tuntuu kuin näkisin sut. Tämä on ihan hullua. Tuutko mun kanssa selvitteleen mitä tämä on vai jätätkö mut loppuelämäksi välitilaan kaipaamaan. Mies olet, nainen mä.
Joskus kun katson peiliin
10
99
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että joku on huonossa hapessa.
- Anonyymi
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
Et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä.
En tietenkään ymmärrä. Sanoit yhden lauseen, miten siitä voi mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Mua jäi tämä kommentti vaivaamaan. Oletko kunnossa?
- Anonyymi
Tulen selvittelemään. Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Hienoa. Kiitos.
- Anonyymi
Varmaankin jotain samastumista, sulautumista, vähän kuin olis yhteinen mieli, ja kävis sisäistä puhetta, jossa toisena osapuolena tuo toinen.
- Anonyymi
Valitettavasti en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en ymmärrä.
ja sivusta olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33646SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933569Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1273309Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713281Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202146Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251738- 271446
- 321431
- 861315
- 151283