Hukkasin muutossa tallelokeroni avaimet.
Tiedän, ei olisi pitänyt pitää molempia avaimia samassa renkaassa...
Riittääköhän uusi sarjoittaminen vai vaatiiko koko lukon vaihdon?
Voiko itse viedä lukkosepän mukanaan vai joutuuko tyytymään pankin hankkimaan päivystäjään? En löydä selkeää hintaa Nordean hinnastosta. Siellä mainitaan 50€ plus "todelliset kulut" tarkoittaen lukkoseppää, joka sitten päivystyksessä maksaakin ...
En varmasti ole ainoa, joka on joutunut maksamaan tyhmyydestään.
Kiitos etukäteen avusta!
Nordean tallelokero
6
349
Vastaukset
- Anonyymi
Saat tyytyä pankin valitsemaan turvafirmaan sekä sen laskutukseen. Ulkopuolisia ei pankin holveihin päästetä.
- Anonyymi
No niinpä niin tietenkin. Olipa tyhmä idea itseltäni, että joku alan mies tulisi -tai edes päästettäisiin lukkojen kimppuun....hah....jep, kiitos palautuksesta maan pinnalle. Rikos ja rangaistus eli maksettavaa tulee. Ja syystä
- Anonyymi
No niinpä, kiitos kuitenkin. Olen asiaa pari yötä mietittyäni päättänyt kysyä tuttua naapurin lukkoseppää "katsomaan" lukkoa muina miehinä. On se sen verran suuri kustannus.
- Anonyymi
'No niinpä, kiitos kuitenkin. Olen asiaa pari yötä mietittyäni päättänyt kysyä tuttua naapurin lukkoseppää "katsomaan" lukkoa muina miehinä. On se sen verran suuri kustannus.'
Holvissa on monta silmukkaa 24/7 eikä holvin lukkoihin pääse tutustumaan liiaksi. Naapurin lukkosepältä voi kadota pätevyyskortit jos pankin lukkoja tiirikoi. Jos mallia saattaja lokerikko pankin virkailija hermostuu jos toista avainta ei ole.
- Anonyymi
Se "porataan auki" pankolla ei saa olla mitään tyylikästä keinoa, ainakaan 20 vuotta takaperin kun niissä piireissä aikaani vietin.
Mutta jos ei ole kiire, se avain voi löytyä, sehän voi olla vaikka missä. Anna ajan kulua. - Anonyymi
Ainakin osuuspankin tampereen pääkonttorissa sanoivat että jos hukkaa avaimen kokonaiskustannus on 290 euroa. tästä on jo aikaa. siinä oli lukkosepän veloitus jo mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869