Auttaako nuo luontaistuotekauppojen rohdot

Anonyymi

Siellä on jotain curpisan nimistä eturauhasen hoitavaa rohtoa. Kävin hiljan otattamassa psa -kokeet, eikä siinä ollut mitään. Nyt pissalla käydessä liruttaa niin hiljakseen, että pitää jättää välillä kesken koko toimitus.

7

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Yleisesti ottaen luontaistuotteet voivat joko oikeasti auttaa johonkin asiaan, tai sitten niillä ei ole mitään vaikutusta tai sitten vaikutus on jopa erittäin haitallinen. Joten malttia kannattaa pitää siinä, mitä ja minkä verran luontaistuotteita käyttää. Pahimmillaan niillä saa aikaiseksi maksa- ja munuaisvaurioita.

Eli älä ainakaan käytä useita eri valmisteita yhtä aikaa, käytä pitkään markkinoilla olleita ainesosia ja noudata annosteluohjeita. Ihan normaali elintarvikkeen ainesosa voi muuttua myrkyksi, jos sitä käyttää vaikkapa 2000-kertaisena annoksena verrattuna ravinnosta saataviin pitoisuuksiin.

On kirjoja, joissa erilaisia terveysväittämiä tarkastellaan tieteellisen tutkimuksen valossa. En muista lukeneeni mitään eturauhastuotteista.

Löysin tuollaisen linkin, jos haluat tehdä salapoliisityötä asian suhteen:

https://www.ravintolisatiedotus.fi/terveysvaumlittaumlmaumlt.html

• Anonyymi

parsa kaali auttaa aina ruokailun lomassa auttaa jokin verran,

• Anonyymi

Kumpi, parsa vai kaali vai jopa parsakaali.

• Anonyymi

Noissa luontaistuotteissa on kurkunsiemenistä erotettua aineosaa joka muistuttaa finasteridia ja siksi mahdollisesti auttaa eturauhasen liikakasvussa.

• Anonyymi

urologi kertoi että jo 50llä on suurentunnu eturauhanen,toisin kaikilla ei varmaankaan oireile, lääkäriltä saat paremmat ropit tuohon,voi olla nimittäin aivan törkeen kipiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22