Bentsoista paleleminen?

Anonyymi

Olen käyttänyt reseptilääkeenä Medipam/diapam ahdistukseen tarvittaessa 5 mg noin 20 vuotta ja noin 1-2 kertaa viikossa. Viime vuosina helvetinmoinen viluisuus ja palelu. Voiko olla bentsoista johtuvaa?

8

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla toi paleleminen vaan on pahentunu , kun en enää noita saa. Ainahan täällä saa palella.

      • Anonyymi

        Jos nukkuu huonommin palelee.
        Mulle hillitön palelu on yksi unettomuuden oire.


    • Anonyymi

      sulla on vieroitusoireet.

      pameja ei saisi syödä jatkuvasti ja varsinkaan 20 vuotta.

      Lopeta lääkkeet ja kohtaa tunteet aidosti.

      Saattaa elämäkin alkaa näyttää erinlaiselta.

    • Anonyymi

      Itse ajattelen, että jos joku on syönyt bentsoja 20 vuotta, hän todella tarvitsee niitä. Todennäköisesti hän tarvitsee niitä koko loppuelämänsä.

      Silloin ei ole järkeä ajaa alas lääkettä, pelkästään alasajon itsensä vuoksi, jotta voisi hehkutella olevansa "clean".

      Hoitava lääkäri on asiantuntija tässäkin asiassa, joten häntä kannattaa kuunnella.

    • Anonyymi

      hoitava lääkäri saa joka reseptistä komissionl potilas ja hänen ahdistus on lääkärille sivuseikka.

      Ahdistus johtuu siitä että ajattelee liikaa tulevaisuutta.

      mutta jos oot rouskinu pameja jo 20 v niin jatka vaan samaan malliin, niin saat varmasti saman lopputuloksen.

    • Anonyymi

      Hidastaako Bentsot jotenkin aineenvaihduntaa? Ainakin suolen toimintaa ne hidastaa. Jos kroppasi käy hieman hitaalla eli palelet enemmän.

      • Anonyymi

        Käsittääkseni bentsot eivät hidasta aineenvaihduntaa eivätkä myöskään esimerkiksi suolen toimintaa. Bentsothan vaikuttavat keskushermostoon GABA reseptoreiden kautta.

        Antikolingerit ovat ymmärtääkseni se lääkeryhmä, joka vaikuttaa lamaavasti suolen toimintaan. Muitakin samalla tavalla vaikuttavia lääkkeitä on, kuten mm. esim. opioidit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni bentsot eivät hidasta aineenvaihduntaa eivätkä myöskään esimerkiksi suolen toimintaa. Bentsothan vaikuttavat keskushermostoon GABA reseptoreiden kautta.

        Antikolingerit ovat ymmärtääkseni se lääkeryhmä, joka vaikuttaa lamaavasti suolen toimintaan. Muitakin samalla tavalla vaikuttavia lääkkeitä on, kuten mm. esim. opioidit.

        Minullakin samoja oireita diapamista, eli nykyisin palelen hitosti, ennen olin kuumissani ulkona talvellakin. Nyt en hikoile kunnolla edes saunan löylyissä! Eli taitaa bentsot sotkea kehon lämmönsäätelysysteemiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe