Herralle mitä mukavinta la-iltaa

Anonyymi

Elämäni rakkaudelle. Pitkälle ja hauskalle tyypille joka on saanut minut heräämään tähän elämän ihanuuteen.

23

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis tavannut Jeesuksen. 🥳🤪🤭

      • Anonyymi

        Hän on mun, Hän on mun, lökäpöksyni mun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mun, Hän on mun, lökäpöksyni mun!

        Varkut oli pesussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mun, Hän on mun, lökäpöksyni mun!

        Minun on, minä rakastan enemmän kuin sinä. Ja vielä omaani, senkin vyötäröinen! :)


    • Anonyymi

      Varo vaan, tuollaiset tuppaa lopuksi olemaan pettymyksiä? Ehkä tavoitteena vain yksi asia, jonka jälkeen ääni kellossa voi muuttuu?

      • Anonyymi

        Yksi asia? Hmm siis tarkoitatko avioliittoa ilman avioehtoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia? Hmm siis tarkoitatko avioliittoa ilman avioehtoa?

        Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, että on vain seksiä vailla.
        -Oletus sivusta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuossa tarkoiteta sitä, että on vain seksiä vailla.
        -Oletus sivusta-

        Ei haittaa lainkaan vaikka näin olisi! Pidän seksistä ja hänestä eritoten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa lainkaan vaikka näin olisi! Pidän seksistä ja hänestä eritoten

        Sittenhän asia on ok. Itse en haluaisi olla kenellekään pelkkä spermaviemäri 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän asia on ok. Itse en haluaisi olla kenellekään pelkkä spermaviemäri 🙄

        Spermaviemäristä sinäkin olet tähän maailmaan tupsahtanut. Me kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän asia on ok. Itse en haluaisi olla kenellekään pelkkä spermaviemäri 🙄

        Janipetteri haluaa olla enemmän kuin pelkkä viemäri. Kuinka romanttista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa lainkaan vaikka näin olisi! Pidän seksistä ja hänestä eritoten

        Ehkä aluksi, nälkä kasvaa syödessä ja toiveet kasvaa enemmästä, kunnes? Et ole ensimmäinen, etkä viimeinenkään, joka näin kokee. Joku vielä ihmettelee pettämisistä? Nämä syö uskoa naisen logiikka vs. miehen logiikka? Luottamus ansaitaan tai jää ansaitsematta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän asia on ok. Itse en haluaisi olla kenellekään pelkkä spermaviemäri 🙄

        Tiedättehän, että tälle haukkujalle ei kannata kommentoida mitään, se sairas vaan innostuu lisää. Laitatte ilmoituksen, että loukkaava sisältö ja kommentti poistuu aika nopsaan. Älkää kommentoiko, hankkikoon sairas toisen mt-hoitolan itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aluksi, nälkä kasvaa syödessä ja toiveet kasvaa enemmästä, kunnes? Et ole ensimmäinen, etkä viimeinenkään, joka näin kokee. Joku vielä ihmettelee pettämisistä? Nämä syö uskoa naisen logiikka vs. miehen logiikka? Luottamus ansaitaan tai jää ansaitsematta?

        Ihmettelee kuka mitä hyvänsä niin toivotin vain mukavinta lauantai-iltaa, en sen syvällisempää


    • Anonyymi

      Samoin eräälle päivien ilostuttajalle.

    • Anonyymi

      Samoin yhdelle töistä 🙂❤️

    • Anonyymi

      Miksi sä kirjoittelet näitä tänne varatulle miehelle vieläkin ja haluat satuttaa?
      Olet toisaalta surullinen hahmo, toisaalta silkkaa pahaa kylvät.
      Jos käyt jossain psykologilla juttusilla, niin kerro sille näistä kirjoituksista ja tarkoitusperistäsi näiden takana.

      • Anonyymi

        Käykö varattu mies täällä? Vaikea uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö varattu mies täällä? Vaikea uskoa.

        Ei vietä aikaansa täällä.


    • Anonyymi

      Samoin myös neidille, jolla on minuun sama vaikutus.

    • Anonyymi

      Kuin pitkälle tää on? Tuskin mulle, vaikka ehkä joskus joku on hauskaks sanonutki.

    • Anonyymi

      tarpeeksi pitkälle. 😄😄

      • Anonyymi

        Nii se pitää olla tarpeeksi pitkä. Jos se ei ole tarpeeksi pitkä, niin pitää olla tarpeeksi hauska.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe