Minä olen sit kotona

Anonyymi

👀 enimmäkseen kun kaikki nyt leviää. Sinähän kumminkin haluat etten sairastu 😷

24

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri näin mies, en halua sun sairastuvan

• Anonyymi

Oli miehelle 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli miehelle 😕

Oli? eikö ole enää? Laita se aloitukseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tomensa
        Melko aikainen, kohtuullisen hyvän tärkkelyspitoisuuden muodostava lajike. Tyypillinen tärkkelyspitoisuus on 19 – 23 %. Tomensalla on pitkä itämislepo, joten se tulisi viritysidättää ennen istutusta

• Anonyymi

Syökää ihmiset D-vitamiini ja sinkkiä, niin räkätaudit pysyy loitolla.

• Anonyymi

Eikö kaikki syö nykyisin deetä. Mielestäni turvaohjeita kannattaa noudattaa söi nyt mitä hyvänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kaikki syö nykyisin deetä. Mielestäni turvaohjeita kannattaa noudattaa söi nyt mitä hyvänsä.

Ei kaikki syö sitä vähääkään, mitä suurin osa. Suurin osa syö liian vähän. 100 mikrogrammaa päivässä ainakin näin pimeänä aikana pitäisi syödä. Suositukset on liian matalat. Vitamiinitason voi myös mittauttaa niin näkee saako tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki syö sitä vähääkään, mitä suurin osa. Suurin osa syö liian vähän. 100 mikrogrammaa päivässä ainakin näin pimeänä aikana pitäisi syödä. Suositukset on liian matalat. Vitamiinitason voi myös mittauttaa niin näkee saako tarpeeksi.

Jos syö ihmiselle luontaisesti tarkoitettua ruokaa, niin saa riittävästi d-vitamiinia ilman lisiäkin. Sitähän on maitotuotteissa, kaloissa ja kanamunissa sekä ravintorasvoissa.

• Anonyymi

Lähipiirissä on ollut nyt itsellä tunne , että tulossa kipeeksi.😷🥵

• Anonyymi

Toivottavasti ei tule ja jos tulee niin lievänä 👍. Itse en halua mitään tauteja kun on koira huollettavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei tule ja jos tulee niin lievänä 👍. Itse en halua mitään tauteja kun on koira huollettavana.

Koira kun pitää ulkoiluttaa satoi tai paistoi ja oli itse missä kunnossa hyvänsä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koira kun pitää ulkoiluttaa satoi tai paistoi ja oli itse missä kunnossa hyvänsä!

Niinpä. Sellainen asia kannattaa ottaa huomioon kun koiran hankkii itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Sellainen asia kannattaa ottaa huomioon kun koiran hankkii itselleen.

Minulla on hoitopaikka koiralle jos en pysty kävelemään. Koirahotellejakin on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on hoitopaikka koiralle jos en pysty kävelemään. Koirahotellejakin on olemassa.

Lisään vielä että minulla on ollut koira 2002 lähtien joten hyvin tiedän mitä koiran pitäminen vaatii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä joudut teholle, niin voin luvata että koirastasi pidetään huolta. Ei sitä yksin jätetä eikä lopeteta vaikka sinä sairastat. Näin toimii hyvinvointiSuomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä joudut teholle, niin voin luvata että koirastasi pidetään huolta. Ei sitä yksin jätetä eikä lopeteta vaikka sinä sairastat. Näin toimii hyvinvointiSuomi.

Olen ollut teholla eikä silloisella koirallani ollut mitään hätää poikani luona!

• Anonyymi

Tavallista flunssaa on myös paljon liikkeellä!

• Anonyymi

Rokotus on hankkimatta. Ne flunssarokotteet taisi välillä loppua. Samat keinot pätevät flunssan torjuntaan kuin koronankin. Itellä on kylmäpuristettu mustaherukkamehu heti käytössä jos on vähänkin oireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotus on hankkimatta. Ne flunssarokotteet taisi välillä loppua. Samat keinot pätevät flunssan torjuntaan kuin koronankin. Itellä on kylmäpuristettu mustaherukkamehu heti käytössä jos on vähänkin oireita.

Ei ole flunssarokotetta, mutta on influenssarokote. Ne ilmeisesti loppuivat jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole flunssarokotetta, mutta on influenssarokote. Ne ilmeisesti loppuivat jo.

Onneksi oli mulle vielä rokote!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi oli mulle vielä rokote!

Osta pimatsu corolla,niin ei kerkiä taudit
        tarttumaan.:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta pimatsu corolla,niin ei kerkiä taudit
        tarttumaan.:)

Minä boikotoin aasiatuotteita. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä boikotoin aasiatuotteita. 😅

Aaseja minäkin käytän,mutta corolla
        eka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe