24/7/365 yksin.

Anonyymi

Yksinäinen aamu,päivä,ilta,yö seuraa toisiaan.Joka aamu alkaa uudestaan.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksin voi olla joko yksin tai seurassa mutta on silti yksin omissa ajatuksissaan

    • Anonyymi

      Sama täällä. Ahdistaa ja orpo olo kun tietää että tämäkin päivä tulee olemaan pelkkää yksinäisyyttä.

      • Anonyymi

        Hyvä tilaisuus tehdä jotain konkreettista!
        Ei pie vain jäädä tuohon ajatukseen, vaan repäistä uutta ideaa, vaikka mitä kun käyttää mielikuvitusta.

        Itekin oon yksin, mutta on tekemistä.
        Yöllä usein herään ja teen päivän työlistan.
        Nytkin on jotain 40 juttua, mitä pitäis tehdä. Kun oon sitten tehnyt, niin vedän ruksin päälle.
        Jos en ehdi tehdä tänään, niin jatkan huomenna.
        Yleensä saan hommat hoidettua lauantaihin mennessä.
        Sunnuntai on sitten vapaa. Lepopäivä.

        Viikko taas sitten hurahtaa vauhdilla.
        Kyllä tekevälle hommia riittää! Eikä ehdi ruikuttaa että on yksinäistä.

        Tuleehan se tunne välillä, mutta silloin voi poiketa netille, ja katsoa vaikka jonkun filmin tai dokumentin. Meillä suomalaisilla on kuitenkin hyvin asiat. Kun vertaa muun maailman kurjuuteen. Saa kökötellä lämpimässä ja ei tarvitse nähdä nälkää.


    • Anonyymi

      Mä en halukkaan olla kuin yksin, nautin siitä.

      Ihmiset on niin typeriä ja hukassa sosiaalisessa mediassa.

      Ja tekemistä riittää, treenaus, lenkkeily, terveelliset elämäntavat.

      Sama toimintatapa tuo aina samanlaisen lopputuloksen.

      Hauskaa joulun alusaikaa!

      • Anonyymi

        Näin on!
        Kun on yksin, niin saa tehdä just prikulleen mitä ite tykkää.
        Ja kasvaa itsenäiseksi ja oppii paljon uutta, kun tekee kaiken yksin. Voimistuu ihmisenä.

        Jos ei tiedä jotain asiaa, niin kyllä netiltä löytyy ohjeet.
        Tai sitten tilaa jonkun tekemään sen jutun ja maksaa. Tarttee se toinen elantonsa myös.
        Tai jos on joku paikka mistä kysyä, niin soittaa sinne.

        Ite seuraan niin paljon kaikkea jännää netiltä, seuraan lehtiä, kuuntelen radiota, ja oon kiitollinen kun nykyisin on kaikki mahdollista.

        En tartte siihen toista komppaamaan, tai määräämään.
        Voin ihan hyvin puhua yksikseni. Saan aina ystävällisen neuvon iteltäni.

        Sitten on vielä tää, että kukaan ei hauku minua, ei alista, ei pahoinpitele, ei tartte katsoa ja kärsiä toisen esim alkoholin käytöstä, tupakoinnista. Ei tartte kerätä toisen kamppeita, ei pestä pyykkiä kellekään.

        Taas on tänään touhunnut vaikka mitä. Ulkona kävin pihahommissa, hyvä on valoisan aikaan tehdä ne, tai sitten tehdä kävelylenkki.

        Niinhän se on että jokaisesta itestään riippuu se oma onni.

        Tsemppiä kaikille ja reippaasti eteenpäin! Yksin! Omin voimin! Omalla asenteella!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe