Selänteessä tyytymättömyyttä, Reisjärviset ovat hyvin pettyneitä Nymanin toimintaan.
"lauantai 28.11.2020 | 12:05-5° kp24
Teuvo Nyman saamassa uudelleen kenkää Selänteen hallinnosta – Suututti Reisjärven valtuuston hyppäämällä Haapajärven kelkkaan Selänteen valtuustossa.
Haapajärvi vie kaiken osakas kunnilta.
Selänteessä kuohuu
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kovvaa touhua tuo Selänteen kuntien Kepujen väliset kisat.
Kenestä tulee isäntien isäntä, kenelle jää rengin paikka...- Anonyymi
Kuka yrittää Trumpin malliin. Valetta, valeen perään. Röyhkeyden mittariin punainen sakara, kuka "kiipii" korkeimmalle, sille paikkakunnan status. Teki mitä teki, tai jätti tekemättä.
Heikot kaatuu elontiellä.
Näillä eväillä Selänteessä mennään, porskutellen, raitilla rallatellen. - Anonyymi
Hampaitten korjaaminen on kaukana keskustapuolueen aatteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka yrittää Trumpin malliin. Valetta, valeen perään. Röyhkeyden mittariin punainen sakara, kuka "kiipii" korkeimmalle, sille paikkakunnan status. Teki mitä teki, tai jätti tekemättä.
Heikot kaatuu elontiellä.
Näillä eväillä Selänteessä mennään, porskutellen, raitilla rallatellen.Kerran pohdiskelin juuri tätä, Ei peli ole pelattu haajärven maaliin. Hybridi tais muuntua kaasu puolelle.
- Anonyymi
Yks politiikko emäntineen pyysi lopputilin .Poliisi tutkimuksia kaksi . Kohta samanlainen malli kuin siellä. Kunnanjohtajan huoneen ovi käynyt aika tiheään....Rahanpuute se jokapaikassa ja asiassa.Home on tullut kalliiksi...Holhouskunta on yhtä piirua vaille..valmis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828