Aamulla asemalla? Pus 😗😚💕
Miani olitko se sinä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä Miani? Pusuu 😗❤️
- Anonyymi
Poliisiasemalla häkissä🎭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiasemalla häkissä🎭
Tuu hakemaan mut täältä🙉
- Anonyymi
Ällöttävää tälläne kyttäämine ja kyyllämine , anna olla pervo.
- Anonyymi
Sinä et ole Miani, vaan joku ilkeä ja katkeroitunut ihmisraunio
Minun Miani on empaattinen ja hyvä nainen
- Anonyymi
Miani missä oot? Täällä taas jotkut ilkeämieliset kirjoittelee. En ymmärrä miksi on noin katkeroituneita ihmisiä palstalla.
- Anonyymi
Mitä haluat??😾
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat??😾
Mikä nyt on? Haluan Sun lähelle Miani 🤗❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt on? Haluan Sun lähelle Miani 🤗❤️
Tämä on kuin joku satukirja 🙀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kuin joku satukirja 🙀
Meidän tarina on täynnä romantiikkaa. Onnellinen loppu pitää saada jossa prinssi ja prinsessa saavat toisensa ❤️❤️😍😍🤗😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän tarina on täynnä romantiikkaa. Onnellinen loppu pitää saada jossa prinssi ja prinsessa saavat toisensa ❤️❤️😍😍🤗😚
Kuka oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oot?
Ihana Mia oli naapurini, 2015 tavattiin 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana Mia oli naapurini, 2015 tavattiin 😚
Ok ei sitte mitään.🤠
- Anonyymi
Missä Miani Pus 😚😚❤️
- Anonyymi
Kuvaile itseäsi tarkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile itseäsi tarkkaan
Olen kunnollinen ja kiltti mies
En mä tänne chättiin muuta laita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaile itseäsi tarkkaan
2015 heinäkuussa kohdattiin❤️
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760