Olen käyttänyt reseptilääkeenä Medipam/diapam ahdistukseen tarvittaessa 5 mg noin 20 vuotta ja noin 1-2 kertaa viikossa. Viime vuosina helvetinmoinen viluisuus ja palelu. Voiko olla bentsoista johtuvaa?
Bentsoista paleleminen?
8
492
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla toi paleleminen vaan on pahentunu , kun en enää noita saa. Ainahan täällä saa palella.
- Anonyymi
Jos nukkuu huonommin palelee.
Mulle hillitön palelu on yksi unettomuuden oire.
- Anonyymi
sulla on vieroitusoireet.
pameja ei saisi syödä jatkuvasti ja varsinkaan 20 vuotta.
Lopeta lääkkeet ja kohtaa tunteet aidosti.
Saattaa elämäkin alkaa näyttää erinlaiselta. - Anonyymi
Itse ajattelen, että jos joku on syönyt bentsoja 20 vuotta, hän todella tarvitsee niitä. Todennäköisesti hän tarvitsee niitä koko loppuelämänsä.
Silloin ei ole järkeä ajaa alas lääkettä, pelkästään alasajon itsensä vuoksi, jotta voisi hehkutella olevansa "clean".
Hoitava lääkäri on asiantuntija tässäkin asiassa, joten häntä kannattaa kuunnella. - Anonyymi
hoitava lääkäri saa joka reseptistä komissionl potilas ja hänen ahdistus on lääkärille sivuseikka.
Ahdistus johtuu siitä että ajattelee liikaa tulevaisuutta.
mutta jos oot rouskinu pameja jo 20 v niin jatka vaan samaan malliin, niin saat varmasti saman lopputuloksen. - Anonyymi
Hidastaako Bentsot jotenkin aineenvaihduntaa? Ainakin suolen toimintaa ne hidastaa. Jos kroppasi käy hieman hitaalla eli palelet enemmän.
- Anonyymi
Käsittääkseni bentsot eivät hidasta aineenvaihduntaa eivätkä myöskään esimerkiksi suolen toimintaa. Bentsothan vaikuttavat keskushermostoon GABA reseptoreiden kautta.
Antikolingerit ovat ymmärtääkseni se lääkeryhmä, joka vaikuttaa lamaavasti suolen toimintaan. Muitakin samalla tavalla vaikuttavia lääkkeitä on, kuten mm. esim. opioidit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni bentsot eivät hidasta aineenvaihduntaa eivätkä myöskään esimerkiksi suolen toimintaa. Bentsothan vaikuttavat keskushermostoon GABA reseptoreiden kautta.
Antikolingerit ovat ymmärtääkseni se lääkeryhmä, joka vaikuttaa lamaavasti suolen toimintaan. Muitakin samalla tavalla vaikuttavia lääkkeitä on, kuten mm. esim. opioidit.Minullakin samoja oireita diapamista, eli nykyisin palelen hitosti, ennen olin kuumissani ulkona talvellakin. Nyt en hikoile kunnolla edes saunan löylyissä! Eli taitaa bentsot sotkea kehon lämmönsäätelysysteemiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802230- 1751851
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261494- 1091230
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1661102Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää148946Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945