Kuka valvoo tätä palstaa?

Anonyymi

Täällä saa ainoastaan mainostaa tuota elämänviertaa ihan sähköposti osoitetta hehkutellen. Jos joku muu laittaa jonkun muun tulkitsijan tiedot se poistetaan samantien. Nyt sitten tasapuolisuutta tähän palstaan

Kalajokea täällä saa solvata ja haukkua vaikka miten. Mitään niistä ei poisteta

Käsittämätöntä touhua

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en myöskään tajua, miksi joku pitää kärjessä tietyn näkijän kehumisketjua, jatkuvasti. En ole itse asioinut hänen kanssaan, joten minulla ei ole sanottavaa hänestä juuta eikä jaata, mutta kun olen seurannut miten häntä kehuva ketju keikkuu jatkuvasti keskustelujen ykkösenä, niin vaikutus on ainakin omalla kohdallani ollut se, etten ainakaan häneltä koskaan tule kysymään ennustuspalveluita. Ei herätä uskottavuutta nimittäin;)

      Jos spämmääjä on hän itse, niin sääliksi käy. Jos se on joku hänen intohimoinen kannattaja-asiakkaansa, niin vielä enemmän käy näkijää sääliksi. Joku viisas sanoikin joskus, taisi olla Julius Caesar, että "vihollisistani aina selviän, mutta varjele minua kannattajiltani". Tarkoitti yli-innokkaita kannattajia.

      Siis, kuka sitten tuota ketjua aina nostat ja lisäät sinne hehkutusta, niin: EVVK.

      (Niin, ja kun siinä ketjussa usein mainitaan toinenkin näkijä, ilmeisesti hänen kilpailijanaan koettu, joku Naomi, niin EVVK, en ole hänenkään asiakkaansa. Joten minulla ei ole tässä nyt muita motiiveja kuin sanoa, että on tylsää nähdä yhden ennustuspalvelua pitävän mainosta jatkuvasti palstalla.)

      • Anonyymi

        ---niin, en tunne Kalajokeakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---niin, en tunne Kalajokeakaan.

        En minäkään ottaisi ev enkä kyllä naomiltakaan tulkintaa koska ärsyttää se hehkutus ja itsellä myös olo että taitaa olla ev itse joka tätä palstaa ylläpitää sillä muuten hänen tietonsa poistettaisiin sääntöjenvastaisena niinkuin monen muun tiedot. Säälittävää jos on itse tai mitä luultavammin on. Ja minua kiinnostaa kunnon näkijä eikä mikään korttipovari

        En tunne Kalajokea minäkään mutta olen jonkin verran lukenut hänestä kirjoitettuja ketjuja
        ja on niin törkeää haukkumista ja kuitenkin ne on ihan hänen omalla nimellään ja paikkakuntakin on kerrottu missä asuu. Se on sääntöjen vastaista myös

        minulla on kyllä näin vuosien jälkeen löytynyt se "oma näkijä" joka on asioita nähnyt niin että ne on toteutuneet. hän myös kertoo asioita joita ei voi millään tietää eikä hän ole ns lypsänyt minulta mitään tietoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ottaisi ev enkä kyllä naomiltakaan tulkintaa koska ärsyttää se hehkutus ja itsellä myös olo että taitaa olla ev itse joka tätä palstaa ylläpitää sillä muuten hänen tietonsa poistettaisiin sääntöjenvastaisena niinkuin monen muun tiedot. Säälittävää jos on itse tai mitä luultavammin on. Ja minua kiinnostaa kunnon näkijä eikä mikään korttipovari

        En tunne Kalajokea minäkään mutta olen jonkin verran lukenut hänestä kirjoitettuja ketjuja
        ja on niin törkeää haukkumista ja kuitenkin ne on ihan hänen omalla nimellään ja paikkakuntakin on kerrottu missä asuu. Se on sääntöjen vastaista myös

        minulla on kyllä näin vuosien jälkeen löytynyt se "oma näkijä" joka on asioita nähnyt niin että ne on toteutuneet. hän myös kertoo asioita joita ei voi millään tietää eikä hän ole ns lypsänyt minulta mitään tietoja

        Eikö yhteen kommenttiin mahtunut kateellinen vuodatus kun heti perään toinen. On kyllä niin kummallista ja yli hilseen menevää tilitystä että on ihan pakko kommentoida kun juuri Naomille varasin ajan ja näin että hänestä täällä joku näkee kovaa tuskaa.

        Hiukan yli ymmärryksen menee tuo logiikka että sellaiselta ei sitten varmastikaan oteta tulkintaa joka on listojen kärjessä ja jota kehutaan??ihmetys??
        Ja missä todellisuudessa joku kuvittelee että Naomi, yksi tämän ajan Suomen tunnetuimpana ja luotettavimpana pidetty selvänäkijä kävisi täällä itse itseään kehumassa ja hänellä olisi sellaiseen aikaa??Isompi ihmetys??
        Itsellenikin meni viikon päähän aika vaikka miten koetettiin sovittaa ja siihenkin sain vain kun sanoin että on ihan huutava tarve.
        Ottaako niin koville että jollakin on niin paljon suosiota että häntä täällä kehutaan. Onhan se nyt tosiaan syy sellaista kartella joka on hyvä. Logiikkaa???

        Ne jotka ovat asioihin perehtynet tietävät varmasti myös että jokaisella näkijällä on omat työvälineensä joita katsomistyössään käyttää, kenellä kahvinporot tai teelehdet tai kristallipallo tai kortit. Olisi mielenkiintoista tietää että mistä ne "kunnon näkijät" katsoo jos eivät esimerkiksi kortteja käytä. Katon rappauksistako???
        Olen käynyt monilla "kunnon näkijöillä" ja he ovat ainakin kaikki käyttäneet työssään kortteja. Että mitkä ihmeen "korttipovarit"?? Oikeinko joillakin on suunnattoman kateuden lisäksi vielä pokkaa alkaa neuvoa näkijöitäkin töissään.

        Eikö ole miellyttänyt mitä on noussut vai onko niin ettei ole mitään mitä voisi nousta??? Pitäähän sitä sitten katkeruuttaan jossakin päästä purkamaan. Aika monissa ketjuissa on sitten tainnut tulla käytyäkin. Tyylin kyllä tunnistaa.

        Mikä ihmeen "kilpailijana koettu Naomi?? Mielestäni joku, joka kirjoittelee sähköposteja??todellista ihmetyystääääää!! ei voi samalla viikolla olla keskusteluissa missä mainitaan Naomi. Jonkinlaista rajaa sentään noihin katkeriin tilityksiinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö yhteen kommenttiin mahtunut kateellinen vuodatus kun heti perään toinen. On kyllä niin kummallista ja yli hilseen menevää tilitystä että on ihan pakko kommentoida kun juuri Naomille varasin ajan ja näin että hänestä täällä joku näkee kovaa tuskaa.

        Hiukan yli ymmärryksen menee tuo logiikka että sellaiselta ei sitten varmastikaan oteta tulkintaa joka on listojen kärjessä ja jota kehutaan??ihmetys??
        Ja missä todellisuudessa joku kuvittelee että Naomi, yksi tämän ajan Suomen tunnetuimpana ja luotettavimpana pidetty selvänäkijä kävisi täällä itse itseään kehumassa ja hänellä olisi sellaiseen aikaa??Isompi ihmetys??
        Itsellenikin meni viikon päähän aika vaikka miten koetettiin sovittaa ja siihenkin sain vain kun sanoin että on ihan huutava tarve.
        Ottaako niin koville että jollakin on niin paljon suosiota että häntä täällä kehutaan. Onhan se nyt tosiaan syy sellaista kartella joka on hyvä. Logiikkaa???

        Ne jotka ovat asioihin perehtynet tietävät varmasti myös että jokaisella näkijällä on omat työvälineensä joita katsomistyössään käyttää, kenellä kahvinporot tai teelehdet tai kristallipallo tai kortit. Olisi mielenkiintoista tietää että mistä ne "kunnon näkijät" katsoo jos eivät esimerkiksi kortteja käytä. Katon rappauksistako???
        Olen käynyt monilla "kunnon näkijöillä" ja he ovat ainakin kaikki käyttäneet työssään kortteja. Että mitkä ihmeen "korttipovarit"?? Oikeinko joillakin on suunnattoman kateuden lisäksi vielä pokkaa alkaa neuvoa näkijöitäkin töissään.

        Eikö ole miellyttänyt mitä on noussut vai onko niin ettei ole mitään mitä voisi nousta??? Pitäähän sitä sitten katkeruuttaan jossakin päästä purkamaan. Aika monissa ketjuissa on sitten tainnut tulla käytyäkin. Tyylin kyllä tunnistaa.

        Mikä ihmeen "kilpailijana koettu Naomi?? Mielestäni joku, joka kirjoittelee sähköposteja??todellista ihmetyystääääää!! ei voi samalla viikolla olla keskusteluissa missä mainitaan Naomi. Jonkinlaista rajaa sentään noihin katkeriin tilityksiinkin.

        Ei nyt oikein jaksaisi jatkaa tätä, kun kerran viestiäni ei joku näytä haluavan ymmärtää. Viestini oli vain: EVVK. Siis: en halunnut mollata yhtään ketään, koska en tunne kyseisiä näkijöitä lainkaan. Minulla ei ole heistä henkilökohtaista kokemusta. Tämä yksinkertainen asia siis näyttää olevan niin vaikeaa ymmärtää, että minua, tavallista palstanlukijaa, sanotaan "kateelliseksi" (mistä ihmeestä), ja "katkeraksi", (mistä ihmeestä). - En voi olla kateellinen, koska en ole näkijä, ja miksi olisin niin voimakkaiden tunteiden vallassa kuin katkeruus, kun olen pelkkä tavallinen suomi24:n selvänäkö-osaston selailija-klikkailija. Huoh.

        Jotenkin tulee olo, että ei kannattaisi, englanninkielisen sanonnan mukaan "wrestle with pigs". Se kuulostaa suomeksi niin rumalta, etten viitsi kääntää. Ymmärtäköön ken osaa.

        Luen palstaa ajoittain, koska olen kiinnostunut selvänäkemisestä ja jossain määrin myös yksittäisistä näkijöistä. Käytän silloin tällöin muutaman, vuosien mittaan jo tutuksi tulleen ammattinäkijän palveluja. Heistä on ollut minulle apua elämän varrella. Olen muutaman harvan kerran kommentoinutkin joitakin heistä palstalla. Kommentoin aina positiivisesti, ja jos on negatiivista sanottavaa, pidän sen minimissä ja totean yleensä vain että "ei nähnyt minulle". Tai, jos on jotain, mitä tuttu ja luotettu näkijäni ei ole nähnyt, koetan kertoa siitäkin sillä tavalla etten anna hänestä huonoa kuvaa mutta viestitän, että näkijätkin ovat inhimillisiä ja erehtyväisiä, selvänäkeminen kun ei ole "eksaktia tiedettä" . Että joku, joka ehkä soittaa minun suositukseni perusteella, tietää varautua. - Olen itse löytänyt pari "omaa" näkijääni nettipalstan keskusteluista. Osa löytyi tuttavien puskaradiosta.

        Minulla ei siis ole sinänsä mitään sitä vastaan että näkijöitä kommentoidaan nimeltä. Ehkä kuitenkin juuri se, että luen muiden kommentteja, ja kommentoin joskus jopa itsekin, tekee minulle erityisen kyllästyttäväksi sen ilmiön, kun joku hyvin vahvasti mainostyyppinen ketju nostetaan jatkuvasti palstan kärkeen. Se ei ole uskottavaa. Kehuviestien tyylikin kun vaikuttaa niin samalta.

        Joten minua ei kiinnosta yhtään taittaa peistä asiasta enempää, haluaisin vain, että mahdolliset näkijöiden omat mainokset sekä mahdolliset hyvästä tahdosta toimivat, omaan vakionäkijäänsä hurahtaneet pitäytyisivät rehellisessä palstakäytöksessä. Eli että eivät spämmäisi ja antaisi valheellista kuvaa, että yhtä näkijää kehutaan noin neljänsadan eri kirjoittajan voimin (tosin puolet niistä taisi olla riitelyä tästä toisesta näkijästä jota en nyt viitsi tässä enää mainita nimeltä, ja sitten siitä Kalajoesta...huh huh...).

        Ja että antaisitte palstan olla se miksi se on tarkoitettukin, keskustelupalsta. Ei mainospalsta eikä solvauspalsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt oikein jaksaisi jatkaa tätä, kun kerran viestiäni ei joku näytä haluavan ymmärtää. Viestini oli vain: EVVK. Siis: en halunnut mollata yhtään ketään, koska en tunne kyseisiä näkijöitä lainkaan. Minulla ei ole heistä henkilökohtaista kokemusta. Tämä yksinkertainen asia siis näyttää olevan niin vaikeaa ymmärtää, että minua, tavallista palstanlukijaa, sanotaan "kateelliseksi" (mistä ihmeestä), ja "katkeraksi", (mistä ihmeestä). - En voi olla kateellinen, koska en ole näkijä, ja miksi olisin niin voimakkaiden tunteiden vallassa kuin katkeruus, kun olen pelkkä tavallinen suomi24:n selvänäkö-osaston selailija-klikkailija. Huoh.

        Jotenkin tulee olo, että ei kannattaisi, englanninkielisen sanonnan mukaan "wrestle with pigs". Se kuulostaa suomeksi niin rumalta, etten viitsi kääntää. Ymmärtäköön ken osaa.

        Luen palstaa ajoittain, koska olen kiinnostunut selvänäkemisestä ja jossain määrin myös yksittäisistä näkijöistä. Käytän silloin tällöin muutaman, vuosien mittaan jo tutuksi tulleen ammattinäkijän palveluja. Heistä on ollut minulle apua elämän varrella. Olen muutaman harvan kerran kommentoinutkin joitakin heistä palstalla. Kommentoin aina positiivisesti, ja jos on negatiivista sanottavaa, pidän sen minimissä ja totean yleensä vain että "ei nähnyt minulle". Tai, jos on jotain, mitä tuttu ja luotettu näkijäni ei ole nähnyt, koetan kertoa siitäkin sillä tavalla etten anna hänestä huonoa kuvaa mutta viestitän, että näkijätkin ovat inhimillisiä ja erehtyväisiä, selvänäkeminen kun ei ole "eksaktia tiedettä" . Että joku, joka ehkä soittaa minun suositukseni perusteella, tietää varautua. - Olen itse löytänyt pari "omaa" näkijääni nettipalstan keskusteluista. Osa löytyi tuttavien puskaradiosta.

        Minulla ei siis ole sinänsä mitään sitä vastaan että näkijöitä kommentoidaan nimeltä. Ehkä kuitenkin juuri se, että luen muiden kommentteja, ja kommentoin joskus jopa itsekin, tekee minulle erityisen kyllästyttäväksi sen ilmiön, kun joku hyvin vahvasti mainostyyppinen ketju nostetaan jatkuvasti palstan kärkeen. Se ei ole uskottavaa. Kehuviestien tyylikin kun vaikuttaa niin samalta.

        Joten minua ei kiinnosta yhtään taittaa peistä asiasta enempää, haluaisin vain, että mahdolliset näkijöiden omat mainokset sekä mahdolliset hyvästä tahdosta toimivat, omaan vakionäkijäänsä hurahtaneet pitäytyisivät rehellisessä palstakäytöksessä. Eli että eivät spämmäisi ja antaisi valheellista kuvaa, että yhtä näkijää kehutaan noin neljänsadan eri kirjoittajan voimin (tosin puolet niistä taisi olla riitelyä tästä toisesta näkijästä jota en nyt viitsi tässä enää mainita nimeltä, ja sitten siitä Kalajoesta...huh huh...).

        Ja että antaisitte palstan olla se miksi se on tarkoitettukin, keskustelupalsta. Ei mainospalsta eikä solvauspalsta.

        ...lisään vielä, että olen siis kirjoittanut ainoastaan viestit 29.11.2020 19:33 ja 29.11.2020 19:35 (periaatteessa sama viesti, lisäsin vain etten tunne sitä K:lla alkavaakaan ennustajaa), ja nyt sitten Tänään 16:27. Näytti että joku oli sotkenut viestini jonkun toisen, vähän samansuuntaiseen. En ilmeisesti kuitenkaan siis ole ainoa, joka on kyllästynyt palstan nykymenoon tässä kohtaa. - Nyt en viitsi enää kommentoida tässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö yhteen kommenttiin mahtunut kateellinen vuodatus kun heti perään toinen. On kyllä niin kummallista ja yli hilseen menevää tilitystä että on ihan pakko kommentoida kun juuri Naomille varasin ajan ja näin että hänestä täällä joku näkee kovaa tuskaa.

        Hiukan yli ymmärryksen menee tuo logiikka että sellaiselta ei sitten varmastikaan oteta tulkintaa joka on listojen kärjessä ja jota kehutaan??ihmetys??
        Ja missä todellisuudessa joku kuvittelee että Naomi, yksi tämän ajan Suomen tunnetuimpana ja luotettavimpana pidetty selvänäkijä kävisi täällä itse itseään kehumassa ja hänellä olisi sellaiseen aikaa??Isompi ihmetys??
        Itsellenikin meni viikon päähän aika vaikka miten koetettiin sovittaa ja siihenkin sain vain kun sanoin että on ihan huutava tarve.
        Ottaako niin koville että jollakin on niin paljon suosiota että häntä täällä kehutaan. Onhan se nyt tosiaan syy sellaista kartella joka on hyvä. Logiikkaa???

        Ne jotka ovat asioihin perehtynet tietävät varmasti myös että jokaisella näkijällä on omat työvälineensä joita katsomistyössään käyttää, kenellä kahvinporot tai teelehdet tai kristallipallo tai kortit. Olisi mielenkiintoista tietää että mistä ne "kunnon näkijät" katsoo jos eivät esimerkiksi kortteja käytä. Katon rappauksistako???
        Olen käynyt monilla "kunnon näkijöillä" ja he ovat ainakin kaikki käyttäneet työssään kortteja. Että mitkä ihmeen "korttipovarit"?? Oikeinko joillakin on suunnattoman kateuden lisäksi vielä pokkaa alkaa neuvoa näkijöitäkin töissään.

        Eikö ole miellyttänyt mitä on noussut vai onko niin ettei ole mitään mitä voisi nousta??? Pitäähän sitä sitten katkeruuttaan jossakin päästä purkamaan. Aika monissa ketjuissa on sitten tainnut tulla käytyäkin. Tyylin kyllä tunnistaa.

        Mikä ihmeen "kilpailijana koettu Naomi?? Mielestäni joku, joka kirjoittelee sähköposteja??todellista ihmetyystääääää!! ei voi samalla viikolla olla keskusteluissa missä mainitaan Naomi. Jonkinlaista rajaa sentään noihin katkeriin tilityksiinkin.

        Ndomi yksi Suomen suosituimmista ja luotettavimmista näkijöistä? :D Hyvä huumorintaju sinulla kyllä on! Lopettaisit jo tuon jatkuvan Naomin kehumisen täällä, kaikki näkevät lävitsesi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö yhteen kommenttiin mahtunut kateellinen vuodatus kun heti perään toinen. On kyllä niin kummallista ja yli hilseen menevää tilitystä että on ihan pakko kommentoida kun juuri Naomille varasin ajan ja näin että hänestä täällä joku näkee kovaa tuskaa.

        Hiukan yli ymmärryksen menee tuo logiikka että sellaiselta ei sitten varmastikaan oteta tulkintaa joka on listojen kärjessä ja jota kehutaan??ihmetys??
        Ja missä todellisuudessa joku kuvittelee että Naomi, yksi tämän ajan Suomen tunnetuimpana ja luotettavimpana pidetty selvänäkijä kävisi täällä itse itseään kehumassa ja hänellä olisi sellaiseen aikaa??Isompi ihmetys??
        Itsellenikin meni viikon päähän aika vaikka miten koetettiin sovittaa ja siihenkin sain vain kun sanoin että on ihan huutava tarve.
        Ottaako niin koville että jollakin on niin paljon suosiota että häntä täällä kehutaan. Onhan se nyt tosiaan syy sellaista kartella joka on hyvä. Logiikkaa???

        Ne jotka ovat asioihin perehtynet tietävät varmasti myös että jokaisella näkijällä on omat työvälineensä joita katsomistyössään käyttää, kenellä kahvinporot tai teelehdet tai kristallipallo tai kortit. Olisi mielenkiintoista tietää että mistä ne "kunnon näkijät" katsoo jos eivät esimerkiksi kortteja käytä. Katon rappauksistako???
        Olen käynyt monilla "kunnon näkijöillä" ja he ovat ainakin kaikki käyttäneet työssään kortteja. Että mitkä ihmeen "korttipovarit"?? Oikeinko joillakin on suunnattoman kateuden lisäksi vielä pokkaa alkaa neuvoa näkijöitäkin töissään.

        Eikö ole miellyttänyt mitä on noussut vai onko niin ettei ole mitään mitä voisi nousta??? Pitäähän sitä sitten katkeruuttaan jossakin päästä purkamaan. Aika monissa ketjuissa on sitten tainnut tulla käytyäkin. Tyylin kyllä tunnistaa.

        Mikä ihmeen "kilpailijana koettu Naomi?? Mielestäni joku, joka kirjoittelee sähköposteja??todellista ihmetyystääääää!! ei voi samalla viikolla olla keskusteluissa missä mainitaan Naomi. Jonkinlaista rajaa sentään noihin katkeriin tilityksiinkin.

        Korttipovari on korttipovari eli katsoo korteista. Selvännäkijä ei tarvi apukeinoja näkee ilman että tarvii yhtään apukeinoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ndomi yksi Suomen suosituimmista ja luotettavimmista näkijöistä? :D Hyvä huumorintaju sinulla kyllä on! Lopettaisit jo tuon jatkuvan Naomin kehumisen täällä, kaikki näkevät lävitsesi kyllä.

        Olen päässyt samaan käsitykseen, on varmaan tällä hetkellä yksi suosituimmista. En ainakaan googlettamalla löytänyt ketään muuta, monissa ketjuissa on kyllä ylistyksiä sellaisista, jotka on joskus toimiut kymmeniä vuosia sitten mutta ei enää.
        Hain nimenomaan selvänäkijöitä, en mitään puhelinennustajia. En ole ennen käynyt selvännäkijällä mutta nyt aion mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korttipovari on korttipovari eli katsoo korteista. Selvännäkijä ei tarvi apukeinoja näkee ilman että tarvii yhtään apukeinoja

        Tonttu on tonttu ja tarvii usein tonttulakin mutta todelliset tontut ei tarvii edes tonttulakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonttu on tonttu ja tarvii usein tonttulakin mutta todelliset tontut ei tarvii edes tonttulakkeja.

        Juuri noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ndomi yksi Suomen suosituimmista ja luotettavimmista näkijöistä? :D Hyvä huumorintaju sinulla kyllä on! Lopettaisit jo tuon jatkuvan Naomin kehumisen täällä, kaikki näkevät lävitsesi kyllä.

        Jatkuvan kehumisen...missä...? hiukanko skitsoo eli ketkä kaikki. Kannattaako puhua vaan omasta puolestasi kun minä en ainakaan näe missään mitään jatkuvaa kehumista. Jos tuossa nyt yksi Naomia kehui niin miten se on jatkuvaa. Voi näiden palstojen tasoa.


    • Anonyymi

      Olen huomannut saman asia että mainostetaan samaa Mäkin haluan sitten kehua mun omaa suosikkiani. Mutta koska nimet aina poistetaan, niin jos joku on kiinnostunut oikeasta näkijästä niin kannattaa tsekata netin ihmeellisestä maailmasta enkeliviesti.fi sivulta sieltä löytyy näkijöiden näkijä

      • Anonyymi

        Totuus tule julki ennemmin tai myöhemmin aina.


      • Anonyymi

        Juu,tänne on turha laittaa omaa suosikkiaan koska se otetaan pois samantien. Pitääkin katsoa tuo enkeliviesti.fi. kiitos vinkistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tule julki ennemmin tai myöhemmin aina.

        Totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,tänne on turha laittaa omaa suosikkiaan koska se otetaan pois samantien. Pitääkin katsoa tuo enkeliviesti.fi. kiitos vinkistä

        Ainakin siellä oli kesällä Eva ja Elise. suuren avun ja neuvot sain heiltä


    • Anonyymi

      Voiko tänne oikeasti postata oman suosikkinsa? En dissaa muita, en elämänvirtaa, en Naomia. Haluaisin vain taspuolisesti tuoda esille oman suosikkini, joka on siis ehdotrtomasti enkeliviesti.fi. Katriinalle halauksia ja kiitos auttamisesta vuosien varrella.

      Opetellaan hyväksymään erilaiset mielipiteet ja mieltymykset. Ei pitäisi olla keneltäkään pois, jos omaa mieltymystään kehuu. Sellaista dissaamista ja haukkumista en ymmärrä yhtään. Meille kaikille on omamme. Olkaamme siitä kiitollisia.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole keneltäkään pois jos kertoo oman mielipiteensä. Mutta valitettavan moni suomalainen on kateellinen. Ja ihan kaikesta. Jos naapurilla on uusi auto, ollaan siitä kateellisia ja ostetaan isompi ja parempi. Kun naapuri ajaa autonsa pöin postilaatikkoa, on pakko ajaa oma päin autotallin seinää. Niin hulluja me olemme me suomalaiset. Jos joku toista ihmistä jossain kehuu, niin siitä ollaan niin kateellisia, että ainoa keino yrittää selvitä, on aloittaa mustamaalauskampanja kehuttua kohtaan.

        Kehuit enkeliviesti.fi palvelua. En olekaan koskaan heille soittanut. Kävin sivuilla kurkkaamassa. Onko joku jota suosittelet? Vaikka niin kuin sanoit, niin suositteluista huolimatta omat mieltymykset aina ratkaisee. Onko siellä taitavia astrologeja?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe