Southampton - ManU 2 (2,00 Nordicbet)
ManU on pelannut hieman vaihtelevalla menestyksellä alkukaudesta. Joukkue on ollut enimmäkseen hirvittävän hyvä ja joissakin peleissä (Tottenham-tappio 1-6) käsittämättömän huono. Mestarien liigassa se voitti syksyllä jopa PSG:n vieraskentällä. Valioliigassa ei ole ollut yhtä lennokasta ja sarjataulukossa se on vasta sijalla 13. Täytyy kuitenkin huomioida, että ManU on pelannut vasta 8 ottelua ja päivän vastustaja, viidentenä Valioliigassa majaileva Southampton on pelannut 9 ottelua ollen vain 4 pistettä ManU:n edellä. Valioliiga on ennätystasainen ja voitolla Manu nousisi sijalle kuusi tai seitsemän. Väheksymättä Southamptonin kelpo virettä ManU:n tämänhetkinen vire (kolme voittoa putkeen) sekä pistetarve huomioiden uskon pisteiden matkaavan Manchesteriin. Kokoonpanoissa ei järisyttäviä poissaoloja näyttäisi kummallakaan olevan.
Lorient - Montpellier (2,20 Nordicbet)
Ranskan ligue1:n päivän kierroksella heikkovireinen ja loukkaantumisten riepoma kotijoukkue kohtaa sarjavitosen ja hyvässä vireessä olevan Montpellierin. En tätä kohdetta kovin mielelläni suosittelisi normaaliolosuhteissa, koska Montpellier ei juuri tällä stadionilla ei ole pistepoteilla juhlinut. Kuitenkin tänään kotijoukkueen tilanne huomioiden mahdollisuudet vierasvoittoon ovat selvästi olemassa. Kakkonen.
Pelionnea ja hyvät adventit kaikille!
Sunnuntain tupla - pelit alkaa klo 16.00
Anonyymi
2
154
Vastaukset 2
- Anonyymi
Osui!! Hienoa, että tätäkin vihjettä oli jopa muutama käynyt vilkaisemassa.
- Anonyymi
Meikäläismandoliino onnitteli hyvistä osumista jo eilen, mutta jostain syystä viesti on poistettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483