Jos olisit yksiksesi yhden päivän ajan ja voisit tehdä ihan mitä vain

Anonyymi

mitä se olisi ?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan nukkuisin koska yksin oleminen niin pitkään on tosi tylsää.

    • Anonyymi

      Olen tänään koko päivän yksin. Viikolopun ruoat hain eilen, ettei tarvitse ruuhkaan mennä. Nyt kuuntelen youtubesta musiikkia näitä juttuja selaillessa. Kohta lähden lenkille. Kylmässä vedessä sen päälle, avantouintiahan se ei ole. Tvstä yksi tai kaksi jumppaa, tulevat kakkoselta jokaisena arkipäivänä n. klo 9. On vähän nauhoitettuja ohjelmia katsottavana. Vain elämää on kesken. Toivottavasti joku soittaa, minulla ei ole oikein mitään mielen päällä kenellekään. Olen viikolla parille soittanut.

      • Anonyymi

        Ihan kuin minä olisin tuon jutun kirjoittanut! Hienoa. Meitä yksin viihtyviä on siis muitakin.


    • Anonyymi

      Lentäisin Armeniaan syömään ja juomaan pitkän kaavan mukaan ja takaisin.

    • Anonyymi

      Vaimo kuoli runsaat viisi vuotta sitten, joten olen ollut yksin lähes 2000 päivää.
      Elämä on jatkunut jotakuinkin samanlaisena.

      • Anonyymi

        Ano 12:43. Et kai ihan yksin ole ollut erakoituneena ?


    • Voin tehdä joka päivä sitä mitä haluan.

    • Minulla on aina kissa seuranani.
      Muuten teen aina mitä milloinkin haluan, vain siitä riippuen mikä on vuodenaika ja missä kulloinkin olen ja elelen.

    • Vaimon kuoleman jälkeen voi mennä viikko yksin jos haluan, ei ongelma eikä kukaan määrää tekemisiä.

    • Anonyymi

      Jos olisi kaikki mahdollisuudet tehdä mitä vain katkaisin tietenkin
      tämän arkipäiväisen nyhertämisen jollakin mielenkiintoisella tavalla.
      On vaikea valita.
      Jonkun reissun ainakin ehtisi tehdä johonkin paikkaan,
      jonka on aina halunnut nähdä livenä.

    • Minä olen yksin kaiket päivät ja saan tehdä mitä haluan. Eräs nainen kysyi taannoin minulta, että kun sinulla ei ole vaimoa, niin mistä aina voit tietää mitä saat tehdä.

      • Päivän paras!


    • Yksin elellen voin aina tehdä mitä haluan,
      ei ohgelmia keksiä joka päivälle jotakin puuhaa.
      Talviaika tietenkin hiljaisempaa ja nyt korona-aika vieläkin hiljaisempaa.
      Onnekseni osaan harrastaa monia asioita, joihin on mielekästä uppoutua.

    • Anonyymi

      Kukaanko ei halua mitään poikkeavaa, jos olisi mahdollisuus ihan mihin vaan ?

    • Anonyymi

      Ehdottomasti haluaisin nähdä jonkun "kerran elämässä" paikan tai muuten vain mielenkiintoisen paikan jossain päin maailmaa.
      Vaikkapa katsella maisemaa Rio de Janeiron Kristus-patsaan olkapäällä istuen
      tai nähdä Niagaran putoukset, Grand Canyonin, Kilimanjaron, Victorian putoukset,
      Kielletyn kaupungin, Halonginlahden, Norjan vuonot ja vuoret,
      kiertää ja katsella Louvressa tai Eremitaasissa tai aivan mitä vain siltä väliltä,
      jos se mahdollisuus olisi.

    • Anonyymi

      minnnoooon aina yksin,
      teen aina mitä haluan

    • Anonyymi

      Päivä Roomassa olisi hulppea. Päivä kaupungilla, sitten kylpylään (hierottavaksi),
      sitten kauneussalonkiin, muotitaloon ja illalla oopperaan La Scalaan ja myöhäisillallinen ja "yöksi kotiin" - Finnairilla :)
      Kyllä tämän kirkonkylän voittaisi.

    • Anonyymi

      Kun on elänyt yksin, tähän päivään mennessä jo kuluneen 2000 luvun vuodet ja pitkään siellä 1900 luvullakin, ei mikään ole asia jonka tekisin jos yhden päivän olisin yksin?
      Kuka ennättää tehdä mitään erikoista, arjesta poikkeavaa, edes yksin, yhden päivän aikana?

      Hullu jo ajatuksenakin, kysymyksenä vielä hullumpi.
      Tuollaista kysyy vain ahdistunut ihminen jota kahlitsee parisuhde, jossa ei saa vapautta edes yhdeksi päiväksi?
      Uskallatko sinä, aloittaja , syödä täytekakkua sellaisena yksinolon päivänä, vai pelkäätkö, että joku näkee?

      • Anonyymi

        Minä en ole noin rajoittunut, pikkusieluinen ja mielikuvitukseton ihminen,
        ettenkö voisi leikitellä ajatuksella mitä tekisin yhden päivän ajan
        jos kaikki olisi mahdollista.
        Koska on runsauden pula, vaikeus valita niin ehkä matkan tekisin
        ja sen kohteen valinnan tökkäämällä sormen johonkin kohtaan pallokarttaa
        ja eikun menoksi !


      • Anonyymi

        Jatka täytekakun syöntiä ano 03:26


    • aina mekko päällä yksin

    • Anonyymi

      Höh, jos kerran KAIKKI olisi mahdollista niin kävisin katsomassa millaista elämää kuoleman jälkeen on. Vilkaisisin vaan, ja illaksi kotiin.

      Jos tuo ei onnistuisi niin lentäisin sputnikilla muutaman kerran maapallon ympäri, tutkisin tutut paikat ja ihmettelisin vieraat. Kuutakin sillä reissulla voisi varmaan ihailla kun täällä kuuta ei ole näkynyt aikoihin. Eikä näy vaikka pitäisi kohta olla täysikuu.

      • Anonyymi

        Avaruuslento olisi todella mielenkiintoinen. Jos siis kaikki olisi mahdollista
        ja sieltä hengissä selviäisi maahan, ettei kävisi kuin Laika-koiralle...

        Ihmistä kiinnostaa avaruus ja ihminen miettii minkälaista on avaruudessa,
        mutta unohtaa, että mekin olemme avaruudessa.
        Maapallo on yksi planeetta avaruudessa, siellä me hillumme ja lillumme itsekin.
        Kuitenkin olisi mielenkiintoista päästä näkemään maapallo
        sieltä "avaruudesta" päin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaruuslento olisi todella mielenkiintoinen. Jos siis kaikki olisi mahdollista
        ja sieltä hengissä selviäisi maahan, ettei kävisi kuin Laika-koiralle...

        Ihmistä kiinnostaa avaruus ja ihminen miettii minkälaista on avaruudessa,
        mutta unohtaa, että mekin olemme avaruudessa.
        Maapallo on yksi planeetta avaruudessa, siellä me hillumme ja lillumme itsekin.
        Kuitenkin olisi mielenkiintoista päästä näkemään maapallo
        sieltä "avaruudesta" päin.

        Onhan siellä ISS avaruudessa, jonka kamerat lähettää livenä kuvia maapallosta.
        Kato täällä:

        https://www.youtube.com/watch?v=EEIk7gwjgIM

        https://www.youtube.com/watch?v=XBPjVzSoepo


    • Anonyymi

      OLiskohan se kysyjälle kivaa, kun vastais mitä itse tekis?
      Taitaa katsella seksivideoita maksullisella kanavalla, mielikuvituskaverina

    • Anonyymi

      Itteni kanssa seksiä :D

      • Anonyymi

        Mskaroonivelliä tein, tuli lapsuus mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mskaroonivelliä tein, tuli lapsuus mieleen.

        tarkoitin makaroonivelliä, hyvää oli, perunavelliä ja porkkanavelliä myös, joku päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitin makaroonivelliä, hyvää oli, perunavelliä ja porkkanavelliä myös, joku päivä

        Lapsena makaronivelli maistui. Tein sitä kerran 20 vuotta sitten
        ihan vaan kokeillakseni, miltä se nykyään maistuisi.
        Ei miltään.
        Onko siinä joku juju ?
        Laitoin siihen vain vähän suolaa, sellaisena oletan sitä oletan sitä lapseni saaneeni.
        Ei kai siihen muuta laiteta ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena makaronivelli maistui. Tein sitä kerran 20 vuotta sitten
        ihan vaan kokeillakseni, miltä se nykyään maistuisi.
        Ei miltään.
        Onko siinä joku juju ?
        Laitoin siihen vain vähän suolaa, sellaisena oletan sitä oletan sitä lapseni saaneeni.
        Ei kai siihen muuta laiteta ?

        Kuullut joittenkin laittavan myös vähän sokeria makaroonivelliin.
        Ei meillä laitettu lapsenakaan, enkä laita nykyisinkään, kun sokerihan kuuluu jälkiruokiin minun mielestäni.


    • Anonyymi

      Minä olen yksin joka päivä. Teen yksin asioita, ....syön yksin, juon teetä tai kahvia yksin, käyn kaupassa yksin, nukun yksin, luen yksin, katson TV:tä yksin, kävelen ulkona yksin,. Toisin sanoen teen kaikki yksin mitä sitten teenkin.

      • Anonyymi

        On aika armotonta olla aina yksin, tehdä kaikki yksin, ei voi jutella kenenkään kanssa paitsi jos joku sattuu soittamaan kun sillä ei ole parempaakaan tekemistä. Tuntee itsensä niin tarpeettomaksi ja merkityksettömäksi. Yhtä hyvin voisi hävitä avaruuteen.
        nm. 1 x1=1


    • Anonyymi

      Minä viihdyn yksin ja usein en vastaa edes puhelimeen, paitsi lapselleni.
      - Mitään Joulua en rakentele itselleni, van käyn lainaamassa taas kassillisen kirjoja, joiden lumoihin paneidun.

      Aloitushan oli, mitä tekisit yksin?

      No, minäpä vastaan, että vain unissani teen, mitä haluan, mutta jo aamulla on tehtävät pois mielestäni ja siinä ne on taas edessäni, joten otan taas kirjan eteeni ja unohdan, mitä pitikään tehdä?

      Kamalinta olisi joku tuttu, tai vieras kodissani, mutta näin ei käy, koska minulla voimassa tu EI sanakin.

    • Anonyymi

      Ehkä ma sitten laulaisin koko päivän. Ja kuvittelisin sen ison orkan, jota en koskaan saanut, taustalle. Ja laulaisin ääntelemällä myös kaikki orkesteriosuudet, välisoitot, introt, sun muut sellaiset. - Nm. Jos laulattaisi, kannattaisi

    • Piti ihan tarkastaa että en ole jo vastannut.
      Olen noin viisi päivää viikosta yksin, kissa seuranani.
      En pitkästy koskaan, tekemistä on liikaakin, kunhan viitsisin tehdä.
      Kaveri sanoikin viikonloppuna että virkkaus riippuvuudelleni on tehtävä jotain.
      Onkohan olemamassa anonyymit virkkaajat ryhmää?

      • Anonyymi

        Yksin osaan olla ja jouluna en halua tavata edes lähipiiriä. Minulla yskää ja nokka vuotaa usein, en halua et sairastutan lähipiirini jos onkin koronaa. Joulu ei ole niin tärkeä mielestäni, nyt tänä vuonna. Ketä kuuluu lähipiiriin, kun myös mummoista puhutaan, vaikka mummo ei asu samassa.Mihis papat on kuuluu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe