Älkää matkustako ny tampereelta mihinkään !
Kaikissa naapurikunnissa on valtavasti koronaa
Pysykää kotona !
Matkustus rajoitus voimassa nyt
10
92
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurikuntalaisena kannatan tätä. Älkää tamperelaiset tulko tänne levittämään koronaa!
- Anonyymi
Nyt on oikea aika matkustella kun vielä pääsee. Perjantaina Ylläkselle uudeltamaalta.
- Anonyymi
Juu, äkkiä leville että pääsee virustakin LEVIttämään.
- Anonyymi
Kyllä on pässiporukkaa. Tällä menolla emme pääse koronasta koskaan eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pässiporukkaa. Tällä menolla emme pääse koronasta koskaan eroon.
Miksi siitä pitäisi eroon päästä? Mun bisnekset kärsii jos korona häviää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, äkkiä leville että pääsee virustakin LEVIttämään.
Ei kun Ylläkselle, levillä käy vain sairaat.
- Anonyymi
Missä tamperelainen, siellä korona.
- Anonyymi
nyt 687 saanu koronan
Onneksi olkoon !
- Anonyymi
Huomenna matkustan Uudellemaalle
- Anonyymi
Olen aamulla tulossa työreissulle Tampereelle täältä Espoosta. Maskit voitte tunkea sinne minne aurinko ei Tamperelaisilla paista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2619813K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1795557Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565159PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *714828- 2122399
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122249Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3031880- 901577
- 211531
- 411133