Käyttäkää maskeja sillä/kohta se on menoa nyt...
Maskin käyttö
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Isäs käytti, , äitis käyttää vieläkin .
- Anonyymi
Kohta koulut etäopiskeluun.
- Anonyymi
Näyttää nyt siltä, että maskien käyttö lisää tartuntoja dramaattisesti.
Parempi oli keväällä kun olimme ilman ja pidimme ihan oikeasti valimatkaa. Käsien kautta tauti leviää yli 90%. Maski antaa kuvitelman että se suojaa. Ei suojaa.- Anonyymi
Maskin käytöstä olen samaa mieltä, tehoton.
Tosipaikan tullen, ilmassa olevien virusten määrä "osuvassa" paikassa, on vääjäämätön.
Normaali hygienia on itsestään selviö.
Päin naamaa räkijöitä löytyy, tyyli heillä muutenkin hälläväliä.
Sisätiloissa tarpeen asioidessa.
Kaupat, itsestään selviö, on jo työntekijöiden huomioon ottaminen. Ei tarvinne normaaliälyiselle lisää selvityksiä.
- Anonyymi
Oireettomat viruksen kantajat on "pahimpia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512