Kuvittelinko sen?

Anonyymi

Olin niin varma, että sä olit kiinnostunut musta ja yritin näyttää varovaisesti kiinnostukseni sulle. Se ei ollut tarpeeksi selkeää tai sit sua ei vaan kiinnosta. Nyt sit meinasin katsoa, vaikutatko sä siltä, että oot kiinnostunut. Vai kuvittelinko kaiken?

n->m.

9

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toki välitän vaikka lievästi hän tuo on sanottu, välittäminen ja kiinnostunut. Hulluna sinuun.

• Anonyymi

Älä kannusta aitoripulia harhoihinsa syvemmälle

• Anonyymi

Voi kun hän ajattelisi näin. Haluaisin hänet ja olen valmis sen näyttämään hänelle, jos olisin edes hiukan varmempi hänestä. Minäkin olen hulluna häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kannusta aitoripulia harhoihinsa syvemmälle

Oletko sinä mustasukkainen tuolle aloittajalle kun joku sanoo olevansa hulluna häneen? Vai oletko vaan niitä, joita on niin kiusattu ja parjattu, että saa itsekin tyydytyksen vaan toisen nöyryyttämisestä. Onko sua käytetty lapsena hyväksi? Selitä vähän kun terveiden aikuisten on vaikea ymmärtää tuota sun katkeruutta ja ilkeilyä.. Nainen sä olet, äiti ja paljon muuta. Mutta palstalle tulet olemaan oma itsesi, niinhän. Sairas ämmä. Kuka sua käytti lapsena, joku läheinenkö? Sivusta.

• Anonyymi

Mies😘🥰🥰

• Anonyymi

Et kuvitellut. Minä olen todella hienovarainen ihminen, en halua säikäyttää sinua pois. Ehkä jollain lailla koetan vaimentaa tunteitani, ettet näkisi kuinka hulluna sinuun olen. Taidan ylikompensoida.

Mietin myös sitä, että annan sinulle aikaa tutkia minun käytöstä ihmisenä muiden seurassa. Mietin, että vaikka näen selvästi, että sinulla on tunteita, se ei tarkoita välttämättä, että haluat suhdetta kanssani.

Näen kyllä miten katsot jollain tapaa sellaisella söpöllä hieman haavoittuvalla katseella. Vaikka viesti katseessasi on vaikeasti tulkittavissa, näen, että jotain erikoista sillä viestit suuntaani, mitä vain minä käsitän.

• Anonyymi

Mut tää oli
        M> N

Ja myös

N< M

Ja vähän

M> N

Siis kässääks

Tää tätä merkki hässäkkää

N> M

T:Ap

M< n

• Anonyymi

En tiedä, vastaisiko hän näin pitkästi. Hän ei ole kova puhumaan. Hän saattaa säikyttää minut pois nykyisellä käytöksellään, koska minulla on nyt tunne, että ymmärsin kaiken väärin. Olen hulluna häneen, mutta minun tekee nyt mieli peittää myös tunteeni, koska pelkään satuttavani itseni. Minä kyllä haluaisin suhteen hänen kanssaan. Tai siihen päädyin pohdinnoissani, nyt se tuntuu kyllä aika kaukaiselta. Omaa katsettani en ole nähnyt, eikä hänkään hetkeen, vaikea sanoa, miltä se näyttää.

• Anonyymi

ja tämä sivusta ei liity aloitukseen. Tutkin psykoosia työkseni ja nyt kännissä katon tämän palstan.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe