Onko tietoa, että missä yrityksissä Parkanossa on ollut, tai on koronaan sairastuneita?
Missä yrityksissä KORONAA Parkanossa?
6
982
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuta tietoa kuin ne missä altistumiset on tapahtunu
- Anonyymi
Siellä missä Rotaryt luuraa/esikoulussa ja varhaiskasvatuksen ryhmässä?
- Anonyymi
Jos näin on niin miksi ei ole tiedotettu? Onko salailun aihe ylipäätään, asioiden salailu voi vielä johtaa suurempiin altistumisiin ja tartuntoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin on niin miksi ei ole tiedotettu? Onko salailun aihe ylipäätään, asioiden salailu voi vielä johtaa suurempiin altistumisiin ja tartuntoihin
Siinä suojellaan johtoporrasta todennäköisesti siksi asiaa salataan.
- Anonyymi
Jospa nyt otetaan ihan järki kauniiseen käteen ja todetaan, että viruksen voi saada euroopassa ihan missä vaan. Jos aloitettaisiin listaus, missä virukselle on altistuttu ja tomittaisiin sillä tiedolla, niin siinä kävisi todella huonosti.
- Anonyymi
No ainakin Parkanon ruokakaupoissa voi viruksen saada. Jääräpäät ei sitten millään halua käyttää maskia tai visiiriä. Niin että kyllä kohta on enemmän sairastuneita ku 37.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633