Vai onko esim philips premium vision ( 30%) värilämpötila 3200k parempi hintasuhteisia ja kestävämpiä
Onks noi xtreme vision lamput hintansa väärtejä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
on ne paljon tehokkaammat jos vertaa tavallisiin 2euron lamppuihin,laita kokeeksi toinen lamppu halpislampun rinnalle niin huomaat kyllä eron.
- Anonyymi
Kun joissakin noissa versioissa on sitä sinertävää sävyä ja se jotenkin "hukkuu" tähän suomalaiseen suolaloskamaisemaan niin onko siitä tutkittua tietoa onko ne 150 % ym. oikeesti parempia se pelkkä lumeni arvo ei kerro kaikkea
- Anonyymi
Valoa kyllä tulee, mutta käyttöikä lyhenee.
- Anonyymi
kyllä kestää mulla ainakin, sain ilmaset käytetyt lamput käytettyjen umpioiden mukana kaverilta joka laitto auton purkuun,nyt ovat 4 vuotta ollu käytössä mulla ja mitenkä kauan lie ollu jo sitä ennen käytössä. Joissakin autoissa ei kestä mitkään lamput vuotta kauempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä kestää mulla ainakin, sain ilmaset käytetyt lamput käytettyjen umpioiden mukana kaverilta joka laitto auton purkuun,nyt ovat 4 vuotta ollu käytössä mulla ja mitenkä kauan lie ollu jo sitä ennen käytössä. Joissakin autoissa ei kestä mitkään lamput vuotta kauempaa.
Autossasi on niin ohuet piuhat ajovaloille, että jännite laskee riittävästi jotta polttimot kestää pidempään. Joissakin autoissa taas johdotus on paksua ja lyhyet johdot niin lamput saa täyden jännitteen joten polttimot kestää vain suunnitellun tuntimäärän.
- Anonyymi
Laitoin sinne O:lla alkavan merkin Night brakerit ehkä ne on kustannustehokkaimpia valotehoonsa nähden ja selvästi kirkkaampi oli kuin vakiolamppu 2 euroa
- Anonyymi
Extreme visionit kestää kyllä helposti ainakin vuoden/12tkm omassa käytössä. Eihän ne tehokkaampia ole mutta valo on valkoisempi, ei huku niin ympäristöön kuten kellertävä valo. Siksi esim pimeällä/lumettomalla säällä näyttää valaisevan paremmin ja mukavampi ajaa. Persupolttimoiden valo hukkuu tummaan ympäristöön eikä näytä valaisevan.
- Anonyymi
No ostin juuri kuusivuotta oli edellisilla polttimoilla D3S ajettu autolla yli 220 000km ja vaihdoin polttimot kalliit 88 euroo kpl mutta ihan turhaan mitään silmin havaittua eroa ei synny,,, olenko vääräässä kun uskoin että ne valot heikkee ,, Kyllä ei heikkene yhtään...onko eri mielipiteitä.
- Anonyymi
Nyt ei puhuta xenoneista.
- Anonyymi
Onko kukaan verrannut H 11 polttimoita. Paraneeko valoteho juurikin, kun syksynpimeys kera märkäasfaltti. Jolloin eniten valoa kaipaa ajaessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621542Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271482Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2211223- 1281115
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3231072Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1561026Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3071018- 77994