Miten te ootte portailut sahoja ne ja vastaako mallisarjan tehokkainta sen jälkeen?
Mitä bloosdauni tarkoittaa ja miten sitä säädetään, onko joskin turbo sahassa millainen turbo ja käykö muihin sahoin?
Entäpä vieraan koneen sylinterin sahaan, käykö?
No miten te ootte
Porttaus miten sahaan
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vau. Ihan uuden tyyppinen aktivointi aloitus. Ploodaani alkaa kun pakorööri aukeaa. Oikeita turpoja ei sahoissa ole eli ei kannata siirrellä merkistä toiseen eikä kyllä sylinteriäkään.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjen vastaista viestiää.
- Anonyymi
Millainen palstan aktivointi seuraavaksi?
- Anonyymi
Blowdooni kohillesa, ajoitus pako 150degrees ja imu 120,putkitus sekä Iso kosarin niin leikkaa yläreservillä hyvin
- Anonyymi
Onko kosari sama kuin kosan eli nestekaasu? Saako sillä ylärekisteriä yhtä hyvin kuin 3 pros. Sokeri lisäyksellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kosari sama kuin kosan eli nestekaasu? Saako sillä ylärekisteriä yhtä hyvin kuin 3 pros. Sokeri lisäyksellä?
on ja ei, valmiskanisterikamalla saa yhtähyvin soktonilla ok
- Anonyymi
Myös palstan aktivointi toimii noilla arvoilla hyvin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049