tuntuu kuin näkisin sut. Tämä on ihan hullua. Tuutko mun kanssa selvitteleen mitä tämä on vai jätätkö mut loppuelämäksi välitilaan kaipaamaan. Mies olet, nainen mä.
Joskus kun katson peiliin
10
88
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että joku on huonossa hapessa.
- Anonyymi
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
Et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä.
En tietenkään ymmärrä. Sanoit yhden lauseen, miten siitä voi mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Mua jäi tämä kommentti vaivaamaan. Oletko kunnossa?
- Anonyymi
Tulen selvittelemään. Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Hienoa. Kiitos.
- Anonyymi
Varmaankin jotain samastumista, sulautumista, vähän kuin olis yhteinen mieli, ja kävis sisäistä puhetta, jossa toisena osapuolena tuo toinen.
- Anonyymi
Valitettavasti en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en ymmärrä.
ja sivusta olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264121
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1334002- 583594
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643291- 812866
- 542785
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264