Luottamus on heikkoa. Kaikki tietävät, että persuihin kytkeytyy ns. muunneltu totuus tai vaihtoehtoinen totuus. Persut eivät ole lojaaleja maan hallitusta kohtaan jne. Ei ihme, jos persujen palkkaaminen ei houkuttele.
Luottavatko työnantajat persuihin
9
<50
Vastaukset
Kaikki tietävät, että persuihin kytkeytyy ns. muunneltu totuus tai vaihtoehtoinen totuus. Persut eivät ole lojaaleja maan hallitusta kohtaan jne.
Totta. Jos haluat säilyttää rehellisen Suomen, tiedät mitä puoluetta ei kannata äänestää.- Anonyymi
Aika monelta olen kullut, etteivät he halua palkata persuja.
- Anonyymi
Mulla on oma firma, onko sulla? Minä luotan persuihin kuin muuriin. Meidän firmaan ei palkata töihin muuta ku persuja
- Anonyymi
Sun yhdenmiehen firmaan ei palkata ketään, älä huijaa. Sensijaan minulla on firma jossa kesäaikaan kolme työntekijää. Eikä yksikään persu.
- Anonyymi
Totta ja siksi töissä ei kukaan luota persuun.
- Anonyymi
Persu on luokkapetturi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persu on luokkapetturi!
Ei ole. Olemme aina olleet oikeistolaisia tukeva puolue. Valkoiset kunniaan!!!
- Anonyymi
Johtoportaassa persu on paikallaan EK-yhteyksiensä vuoksi. Yritys voi keplotella ansaitsemattomia tukia lisää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755