Kyllä EXPAT elämä on Kivaa ... Eurolla juuu juuu juu

Valoisat päivät minä kokea sain sain .... Lämpöä riittää ja auroinkoo juu juu !
Eurolla mukava maksaa on nyt juu juu juu ... Kohta saamme yli 1,2 dollaria
yhdestä eurosta juu juu ! Markkoja täällä ei kukaan kaipaa juu eikä leijonia juu
juu, kuin savannilla juu juu juu !

Kun ajattelinkin, kuinka persu poikaa ulosottomiehet kiusaa juu juu juu juuu!
Eivät kurjat ja syrjäytyneet pääse pois suomesta ei ei ei ! Ulosotto viepi
kaiken ja kurjuus jatkuu juu juu ju juu !

Katsella saavat, kun toiset nautii juu juu juu juhuuu !

Auringon alla elämme juu juu juuu !
Pakkasta emme näe emmekä tiedä emmekä näe juu juu juu !

Tämän lystin tarjoaa Eurofighter ja yhteinen Euroopan unioni.

3

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai, niin niille joilla on nyt varaa ja rahaa ja eläkettä... ja eeeei ulosottoa ja
      elatusmaksua. Asunto vuokrat vain 100 euroa ja alle ja rahaa jää käteen.
      Ei mitään kojaria eikä sitoa ... Ehkä Tequila ??? Olutta saa alle euron ihan
      baareista ja juomia ja syötäviä todella halvalla !

      Tuosta infoa ja Liity heti ... Kyllä eurolla on mukavaa !
      https://www.expatexchange.com/philippines/liveinphilippines.html

      KUKA VOI VÄITTÄÄ, ETTÄ EUROLLA EI OLE KIVAA ?

      • Anonyymi

        Aloittajan paras tulevaisuuden näkymä on lämmittäjän
        paikka Helvetissä. ja ikuisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan paras tulevaisuuden näkymä on lämmittäjän
        paikka Helvetissä. ja ikuisesti.

        Katso ulosotto-poika, kun meillä on kivaa täällä ja ei ole velkaa ja on rahaa ja
        kiinteät tulot. Euroa saamme kiittää hyvän tasoisesta elämästä. Ei muuten
        maksa asuminen juuri mitään ja ruoka on edullista ja oluet alle euron baareissa.
        Muista persu poika näin talvella, että jopa pikkulinnut on viisaita ja lähtee aurinkoon.

        Luuletko, että velat ja ulosotot muuttuu markaksi ihan noin vain ja ei tulisi
        lujaa indeksi korotusta ulosottoihin ? Et selviä persuilulla euro veloista et !
        Ei poika ... Velka on tullut euroissa ja euroissa sinä sen myös maksat! Maksat ¨
        velat tasan ja takuuvarmasti euroissa oli sinulla sitten, vaikka leinonkuva ja
        lippu ja varis siinä markassa ! Todennäköisesti euro määräiset säilyy euro
        määräisinä... myös elatusmaksut. Pankkilainat nyt takuu varmasti !

        Voit, olla vaikka kuinka persu ja ääliö jos niin luulit !
        Euroissa maksat velkasi ja elatusmaksusi ja pika tippisi ! ja
        Toisaalta voit ajaa pummilla ihan huoletta sinne fixit mellakkaan, kun ulosotto
        on kuitenki niin kova, että seuraavat satavuotta menee ja sakot menee aina
        päältä. Sosiaalihuolto maksaa sen 490 euron tasauksen ja Euroopassa sekin
        olisi 760 euroa ha hah ha ha tyhmä ja täys ääliö!

        Toisaalta olisi kiva nähdä, että pudottaako valtio sakkoja markkamääriin
        kiinteästi, kun 20 - 25 vuotta laholla autolla ajat ylnopeutta tai päin punaista
        Buuhaa haa !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe