Joskus kun katson peiliin
tuntuu kuin näkisin sut. Tämä on ihan hullua. Tuutko mun kanssa selvitteleen mitä tämä on vai jätätkö mut loppuelämäksi välitilaan kaipaamaan. Mies olet, nainen mä.
10
192
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että joku on huonossa hapessa.
- Anonyymi
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
Et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä.
En tietenkään ymmärrä. Sanoit yhden lauseen, miten siitä voi mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Mua jäi tämä kommentti vaivaamaan. Oletko kunnossa?
- Anonyymi
Tulen selvittelemään. Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Hienoa. Kiitos.
- Anonyymi
Varmaankin jotain samastumista, sulautumista, vähän kuin olis yhteinen mieli, ja kävis sisäistä puhetta, jossa toisena osapuolena tuo toinen.
- Anonyymi
Valitettavasti en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en ymmärrä.
ja sivusta olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-425519703Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3797352Uusin Seiska herttainen Torppa
Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir1312473