Tietääkö joku Johanna Puhakan uutta miestä? Rakkauden perässä kuulemma lähtenyt Kyprokselle, näin kertoi itse instagramissaan.
Johanna Puhakka uusi mies
9
1899
Vastaukset
- Anonyymi
Futari, huuhkajista.
- Anonyymi
Kuka on Johanna Puhakka?
- Anonyymi
Tyrkkyjulkkis se näyttää olevan...
- Anonyymi
Joku Vitun paska niin sanottu näyttelijä opiskeli vuoden briteissä ja tuli näyttelijäksi. Kannattais kaikkien mennä Englantiin ja opiskella 1vuosi ja olet sitten näyttelijä huh huh, on aikoihin eletty.
- Anonyymi
Oli töykeä kerran minulle. Ilmeisesti piti mua alempiarvoisena kun kuulun heikompien joukkoon, mutta ehkä tulkitsin väärin hänen käytöksen.
- Anonyymi
Kuulema vaihtaa miestä kun sukkia.
- Anonyymi
Luonnollisen kaunis ja herttainen nainen, ihana pari poikasineen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisen kaunis ja herttainen nainen, ihana pari poikasineen!!!
Juu, kunhan malttaisi hoitaa poikasiaan ja jättää patsastelun mediassa vähemmälle.
Ketä nuo tyrkkyjulkkikset oikeesti kiinnostaa niinku positiivisessa mielessä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kunhan malttaisi hoitaa poikasiaan ja jättää patsastelun mediassa vähemmälle.
Ketä nuo tyrkkyjulkkikset oikeesti kiinnostaa niinku positiivisessa mielessä?Onkohan Johannalla ja lasten isällä kenties rahavaikeuksia, kun heidän pitää joka viikko tyrkyttää maksettuja? vauvauutisia kuvien kera mediassa. Eivät ne muksut ole tavallisia kaksospoikia erikoisempia eivätkä ainoat maailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745