tuntuu kuin näkisin sut. Tämä on ihan hullua. Tuutko mun kanssa selvitteleen mitä tämä on vai jätätkö mut loppuelämäksi välitilaan kaipaamaan. Mies olet, nainen mä.
Joskus kun katson peiliin
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla, että joku on huonossa hapessa.
- Anonyymi
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan joku on. Maailmassa monta on hapetonta kulkijaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä sulkijaa.
Et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä.
En tietenkään ymmärrä. Sanoit yhden lauseen, miten siitä voi mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Mua jäi tämä kommentti vaivaamaan. Oletko kunnossa?
- Anonyymi
Tulen selvittelemään. Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Hienoa. Kiitos.
- Anonyymi
Varmaankin jotain samastumista, sulautumista, vähän kuin olis yhteinen mieli, ja kävis sisäistä puhetta, jossa toisena osapuolena tuo toinen.
- Anonyymi
Valitettavasti en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti en ymmärrä.
ja sivusta olen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1743032Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3831167Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073