Hukkasin muutossa tallelokeroni avaimet.
Tiedän, ei olisi pitänyt pitää molempia avaimia samassa renkaassa...
Riittääköhän uusi sarjoittaminen vai vaatiiko koko lukon vaihdon?
Voiko itse viedä lukkosepän mukanaan vai joutuuko tyytymään pankin hankkimaan päivystäjään? En löydä selkeää hintaa Nordean hinnastosta. Siellä mainitaan 50€ plus "todelliset kulut" tarkoittaen lukkoseppää, joka sitten päivystyksessä maksaakin ...
En varmasti ole ainoa, joka on joutunut maksamaan tyhmyydestään.
Kiitos etukäteen avusta!
Nordean tallelokero
6
450
Vastaukset
- Anonyymi
Saat tyytyä pankin valitsemaan turvafirmaan sekä sen laskutukseen. Ulkopuolisia ei pankin holveihin päästetä.
- Anonyymi
No niinpä niin tietenkin. Olipa tyhmä idea itseltäni, että joku alan mies tulisi -tai edes päästettäisiin lukkojen kimppuun....hah....jep, kiitos palautuksesta maan pinnalle. Rikos ja rangaistus eli maksettavaa tulee. Ja syystä
- Anonyymi
No niinpä, kiitos kuitenkin. Olen asiaa pari yötä mietittyäni päättänyt kysyä tuttua naapurin lukkoseppää "katsomaan" lukkoa muina miehinä. On se sen verran suuri kustannus.
- Anonyymi
'No niinpä, kiitos kuitenkin. Olen asiaa pari yötä mietittyäni päättänyt kysyä tuttua naapurin lukkoseppää "katsomaan" lukkoa muina miehinä. On se sen verran suuri kustannus.'
Holvissa on monta silmukkaa 24/7 eikä holvin lukkoihin pääse tutustumaan liiaksi. Naapurin lukkosepältä voi kadota pätevyyskortit jos pankin lukkoja tiirikoi. Jos mallia saattaja lokerikko pankin virkailija hermostuu jos toista avainta ei ole.
- Anonyymi
Se "porataan auki" pankolla ei saa olla mitään tyylikästä keinoa, ainakaan 20 vuotta takaperin kun niissä piireissä aikaani vietin.
Mutta jos ei ole kiire, se avain voi löytyä, sehän voi olla vaikka missä. Anna ajan kulua. - Anonyymi
Ainakin osuuspankin tampereen pääkonttorissa sanoivat että jos hukkaa avaimen kokonaiskustannus on 290 euroa. tästä on jo aikaa. siinä oli lukkosepän veloitus jo mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573135- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112442mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132149- 292121
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151826- 151488
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621195