaa joulun alusaikaa!- Anonyymi
Näin on!
Kun on yksin, niin saa tehdä just prikulleen mitä ite tykkää.
Ja kasvaa itsenäiseksi ja oppii paljon uutta, kun tekee kaiken yksin. Voimistuu ihmisenä.
Jos ei tiedä jotain asiaa, niin kyllä netiltä löytyy ohjeet.
Tai sitten tilaa jonkun tekemään sen jutun ja maksaa. Tarttee se toinen elantonsa myös.
Tai jos on joku paikka mistä kysyä, niin soittaa sinne.
Ite seuraan niin paljon kaikkea jännää netiltä, seuraan lehtiä, kuuntelen radiota, ja oon kiitollinen kun nykyisin on kaikki mahdollista.
En tartte siihen toista komppaamaan, tai määräämään.
Voin ihan hyvin puhua yksikseni. Saan aina ystävällisen neuvon iteltäni.
Sitten on vielä tää, että kukaan ei hauku minua, ei alista, ei pahoinpitele, ei tartte katsoa ja kärsiä toisen esim alkoholin käytöstä, tupakoinnista. Ei tartte kerätä toisen kamppeita, ei pestä pyykkiä kellekään.
Taas on tänään touhunnut vaikka mitä. Ulkona kävin pihahommissa, hyvä on valoisan aikaan tehdä ne, tai sitten tehdä kävelylenkki.
Niinhän se on että jokaisesta itestään riippuu se oma onni.
Tsemppiä kaikille ja reippaasti eteenpäin! Yksin! Omin voimin! Omalla asenteella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1042255Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411514Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381094Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321048- 101993
- 82866
- 80777
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain45768Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 93739
- 52714
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28546- 55527
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500- 36495
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25446