Turkisala tuottaa tuloja.

Anonyymi

Porilaisett, turkisala tuottaa valtiolle runsaasti tuloja, paljonko tarhausta vastustavat Animalia ja Oikeutta eläimille järjestöt tuottavat?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turkisala toimii veronmaksajien tuella, vaikka he muuta väittäisivät.

      Haulla turkisalan valtion tuet löytyy lisätietoa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Elämää paikkakunnille, turkistarhausta kehiin, se työllistää myös aktivisteja ja tarhaiskujen tekijöitä.


    • Anonyymi

      Viidellä miljoonalla Hurstin ruokaapu pärjäisi kummasti, ilman rotannahkoja kaulassa?

      • Anonyymi

        Hurstin ruoka avun puolesta sen verran että siellä tuskin syötetään myrkytettyä ruokaa asiakkaille kuten porissa tehdään. Tällaisille sitten jaetaan kaupungin avustuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurstin ruoka avun puolesta sen verran että siellä tuskin syötetään myrkytettyä ruokaa asiakkaille kuten porissa tehdään. Tällaisille sitten jaetaan kaupungin avustuksia.

        Missäpäin poria asiakkaille syötetään myrkytettyä ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin poria asiakkaille syötetään myrkytettyä ruokaa?

        Molemmissa


    • Anonyymi

      Tosi on että porissa tienaa turkisbisneksellä, toiset on tienanneet minkinmyynnillä ihan hyvin.
      Sivutuotteena tosin saattaa aina silloin-tällöin syntyä joku Tissi-Pasi, siksi kannattaisi käyttää ehkäisyä.

      • Anonyymi

        Sinä saat osan toimeentulotuistasi veroista joita turkisala maksaa. Ei siihen vaikuta se että oletko porilainen idiootti vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat osan toimeentulotuistasi veroista joita turkisala maksaa. Ei siihen vaikuta se että oletko porilainen idiootti vai et.

        Ehkä niitä tarhaajiakin pitäisi tainnuttaa sähköllä ja nylkeä nahka päältä, ensin tietysti ruokittaisiin muutama vuosi häkissä haisevalla rehulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat osan toimeentulotuistasi veroista joita turkisala maksaa. Ei siihen vaikuta se että oletko porilainen idiootti vai et.

        Jos on kokoomusnuori niin pitäisikö harkita ihmisoikeuksien poistoa, eihän minkeilläkään ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä saat osan toimeentulotuistasi veroista joita turkisala maksaa. Ei siihen vaikuta se että oletko porilainen idiootti vai et.

        "Sinä saat osan toimeentulotuistasi veroista joita turkisala maksaa. Ei siihen vaikuta se että oletko porilainen idiootti vai et."
        -
        Viestin sisältö meni taas kokoomusäänestäjältä ohi aivosolun :D


      • Anonyymi

        Eliksiiri sekä Eläman Leipä.


    • Anonyymi

      Aito turkis tai elukannahka on oikeasti eettisin tuote kun verrataan vaikkapa aitoa nahkatakkia tai feikkinahkarotsia.Feikin valmistamisessa käytetään resursseja paljon enemmän ja se hajoaa nopeasti jolloin joutuu ostamaan uuden.Aito nahkatakki taasen kestää vaikka isältä pojalle ja sen hiilijalanjälki on paljon pienempi.

      Ei muuta kuin turkistarhaa pystyyn vaan ja soopelia kaulaan.

    • Anonyymi

      Todellakin sen pitää olla aitoa turkista tai nahkaa! Kiitos turkistarhat!

      • Anonyymi

        Eläinrääkkäys on Suomessa kielletty.

        Tietysti rahasta tehty kidutus on hyväksyttävää.
        Täytyy olla sadistinen sairas luonne, joka tälläistä pystyy tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinrääkkäys on Suomessa kielletty.

        Tietysti rahasta tehty kidutus on hyväksyttävää.
        Täytyy olla sadistinen sairas luonne, joka tälläistä pystyy tekemään.

        Jos pitää heikompaa ainesta häkissä ei siitä mene yöunet.


    • Anonyymi

      Ei turkisala tuota mitään. Nahkoja on myymättä varastoissa, ja tarhoille ja huutokauppayhtiölle annetaan miljoonia euroja tukea valtiokonttorilta, ely-keskuksilta ja business finlandilta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe