Tietääkö joku Johanna Puhakan uutta miestä? Rakkauden perässä kuulemma lähtenyt Kyprokselle, näin kertoi itse instagramissaan.
Johanna Puhakka uusi mies
8
1620
Vastaukset
- Anonyymi
Futari, huuhkajista.
- Anonyymi
Kuka on Johanna Puhakka?
- Anonyymi
Tyrkkyjulkkis se näyttää olevan...
- Anonyymi
Oli töykeä kerran minulle. Ilmeisesti piti mua alempiarvoisena kun kuulun heikompien joukkoon, mutta ehkä tulkitsin väärin hänen käytöksen.
- Anonyymi
Kuulema vaihtaa miestä kun sukkia.
- Anonyymi
Luonnollisen kaunis ja herttainen nainen, ihana pari poikasineen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisen kaunis ja herttainen nainen, ihana pari poikasineen!!!
Juu, kunhan malttaisi hoitaa poikasiaan ja jättää patsastelun mediassa vähemmälle.
Ketä nuo tyrkkyjulkkikset oikeesti kiinnostaa niinku positiivisessa mielessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kunhan malttaisi hoitaa poikasiaan ja jättää patsastelun mediassa vähemmälle.
Ketä nuo tyrkkyjulkkikset oikeesti kiinnostaa niinku positiivisessa mielessä?Onkohan Johannalla ja lasten isällä kenties rahavaikeuksia, kun heidän pitää joka viikko tyrkyttää maksettuja? vauvauutisia kuvien kera mediassa. Eivät ne muksut ole tavallisia kaksospoikia erikoisempia eivätkä ainoat maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409