Mikä puheenaihe

Anonyymi

sytyttää sinua eniten tai vähiten ? Miksi ?

143

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä vain.
      Ne kun ovat aina vaan niin siksi.

      H.

    • Anonyymi

      Liikunnasta tykkään puhua. Uusista liikuntamuodoista. Terveellisistä elämäntavoista. Jotkut rakennukset ja asumis-asiat kiinnostavat. Uskonto. Taloudellisesti elämisestä. Lastenlasten tempauksista, ne naurattavat pitkään. Musiikkiaiheista ja joistakin määrätyistä julkkiksista. Joistakin lööpeistä jotain.

      Joku ottaa puheeksi seksin, sanon jotain mielipidettä, jos kysytään, niin ettei tabu ole. Kun katson ohjelmia, kelaan rakkauskohtaukset, vaikka selvä.sti siinä on yritetty saada pitkä, harras, vaikuttava kuvaus. Ei kiinnosta. Ruoka-aiheet ovat joutavia, on jo omat sörsselit, en välitä uusista. Historiaa en enää jaksaisi jauhaa, enkä sota-aikaa, mennyt mikä mennyt.

      • Anonyymi

        Sinähän tunnut ihan sukulaissielulta😊 Varmasti meillä riittäisi juttua. Harmi että ryhmäjumppa on katkolla ja lastenlapsia ei voi halia. He ovat niiiiiin ihania❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän tunnut ihan sukulaissielulta😊 Varmasti meillä riittäisi juttua. Harmi että ryhmäjumppa on katkolla ja lastenlapsia ei voi halia. He ovat niiiiiin ihania❤️

        Millaisia ilmoja pidellyt. Siinä on hyvä ja tasapainoinen pohdintaa edistävä aihe , ilman suuria intohimoja.


    • Anonyymi

      Lähes mikä vain aihe tai ilmiö kiinnostaa, on mahdotonta nimetä vain yhtä.
      Vähiten kiinnostavien joukkoon kuuluu toisten yksityiselämät, niitäkin jotkut
      jaksavat vatvoa ja itsensä kehuminen.

      • Anonyymi

        Jälkimmäisiä on jatkuvasti täällä tyrkyllä . Se on kahdella mieliaihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälkimmäisiä on jatkuvasti täällä tyrkyllä . Se on kahdella mieliaihe.

        Se korvike-elämä palstalla on sellaisille terapiaa. Säästyy psykoterapian rahoja. Ymmärretään niitä ressukoita. Jaxuhalit korpeen ja joen mutkaan.


      • Anonyymi

        Yksityiselämät ja kehumiset kierrän minäkin kaukaa.
        Eräs fiksuna pitämäni näyttää hypänneen noiden räkättäjien joukkoon.


    • Anonyymi

      Yhteiskunnalliset asiat ovat kiinnostavimmasta päästä mukaanlukien politiikka.

    • Yhteiskunnalliset aiheet, kirjallisuus, ihmissuhteet, puutarhanhoito, ruuanlaitto.
      Kaikkein vähiten kiinnostavat julkkisjuorut, lööppien ja skandaalilehdistön kehittämät tarinat joissa on vain siteeksi totta, maahanmuutajien jahtaaminen, keskustelut muista palstalaisista (joillekin on tullut lähes pakkomielle)

      • Lisätään vielä mm. kielet ja historia.


      • """keskustelut muista palstalaisista (joillekin on tullut lähes pakkomielle)"""

        Se on niin hyvin huomattu ...
        Eräs tehnyt monet aloituksetkin palstan tilasta ja sen keskustelijoista.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        """keskustelut muista palstalaisista (joillekin on tullut lähes pakkomielle)"""

        Se on niin hyvin huomattu ...
        Eräs tehnyt monet aloituksetkin palstan tilasta ja sen keskustelijoista.

        Sanos muuta. On tää niin outo keskustelupalsta.


      • Anonyymi

        Hyviä keskustelunaiheita on paljon, mutta pitää myös osata keskustella.

        On täysin naurettavaa loukkaantua siitä, jos joku esittää kysymyksen johonkin väittämään ja jättää näin "loukattuna" siihen vastaamatta.


      • Anonyymi

        Siinäpä kaikkien alojen asiantuntija. Tuo keskustelu muista palstalaisista on kyllä sinulle hyvinkin mieluista , et kai muuten sitä tekisi. Kehut aina ystävääsi ja kerrot hänenkin yksityiselämästään. Moitit palstalaisten tasoa, käytät turhaan vierasperäisiä sanoja aloilla, joissa sinulla ei ole pätevyyttä. Lukittelet ihmisiä, heikompi aines on yksi luokittelun sanontasi. Ja kun itse tuo yksityiselämänsä hyvinkin tarkasti palstalle, sehän on kutsu tulla keskustelemaan asioista, jotka on tyrkylle laitettu. Tuollainen kaksinaamaisuus on tosi alhaista, eurivin eetlankin pitäisi näyttä olevansa eturivin ainesta.


    • Tämä ainakin nauratti. Facebookissa pyörii tällainen päivitys.

      Olin aamulla ensimmäisten joukossa terkkarissa saamassa venäläisen rokotteen Covid-19 vastaan.
      Toistaiseski kaikki hyvin, ei huomattavia sivuvaikutuksia. Niillə, joita pəlottaa se əttəi rokotətta olə təstattu яiitäвästi haluan яauhoittaakбeni бanoa, əttəi mitään huomactoбci и меня зовут Нико, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.

    • Anonyymi

      Niko on siis saanut rokotteen.

    • Anonyymi

      Mamu puheet vähiten..å

      • Anonyymi

        Kuittaan. Korostan: vähiten = Ei ollenkaan.


    • Tavan arki ja ruoka.

      Olen saanut ammennettua itseeni roppakaupalla kokemusperäistä tietoa monilta kirjoittajilta. Ramoonalta hienoja vinkkejä puutarhanhoidosta ja kukista. Ruuuan valmistusohjeita joissa sinisirkku on mestari. Skillanilta käsityöideoita ja käyttäytymisoppia. Ynnämuulta lupsakkuutta, ei turhaa hötkyilyjä tähän voin lisätä oman mottoni, asioilla on aina tapana järjestyä. Eliaana ei ole ns. naisten ei miesten töitä. Saha ja kirves pysyy käsissä sillä rakentaminen ei ole rakettitietoa. Mimmimummoa arvostan hänen hyväntahtousesta kommentoinnistaan.
      Hunksilla on kivoja riimiketjuja, joskus sinnekin jotain pistän, tosin keskustelua en siellä saa aikaiseksi. Paloma on pohdiskelija, tykkään myös pohtia syntyjä syviä.

      Eli haluan tällä muutaman nimimerkin nostolla kertoa, että hyviä keskusteluja ja keskustelijoita löytyy jos kaikki saisivat keskustelurauhan. Samaamieltä oleminen ei luonnollisesti nosta oikeaa keskustelua, mutta erimieltä oleminen ei saisi myöskään herättää "kantani on ainut ja oikea" väittelyä. Ikävä kyllä keskustelutaitojakin puuttuu joiltakin, mutta he ovat yhdellä sormella laskettavissa.

      Politiikka on out mieltymyksistäni ja koronakaan ei herätä keskustelun halujani.

      Tavan tallaajien elämän kokemukset ovat parhaita ja niihin pystyy jokainen ottamaan osaa olematta sivistyssanojen tai kirjoitusvirheiden asiantuntija. Matkailusta tykkään myös keskustella sillä kokemusperäista tietoa siltäkin alalla löytyy enkä ole kokenut kenenkään kehuvan jos kirjoittaa käyneensä vaikkapa Etiopiassa.

      Minua kiinnostaa keskustella tavan elämästä.

      No, tiedän, että ehkä sinua ei.

      • Siinäpä sitä tulikin, niinkuin kotiviiniäsi maistanut ystävättäresi tuolla jo mainitsikin:
        """keskustelut muista palstalaisista (joillekin on tullut lähes pakkomielle)"""


      • Tellukka kirjoitti:

        Siinäpä sitä tulikin, niinkuin kotiviiniäsi maistanut ystävättäresi tuolla jo mainitsikin:
        """keskustelut muista palstalaisista (joillekin on tullut lähes pakkomielle)"""

        Ystävättäreni ei ole ikinä maistanut kotiviiniäni. Meillä on ollut tapaamisissamme Alkon hyvälaatuista valkkaria/punkkua tai kuohuvaa..

        Minun ja Paloman elämä tuntuu olevan kiinnostavaa, niin onkin, sillä meillä on laaja-alainen näkemys erilaisista kulttuureista.

        Minä olen matkustanut keskiverto suomalaista enempi. Paloma on asunut ulkomailla suurimman osan elämästään.

        Jo siinä eroamme muista.


      • korppis kirjoitti:

        Ystävättäreni ei ole ikinä maistanut kotiviiniäni. Meillä on ollut tapaamisissamme Alkon hyvälaatuista valkkaria/punkkua tai kuohuvaa..

        Minun ja Paloman elämä tuntuu olevan kiinnostavaa, niin onkin, sillä meillä on laaja-alainen näkemys erilaisista kulttuureista.

        Minä olen matkustanut keskiverto suomalaista enempi. Paloma on asunut ulkomailla suurimman osan elämästään.

        Jo siinä eroamme muista.

        Kenestä "muista" te kuvittelette eroavanne ulkomailla asumisestanne ja matkusteluissanne?
        Kaikista muista?

        Lentokoneita on ilmassa keltaisenaan nytkin ja laivoja merillä ...
        Tyhjiltäänkö ne siellä ajelee, kun te kaksi kaikista muista erottuvaa olette paikallanne, toinen korvessa ja toinen jossain joenmutkassa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Ystävättäreni ei ole ikinä maistanut kotiviiniäni. Meillä on ollut tapaamisissamme Alkon hyvälaatuista valkkaria/punkkua tai kuohuvaa..

        Minun ja Paloman elämä tuntuu olevan kiinnostavaa, niin onkin, sillä meillä on laaja-alainen näkemys erilaisista kulttuureista.

        Minä olen matkustanut keskiverto suomalaista enempi. Paloma on asunut ulkomailla suurimman osan elämästään.

        Jo siinä eroamme muista.

        Nyt pitää muista se, että kaikilla ei ole tarvetta kertoa elämästään, eikä ainakaan menneestä. Mehän elämme tätä päivää.

        Tämä on ihan hyvä alusta kertoa elämästään, mutta pitää muista se, mitä on kertonut, ettei huomenna kerro toista. Sinua en ole moisesta sekoilusta saanut kiinni, mutta olenkin tätä palstaa lukenut vasta vuoden.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan ihmisen kaunistellut puheet itsestään kiinnosta eikä tehoa.
      Teoria ja käytäntö ei kohtaa kaikkien kohdalla ollenkaan.

      Käytännössä joku ei muuta halua kuin omista yksityisasioistaan kertoa,
      ja omaa erinomaisuuttaan tyrkyttää olettaen olevansa kaikkein kiinnostavin
      ihminen telluksella,
      mutta mitään kiinnostusta ei ole muuhun tai muihin kuin että muita voi käyttää
      itseään ylentääkseen
      muitten nitistämiseen ja mitätöimiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä "matkamainoksiakin" olisi saatu enemmän kuin tarpeeksi lukea,
      jos viitsisi. Ei itserakas kerskailu niillä ole keskustelua.

      • Muistelimme juuri P.n kanssa matkahistoriaamme. Olemme kumpikin vierailleet 35-eri maassa, hän muutamassa eri maassa kuin minä mutta saldo on sama. Olen käynyt 5.ssä maanosassa ja P. 4,ssä.

        Tämä on faktaa ei fiktiota.

        Heti kun on mahdollista lennämme taas jonnee.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Muistelimme juuri P.n kanssa matkahistoriaamme. Olemme kumpikin vierailleet 35-eri maassa, hän muutamassa eri maassa kuin minä mutta saldo on sama. Olen käynyt 5.ssä maanosassa ja P. 4,ssä.

        Tämä on faktaa ei fiktiota.

        Heti kun on mahdollista lennämme taas jonnee.

        Sinähän olet koko päivän kyylännyt palstaa, missä välissä ehtinyt muistella? Ihan sama missä olet reissannut saati se metusalemi. Lennä tosiaan jonnee eläkä piä kiirettä takasii. Eihän sinua kukaan missään kaipaa eikä sulka oo edes omaa asuntoo. Ilmankos tekee mieli lentää jonnee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet koko päivän kyylännyt palstaa, missä välissä ehtinyt muistella? Ihan sama missä olet reissannut saati se metusalemi. Lennä tosiaan jonnee eläkä piä kiirettä takasii. Eihän sinua kukaan missään kaipaa eikä sulka oo edes omaa asuntoo. Ilmankos tekee mieli lentää jonnee.

        Kenen nimissä puhut, kun sanot "ettei kukan", minä ainakin tykkään korpiksen jutuista.

        Pirre


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Muistelimme juuri P.n kanssa matkahistoriaamme. Olemme kumpikin vierailleet 35-eri maassa, hän muutamassa eri maassa kuin minä mutta saldo on sama. Olen käynyt 5.ssä maanosassa ja P. 4,ssä.

        Tämä on faktaa ei fiktiota.

        Heti kun on mahdollista lennämme taas jonnee.

        Me olemme vierailleet 119 maassa ja heti jos huvittaa lennämme Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen nimissä puhut, kun sanot "ettei kukan", minä ainakin tykkään korpiksen jutuista.

        Pirre

        Otan osaa.


    • Anonyymi

      "Minua kiinnostaa keskustelu tavan elämästä".

      Miten ihanaa hyasintilta, että "alentuu" sieltä korkeuksistaan
      katsomaan alaspäin "tavaa", vaikka
      "tava" on hänelle alempaa kastia oleva "lahopää",
      jota hän halveksuu ja jyrää kirjoituksillaan.
      Kuulemma yli 10 vuotta.
      "Sitkeyssmitalin" jo ansaitsisi.

      • Maalla kasvanut, maailmalla mieltynyt ja korpeen asettunut.

        Koska olet samaistanut minut Hyasinttiin, luin wikistä tästä minulle tuntemattomasta hienohelma roolihahmosta Sinulta puuttuu täydellinen ihmistuntemus.

        Toisin kuin Hyäsintti omistan yhden kauniin kotelomekon, jolle ei ole ollut vuoteen käyttöä.
        Asujeni väriskasla on tummasävyinen.

        Pääasiallinen asu collegehousut ja T-paita. Sekin T-paita oli mm. koko perjantai päivän väärinpäin päälläni, fysioterapeutinkin vastaanotolla 😊 huomasin vasta illalla.

        Lähetystyössä elämäntehtävänsä tehnyt serkkutyttöni naureskeli minulle kun toin juhlatilaustarpeet hänen vuosijuhlaan js T-paitani oli väärinpäin, Hän kertoi, että olen kuin ihmiset Australian puskaheimoissa, paita väärinpäin eli se käännetään ja käytetään molemmilta puolin kun toinen puoli menee likaiseksi.

        Luin myös, että roolihahmokaimani halusi järjestellä snopikutsuja, mutta kutsutut eivät halunneet osallistua hänen juhliinsa.

        Minun kesäkutsuni ovat hyvin suosittuja. Vieraat viihtyvät aina yö myöhään. Meillä on yleensä pirun hauskaa.

        No, kun luin Hyasintistä tajusin, että emme ole identtiset kaksoset 😊

        Ämpärikin Hyasintin sukunimenä viittaa esineeseen kun taas omani metsän kuninkaaseen Otso mesikämmeneen.

        Niin ja kuvittele Hyasintti vasara kädessä kokoamassa kuormalavoista terassia takapihalleen 😁


      • Anonyymi

        Mistä ihmeen korkeuksista? Se asuu kierrerappujen alla poikaystävän luukussa. Raataa raskasta työtä siellä korpikylässä. Taitaa olla kurjat kotiolot, kun joku matka on hienointa mitä tietää.


      • Sinä kuvaat omia alemmuuden tuntojasi et minun tuntemuksiani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeen korkeuksista? Se asuu kierrerappujen alla poikaystävän luukussa. Raataa raskasta työtä siellä korpikylässä. Taitaa olla kurjat kotiolot, kun joku matka on hienointa mitä tietää.

        No, en ihan rappujen alla kuiteskaan on minulla käytössäni koko alakerta, tytön huonetta lukuunottamatta. Samoin yläkerran keittiö yhteiskäytössä. Kokonaispinta-ala 134 m2.

        En minä mitään enää raada, kirjoitin tuonne ylemmäksi ulkomaan matkoistani.
        On tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa. Hienoja matkoja ne ovat olleet. Enkä edes laskenut saldoon kolmea kanariansaarta.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, en ihan rappujen alla kuiteskaan on minulla käytössäni koko alakerta, tytön huonetta lukuunottamatta. Samoin yläkerran keittiö yhteiskäytössä. Kokonaispinta-ala 134 m2.

        En minä mitään enää raada, kirjoitin tuonne ylemmäksi ulkomaan matkoistani.
        On tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa. Hienoja matkoja ne ovat olleet. Enkä edes laskenut saldoon kolmea kanariansaarta.

        Kehu viieelä llssää kun alkuun taas nopeasti päästi - - - itseäsi toistamaan.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Maalla kasvanut, maailmalla mieltynyt ja korpeen asettunut.

        Koska olet samaistanut minut Hyasinttiin, luin wikistä tästä minulle tuntemattomasta hienohelma roolihahmosta Sinulta puuttuu täydellinen ihmistuntemus.

        Toisin kuin Hyäsintti omistan yhden kauniin kotelomekon, jolle ei ole ollut vuoteen käyttöä.
        Asujeni väriskasla on tummasävyinen.

        Pääasiallinen asu collegehousut ja T-paita. Sekin T-paita oli mm. koko perjantai päivän väärinpäin päälläni, fysioterapeutinkin vastaanotolla 😊 huomasin vasta illalla.

        Lähetystyössä elämäntehtävänsä tehnyt serkkutyttöni naureskeli minulle kun toin juhlatilaustarpeet hänen vuosijuhlaan js T-paitani oli väärinpäin, Hän kertoi, että olen kuin ihmiset Australian puskaheimoissa, paita väärinpäin eli se käännetään ja käytetään molemmilta puolin kun toinen puoli menee likaiseksi.

        Luin myös, että roolihahmokaimani halusi järjestellä snopikutsuja, mutta kutsutut eivät halunneet osallistua hänen juhliinsa.

        Minun kesäkutsuni ovat hyvin suosittuja. Vieraat viihtyvät aina yö myöhään. Meillä on yleensä pirun hauskaa.

        No, kun luin Hyasintistä tajusin, että emme ole identtiset kaksoset 😊

        Ämpärikin Hyasintin sukunimenä viittaa esineeseen kun taas omani metsän kuninkaaseen Otso mesikämmeneen.

        Niin ja kuvittele Hyasintti vasara kädessä kokoamassa kuormalavoista terassia takapihalleen 😁

        Mitä ovat snopikutsut ?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Sinä kuvaat omia alemmuuden tuntojasi et minun tuntemuksiani.

        Mitä tunteita luonnevikaisella on ?


    • Anonyymi

      Jos sanoo tavan ihmisille,
      että kirjoitukseni ovat "helmiä sioille"
      niin kertooko se halusta
      keskustella "tavan elämästä".

      • Minä kirjoitan minun tavan elämästä.


      • Anonyymi

        Millaiseenhan kommenttiin tuo vastine olikaan...näihinkö sinun räksytyksiin..?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Minä kirjoitan minun tavan elämästä.

        Tava-hyasintin elämästä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Minä kirjoitan minun tavan elämästä.

        Miksi ? Ei kukaan ole kiinnostunut, kunhan höykyttävät sinua ja nauravat päälle.


    • Anonyymi

      On täysin epärealistista kuvitella saavansa keskusteluyhteyttä koskaan
      kehenkään, kun on itse ilmoittanut, miksi palstalla on:
      "Minä manipuloin tätä palstaa. Itkekää ja rukoilkaa, minä jatkan jyräämistäni taukoamatta".

      • Olet taitava yksinpuhelija. Minä saan kuitenkin joskus jopa vastauksia muilta kirjoittajilta eikä minun tarvitse turvautua yksinpuheluun 😁
        Lisäksi olet tehnyt minusta tunnetuimman palstakirjoittajan, ihan omssta halustasi. Ei minua se haittaa tykkään lukea mielipiteitäsi hymyssä suin koska ne ovat niin älyvapaita.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olet taitava yksinpuhelija. Minä saan kuitenkin joskus jopa vastauksia muilta kirjoittajilta eikä minun tarvitse turvautua yksinpuheluun 😁
        Lisäksi olet tehnyt minusta tunnetuimman palstakirjoittajan, ihan omssta halustasi. Ei minua se haittaa tykkään lukea mielipiteitäsi hymyssä suin koska ne ovat niin älyvapaita.

        On siinäkin onnen aihe, olla tunnetuin palstakirjoittaja. Sitä todella olet ja pidä maine hyvänäsi. Paljon sille oletkin uhrannut.
        Muille on tärkeämpää elämä livessä, antaa aikaa läheisille ja viihtyä heidän kanssa ja oman itsensä kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On siinäkin onnen aihe, olla tunnetuin palstakirjoittaja. Sitä todella olet ja pidä maine hyvänäsi. Paljon sille oletkin uhrannut.
        Muille on tärkeämpää elämä livessä, antaa aikaa läheisille ja viihtyä heidän kanssa ja oman itsensä kanssa.

        Olet läheisesi kanssa 24/7 sen tiedän, joten olisiko sinulle hyväksi mennä vaikka metsäreissulle, laskea läppäri käsistäsi ja paneutua vaikka vietnamilaisen Pho-keiton tekoon keskittyneesti.

        Onnistuisiko, en usko. Minulta onnistuu.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olet läheisesi kanssa 24/7 sen tiedän, joten olisiko sinulle hyväksi mennä vaikka metsäreissulle, laskea läppäri käsistäsi ja paneutua vaikka vietnamilaisen Pho-keiton tekoon keskittyneesti.

        Onnistuisiko, en usko. Minulta onnistuu.

        Kehu lisää itseäsi ja kehuthan sinä, :DDDD


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olet läheisesi kanssa 24/7 sen tiedän, joten olisiko sinulle hyväksi mennä vaikka metsäreissulle, laskea läppäri käsistäsi ja paneutua vaikka vietnamilaisen Pho-keiton tekoon keskittyneesti.

        Onnistuisiko, en usko. Minulta onnistuu.

        Kenelle tuo on puhuvinaan? Tässä asunnossa ei edes asu muita kuin minä. Ilmeisesti jotain omaishoitajaa taas halveeraamassa. Häpeisit!!!


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olet läheisesi kanssa 24/7 sen tiedän, joten olisiko sinulle hyväksi mennä vaikka metsäreissulle, laskea läppäri käsistäsi ja paneutua vaikka vietnamilaisen Pho-keiton tekoon keskittyneesti.

        Onnistuisiko, en usko. Minulta onnistuu.

        Vedä ämpäri ämpäri päähäs vaan !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tuo on puhuvinaan? Tässä asunnossa ei edes asu muita kuin minä. Ilmeisesti jotain omaishoitajaa taas halveeraamassa. Häpeisit!!!

        "Muille on tärkeämpää elämä livessä, antaa aikaa läheisille ja viihtyä heidän kanssa ja oman itsensä kanssa." Hänelle eli sinulle.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Olet taitava yksinpuhelija. Minä saan kuitenkin joskus jopa vastauksia muilta kirjoittajilta eikä minun tarvitse turvautua yksinpuheluun 😁
        Lisäksi olet tehnyt minusta tunnetuimman palstakirjoittajan, ihan omssta halustasi. Ei minua se haittaa tykkään lukea mielipiteitäsi hymyssä suin koska ne ovat niin älyvapaita.

        "Minä saan kuitenkin joskus jopa vastauksia muilta kirjoittajilta".

        Näytät saavan :D


    • Anonyymi

      Kommenttia alkoi taas lähteä kalkkaron tultua.. Ensimmäinen poistettu.

      • No, onko sinulle kulkeutunut se miulta kadonnut kristallipallo?


    • Anonyymi

      Tät pidän syksyn parhaana tapauksena. Nimittäin. Korpikirjailija on kirjoittanut jotai Hunksin surkeaan runoketjuun.
      Kas kun ruune/hunks oli Korppiksen pahin solveteeraaja.
      Korppis omaa siis yksinäispiruparan kuiskaustaidon. Vaikuttavaa!

      Eläinpsykologiassa esim. hevoskuiskaus tarkoittaa hevosen mielen luottamuksen rakentamista niin että heistä tulee ikäänkuin "kamut".
      Kari Vepsä omaa tälläisen geneettisen lahjan. Moro K.Vepsä; olet lahjakas. Näin on Korppiskin. Aina suosikkini!
      Näin siis Hunsk'in on inhimillinen planeetta Telluksen asukas; vaikutettavuuden ringin sisäpuolella!

      • Anonyymi

        Siellähän ovat samantasoiset riimiketjussaan....hyasintti alimpana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän ovat samantasoiset riimiketjussaan....hyasintti alimpana.

        Kiva kuulla, että pääsin alimmaksi ja yleensä koet minut ylimmäiseksi. Pääsin siis introvertiksi takarivin vaatimattomaksi tyyneksi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kiva kuulla, että pääsin alimmaksi ja yleensä koet minut ylimmäiseksi. Pääsin siis introvertiksi takarivin vaatimattomaksi tyyneksi.

        Jos olisit eturivin ihminen, ei tarvitsisi toisia solvata omaa arvoaan nostaakseen. Eturiviainesta olevan ei itse tarvitse asemaansa pönkittää, sen aseman muut antavat kunnipituksella. Ei riitä että itse julistautuu. Olet kunkku vain siellä huussitontillasi.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kiva kuulla, että pääsin alimmaksi ja yleensä koet minut ylimmäiseksi. Pääsin siis introvertiksi takarivin vaatimattomaksi tyyneksi.

        Erehdyt henkilöstä. Minä ole se, joka asun Kainuussa ja tiedän sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit eturivin ihminen, ei tarvitsisi toisia solvata omaa arvoaan nostaakseen. Eturiviainesta olevan ei itse tarvitse asemaansa pönkittää, sen aseman muut antavat kunnipituksella. Ei riitä että itse julistautuu. Olet kunkku vain siellä huussitontillasi.

        Tulen toki mielelläni mukaan takariviln se kun on muotia, monet sinne tunkevat. Entivanhan ihmiset kauhistelee esillä oloa, pitävät itseään parempina kuin avoimet ihmiset. Introventiksi haluavat väkisin ja eivät erota, että introventtejä on vain pieni osa väestöstämme.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Tulen toki mielelläni mukaan takariviln se kun on muotia, monet sinne tunkevat. Entivanhan ihmiset kauhistelee esillä oloa, pitävät itseään parempina kuin avoimet ihmiset. Introventiksi haluavat väkisin ja eivät erota, että introventtejä on vain pieni osa väestöstämme.

        Sinulle tämä suoli24 onkin koko maailma ja kita ammollaan hölötät asiasi tänne. Se edustaa sinulle eturiviä ja ekstroverttiyttä. Palstan takariviläisiksi ilmoittautuneet haluaa olla mahdollisimman kaukana sinusta ja aivan eri tyyppiä, koska olet ryvettänyt eruriviläisyyden ja ekstroverttiyden ja varsinkin positiivisuuden.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Tulen toki mielelläni mukaan takariviln se kun on muotia, monet sinne tunkevat. Entivanhan ihmiset kauhistelee esillä oloa, pitävät itseään parempina kuin avoimet ihmiset. Introventiksi haluavat väkisin ja eivät erota, että introventtejä on vain pieni osa väestöstämme.

        Rouva Ämpäri ei tajua "verteistäkään" mitään.


    • Anonyymi

      Juu ja suunnittelee nyt varmaan " snopikutsuja" kuten hyasintti.

      • Anonyymi

        Hyasinttikin oli kuppiensa kanssa täpinöissään, hienoa posliinia. Voiton vie omatekoset savipotit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyasinttikin oli kuppiensa kanssa täpinöissään, hienoa posliinia. Voiton vie omatekoset savipotit.

        Minä käytän isoa kahvimukia.

        Äitini perintönä minulle siirtyneet Arabian Sointu -posliinikahvikupit 6 kpl möin 100- ekulla kirpparilla moniaita vuosia sitten.

        Savikipot ovat käytössä illanistujaisissa. Lautasia punaisia 6 kpl/sinisiä samoin. Kulhot samoilla sävyihin.

        Itseasiassa, minulla on vakikäytössä vain omatekoisia uunipatoja.

        Tykkään tehdä savesta eläinaiheisia isoja esineitä.


      • Niin, mutta minun kyssäri on oikeassa paikassa.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Minä käytän isoa kahvimukia.

        Äitini perintönä minulle siirtyneet Arabian Sointu -posliinikahvikupit 6 kpl möin 100- ekulla kirpparilla moniaita vuosia sitten.

        Savikipot ovat käytössä illanistujaisissa. Lautasia punaisia 6 kpl/sinisiä samoin. Kulhot samoilla sävyihin.

        Itseasiassa, minulla on vakikäytössä vain omatekoisia uunipatoja.

        Tykkään tehdä savesta eläinaiheisia isoja esineitä.

        Ämpäri juo isosta mukista :D


    • Anonyymi

      Tässä yhdet hyasintin tunnetuimmat riimit:
      "Minä manipuloin tätä palstaa. Siinähän itkette ja rukoilette armoa,
      minä jatkan jyräämistäni taukoamatta".

      • Eiköhän se ole sinun kapean mielikuvituksesi luoma kuva minun kirjoituksistani. Mutta jos tykkäät olla jyrän alla kuten se entinen kana niin mikäpä hänessä 😊


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Eiköhän se ole sinun kapean mielikuvituksesi luoma kuva minun kirjoituksistani. Mutta jos tykkäät olla jyrän alla kuten se entinen kana niin mikäpä hänessä 😊

        Ei kukaan viitsi vaivautua "luomaan mielikuvaa" sinusta, eikä tarvitse.
        Hyasintti on tuttu useimmille ja se tuo heti ilmielävästi mieleen sinut (valitettavasti))
        mitä olen sinua kylillä nähnyt, juuri kuin sinä ulkonäöltäkin, persevä ja roteva kuin hevonen.
        Tosin hyasintilla on hitusen älyä ja hyasintti on sofistikoituneempi teeskentelyssäänkin.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Eiköhän se ole sinun kapean mielikuvituksesi luoma kuva minun kirjoituksistani. Mutta jos tykkäät olla jyrän alla kuten se entinen kana niin mikäpä hänessä 😊

        Etpä jyrää enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan viitsi vaivautua "luomaan mielikuvaa" sinusta, eikä tarvitse.
        Hyasintti on tuttu useimmille ja se tuo heti ilmielävästi mieleen sinut (valitettavasti))
        mitä olen sinua kylillä nähnyt, juuri kuin sinä ulkonäöltäkin, persevä ja roteva kuin hevonen.
        Tosin hyasintilla on hitusen älyä ja hyasintti on sofistikoituneempi teeskentelyssäänkin.

        Persettä haluaisin mielelläni hiukan lisää, rotevuuttakin puuttuu. 176/72 pitkät koivat sievät eivät suonikohjuiset pölkyt.

        Hyväsintti on roolihahmo eli fiktio hänen älykkyytensä ei ole mitattavissa.


        Minä en osaa teeskennellä en ole ikinä osannut.Olet kai jo huomannut kun avoimuuteni ärsyttää.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Persettä haluaisin mielelläni hiukan lisää, rotevuuttakin puuttuu. 176/72 pitkät koivat sievät eivät suonikohjuiset pölkyt.

        Hyväsintti on roolihahmo eli fiktio hänen älykkyytensä ei ole mitattavissa.


        Minä en osaa teeskennellä en ole ikinä osannut.Olet kai jo huomannut kun avoimuuteni ärsyttää.

        Sinä olet tosioleva hyasintti.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Persettä haluaisin mielelläni hiukan lisää, rotevuuttakin puuttuu. 176/72 pitkät koivat sievät eivät suonikohjuiset pölkyt.

        Hyväsintti on roolihahmo eli fiktio hänen älykkyytensä ei ole mitattavissa.


        Minä en osaa teeskennellä en ole ikinä osannut.Olet kai jo huomannut kun avoimuuteni ärsyttää.

        Minäkin haluaisin persettä.
        Sinuun ihastunut mies 158 cm


    • Anonyymi

      Vasta "esiintyi" tavan ihmisenä, joka haluaa keskustella "tavan elämästä".
      Jo perään alkoi itsensäkehumiskommentit ja ontuvat selittelyt.
      Hänen Kuninkaallinen Itsekeskeisyytensä unohti hetkessä
      mikä se tavan ihminen onkaan...

      • No, jos koet minun esiintyvän kuninkaallisena niin mikäpä hänessä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, jos koet minun esiintyvän kuninkaallisena niin mikäpä hänessä.

        Et siis ymmärrä sarkasmia.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, jos koet minun esiintyvän kuninkaallisena niin mikäpä hänessä.

        Hänen Kuninkaallinen Itserakkautensa Rouva Ämpäri.


    • Anonyymi

      Vasta 72v ja vintti pimeenä jo.

      • Anonyymi

        72 ?? Mitä se tekee 80 .ssa ? Eikö missään muualla kestetä sitä enää?


      • Vintti ei ole pimeä, parvekkeellaon komiat valonauhat. Sitä paitsi olen 73,5-vuotias.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vintti ei ole pimeä, parvekkeellaon komiat valonauhat. Sitä paitsi olen 73,5-vuotias.

        Nii, etkä oel siotäkään, kommenteistasi päätellen 5v.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vintti ei ole pimeä, parvekkeellaon komiat valonauhat. Sitä paitsi olen 73,5-vuotias.

        Kerro syntymäpäiväsi, lähetän kukkia.
        Sinuun ihastunut mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii, etkä oel siotäkään, kommenteistasi päätellen 5v.

        Olen saman ikäisten seurassa 😁


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vintti ei ole pimeä, parvekkeellaon komiat valonauhat. Sitä paitsi olen 73,5-vuotias.

        Ai siellä sinun poikaystävän parvekkeellako?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olen saman ikäisten seurassa 😁

        Voi harmi, olisit täyttänyt kriteerini, tykkään isoista romuluisista tyhmemmän puoleisista naisista, kun olen itse 158 cm, mutta kun olen 90-vuotias ei se sitten käy.
        Sinuun ihastunut mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siellä sinun poikaystävän parvekkeellako?

        En ole homo.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olen saman ikäisten seurassa 😁

        Anteeksi kun valehtelin sinulle eilen, mutta en tehnyt sitä tarkoituksella,
        vaimoni kertoi, että olenkin 96 vuotias.
        Sinuun ihastunut mies


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Olen saman ikäisten seurassa 😁

        Yleensä 80 seurassa, unohteletko ikäsi ?


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Vintti ei ole pimeä, parvekkeellaon komiat valonauhat. Sitä paitsi olen 73,5-vuotias.

        Jotkut kehittyvät, joillekin tulee vain vuosia. Sinulle on tullut 73,5.
        Muuta ei tapahtunut.


    • Anonyymi

      ei mikään
      ku on mykkä-koulussa !

    • Anonyymi

      Ei ois äijääkään, jos äijä ymmärtäisi suomea. Äijä lähtisi kuin ohjus, jos tajuaisi minkälaisen kahelin kanssa on tekemisissä. Sääli parkaa vanhaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Ulkomaalainen korvessa sen armoilla, huhhuh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaalainen korvessa sen armoilla, huhhuh.

        Voi raukkaa sitäkin Sugar-Daddyä !


    • Mä tykkään kaikista pienistä asioista, elämän arjesta
      esimerkiksi näin pienistä


      Vein tänään lapsenlapsille joulukalenterit , löysin sellaiset joissa ei ollut karamellejä eikä muitakaan makeisia, juttu joka päivälle ja toisessa oli pieni askartelutehtävä, opi ja ilo - ajatuksella. Avaavatkohan kaikki luukut jo eka päivänä, no perästä päin kuuluu.

      Matkalla ajoin halki Suomen, ihmisillä on kauniita pimeän ajan valoja vai jokohan ne olivat jouluvaloja, joillakin näytti olevan jopa liikaa, itse tykkään luonnollisesta valosta ja kohtuullisesta määrästä valoja. Yksikin talo, jota olen vuosien saatossa ihaillut jouluvalojen tunnelmallisuudesta, oli ryöhähtänyt kerrassaan, olikohan tehty sukupolvenvaihdos vai jopa isäntä innostunut jouluvaloihin, mene ja tiedä, mutta liika on liikaa, vai olisiko se sittenkin ihan makuasia.
      Jouluvalot valaiskoon pimeää joulunodotusta jokaisella mieleisillään valoilla.

      • Anonyymi

        Sittenhän sinä sovit loistavasti korpikirjalijan juttukaveriksi. Sekin tykkää "tavan arjesta".
        Vaihtakaa meilejä. Se on niin yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän sinä sovit loistavasti korpikirjalijan juttukaveriksi. Sekin tykkää "tavan arjesta".
        Vaihtakaa meilejä. Se on niin yksinäinen.

        Mutta kun korpiksella ei ole edes lapsenlapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun korpiksella ei ole edes lapsenlapsia.

        Ja sen omakehu haisee.


    • Anonyymi

      Jippii !!! Ihmiset on tajunneet, ettei hullua tarvitse pelätä. Hullu alkaa vapisemaan heti, kun sille suorat sanat sanoo ja piiloutuu ainakin vähäksi aikaa jonkun toisten riesaksi.Jabdabaduuuu !!!

      • Anonyymi

        Mitenkähän sinun pääsi laita on


    • Anonyymi

      Nyt joku kertoo, että meidät jyrääkin muslimit. Taivaan vallat sentään.,.;!

    • Anonyymi

      3 kommenttia poistettu.

    • Arkiset pienet asiat kiinnostavat...
      tämäkin on aika pieni ja sievä juttu
      Joko teillä on makkaratakit...

      nykyään näkee ihmisillä sellaisia kevyttoppapukuja, ja takkeja varsinkin
      mistähän se johtuu kun mieleeni tulee niistä makkara,
      nykyään ihmiset haluavat näyttää enemmän tai vähemmän makkaroilta.

      • Anonyymi

        Kerro lisää jotain älykästä.


      • Anonyymi

        Kerro taas se juttu miksi sinusta tuli rasisti. Se on niin hauska juttu.
        Kun aloit vihata ulkomaalaistoimistoa ja sitten sinusta tuli rasisti
        vai miten sen meni ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro taas se juttu miksi sinusta tuli rasisti. Se on niin hauska juttu.
        Kun aloit vihata ulkomaalaistoimistoa ja sitten sinusta tuli rasisti
        vai miten sen meni ?

        Persuilla on erikoiset "arkiset pienet asiat" , pienet sievät asiat - - -
        niinku toi rasismi - - -


      • No, hauska tupailtahan tästä tuli ihan tavan juttua lensi ja ennalta arvattuja samoja toistoja, mielikuvituksen puuttetta, kopio ja liitä.

        Yksi jyrän alle jäänut kana, Toinen
        pieni haiseva "mies", sorry, rinnallani on aina kulkenut pitkä mies..

        Sata pykälässä jä väitti, että kukaan ei halua olla kanssani missään tekemisissä.

        Hohoijaa

        Vedetään henkeä, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, hauska tupailtahan tästä tuli ihan tavan juttua lensi ja ennalta arvattuja samoja toistoja, mielikuvituksen puuttetta, kopio ja liitä.

        Yksi jyrän alle jäänut kana, Toinen
        pieni haiseva "mies", sorry, rinnallani on aina kulkenut pitkä mies..

        Sata pykälässä jä väitti, että kukaan ei halua olla kanssani missään tekemisissä.

        Hohoijaa

        Vedetään henkeä, hyvää yötä.

        Sehän on totta. Ei kukaan halua olla kanssasi missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, hauska tupailtahan tästä tuli ihan tavan juttua lensi ja ennalta arvattuja samoja toistoja, mielikuvituksen puuttetta, kopio ja liitä.

        Yksi jyrän alle jäänut kana, Toinen
        pieni haiseva "mies", sorry, rinnallani on aina kulkenut pitkä mies..

        Sata pykälässä jä väitti, että kukaan ei halua olla kanssani missään tekemisissä.

        Hohoijaa

        Vedetään henkeä, hyvää yötä.

        Äkkiä se pitkä mies on rinnalta häippässytkin kun olet tuota yksinhuoltajuuttasikin valittanut.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, hauska tupailtahan tästä tuli ihan tavan juttua lensi ja ennalta arvattuja samoja toistoja, mielikuvituksen puuttetta, kopio ja liitä.

        Yksi jyrän alle jäänut kana, Toinen
        pieni haiseva "mies", sorry, rinnallani on aina kulkenut pitkä mies..

        Sata pykälässä jä väitti, että kukaan ei halua olla kanssani missään tekemisissä.

        Hohoijaa

        Vedetään henkeä, hyvää yötä.

        Vedä sinä Ämpäri päähäs !


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, hauska tupailtahan tästä tuli ihan tavan juttua lensi ja ennalta arvattuja samoja toistoja, mielikuvituksen puuttetta, kopio ja liitä.

        Yksi jyrän alle jäänut kana, Toinen
        pieni haiseva "mies", sorry, rinnallani on aina kulkenut pitkä mies..

        Sata pykälässä jä väitti, että kukaan ei halua olla kanssani missään tekemisissä.

        Hohoijaa

        Vedetään henkeä, hyvää yötä.

        Oletkin vanhuudenseniili.
        En ole enää rakastunut sinuun.
        Mies 158 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin vanhuudenseniili.
        En ole enää rakastunut sinuun.
        Mies 158 cm

        Eikä se kanakaan jota yritit hampaat irvessä jyrätä, jäänyt jyräsi alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se kanakaan jota yritit hampaat irvessä jyrätä, jäänyt jyräsi alle.

        Narsisti kärsii, kun ei saa kaikkia jyrättyä.


    • Anonyymi

      Itseäni kiinnostaa puutarha-asiat
      tietysti kukkien ystävänä on niistä kiva rupatella.
      Sitten mä rakastan ruokaa ja sisustaminen on aika kivaa puuhaa myös,
      mutta ilmeisesti niitten asioiden yhteydessä pitää mennä muille palstoille.

      hitsi vie, en viitsi enää kirjautua, nyt tämä maissii lähtee kuuntelemaan äänikirjaa,
      olen niin innostunut niistä kun sain black friday tarjouksen, johon lankesin,
      että ihan ilmaiseksi voin kuunnella puoli vuotta. kokeilen vain olen tähän asti kuunnellut kaikki levyiltä.
      olisikin kiva kuulla minkä kautta te kuuntelette äänikirjoja, onko tarjonnassa tai muussa asiassa jotain eroa.

      Hyviä öitä, kirpuille töitä, hyssykät ja myssykät,

    • Anonyymi

      Täällä on joku taas juoksuttanut väkeä. :D

    • Anonyymi

      5 kommenttia poistettu.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä maamme korruptio sytyttää eniten. Pari lyhyttä videota aiheesta.

      Tämä korruptiopaise pitää puhkaista!
      https://youtu.be/XYIK6NdD_3Q

      Suomi on korruptoitunut maa
      https://youtu.be/_Xfffg5UftQ

      Tuossa Hjallis puhuu maamme korruptiosta. "Maan tapa" on haitallinen. En suoranaisesti kannata Hjalliksen liikettä mutta asiaa hän silti puhuu.

    • Anonyymi

      Tää on sytyttänyt monia.

    • Anonyymi

      Jaa se pässin lieka katkesi ja lanasi kommentit poistoon.

    • Anonyymi

      Vali ja seli lienevät valtin ja maltin kääntöpuolia, keisaroitahan ei paineta alasti. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7634e4c7-c1a2-4374-8faa-3b65a4685f45
      Ansaita pitäisi, ei kuitenkaan liian suurin odotuksin.
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4b0009ad-026c-4f07-97fa-6582c6a85e63
      Terveet valitukset syrjäytetää, tuleeko kuvauskielto lakiin sitten?
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8aeb793a-e475-4848-81f3-bc02e1556a16

    • Anonyymi

      19 kommenttia poistettu.

      • Anonyymi

        Ei ollut sytyttäviä aiheita ......vai oliko jollekin liian sytyttäviä aiheita,
        vaikka joku itse aiheutti roihun ?


    • Anonyymi

      Sadisti sai köniin.

      • Anonyymi

        .......mutta hautoo kostoa.


    • Anonyymi

      MInä olen narsisti. Minua sytyttää eniten minä-aihe. Minä kirjoitan vain itsestäni
      ja luen vain omat kirjoitukseni ja kommentit minusta. Ja ne kommentit, jotka luulen,
      että on minusta.

      • Anonyymi

        Myös hygieniahaalarit ja kuolleitten ja elävien loukkaaminen on lempiaiheitani.
        Narsistina minulla on oikeus siihen ja lahjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös hygieniahaalarit ja kuolleitten ja elävien loukkaaminen on lempiaiheitani.
        Narsistina minulla on oikeus siihen ja lahjat.

        Narsistina minulla on tapana laittaa syyt muitten niskoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistina minulla on tapana laittaa syyt muitten niskoille.

        Ihan nikeiltä mainitsen, jotta oppivat väistymään tieltäni. Joutavat pois kuljeksimasta takariveistäkin, samoin heidän ukkonsa joutavat kokonaan maan päältä pois kuljeksimasta. Vain minun kumppani on tärkeä ja esimerkiksi kelpaava..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan nikeiltä mainitsen, jotta oppivat väistymään tieltäni. Joutavat pois kuljeksimasta takariveistäkin, samoin heidän ukkonsa joutavat kokonaan maan päältä pois kuljeksimasta. Vain minun kumppani on tärkeä ja esimerkiksi kelpaava..

        Kristiina rauhoittuu ja alkaa miettimään joulun sanomaa 😊


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kristiina rauhoittuu ja alkaa miettimään joulun sanomaa 😊

        Sinä todellakin rakastat riitelyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä todellakin rakastat riitelyä.

        Narsistin vääristynyt mieli pystyy mihin vain.


    • Tarkoitukselliset ivailu - ja riitely aloitukset inhottavat

      • Anonyymi

        Niinkun ruumiinhäpäsy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkun ruumiinhäpäsy.

        Se oli sen pohjanoteeraus. Ei unohdu, vaikka toivois.


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe