Mitä tapahtui A-miehelle

Anonyymi

Eikö olekaan enää ikävä?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän pelkää😂

      • Anonyymi

        Sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua?

        Niin sitä minä en tiiä.


      • Anonyymi

        Aika säälittävä harraste sulla, toivottavasti näet ulkopuolelta miten naurettava olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika säälittävä harraste sulla, toivottavasti näet ulkopuolelta miten naurettava olet.

        Kiitos.. Vapaa ajan vietä tämäkin😂..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.. Vapaa ajan vietä tämäkin😂..

        *viete, ja mukava sellainen siihen asti kun selviää😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *viete, ja mukava sellainen siihen asti kun selviää😂😂😂😂😂

        Mikä selviää? Sekö, että olet kateuteesi kajahtanut pubiruusu, joka mustamaalaa ja stalkkaa toista naista? Sekä keksii hänestä omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä selviää? Sekö, että olet kateuteesi kajahtanut pubiruusu, joka mustamaalaa ja stalkkaa toista naista? Sekä keksii hänestä omiaan.

        😂😂... Mä en stalkkaa naisia😂😂mua ei kiinnosta naiset ei hyvässä eikä pahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂... Mä en stalkkaa naisia😂😂mua ei kiinnosta naiset ei hyvässä eikä pahassa.

        Luuletko iso iita, että kukaan kehtaa nauraa kanssasi tätä surullista sohimistasi ja oletko huomannut vinoja katseita tai sujuvaa aiheenvaihtoa kun alat puimaan vihollisesi elämää mistä et tiedä muuta kuin omat valheesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko iso iita, että kukaan kehtaa nauraa kanssasi tätä surullista sohimistasi ja oletko huomannut vinoja katseita tai sujuvaa aiheenvaihtoa kun alat puimaan vihollisesi elämää mistä et tiedä muuta kuin omat valheesi?

        Ei helv😂😂.. Mä en vihaa ketään😂 mua ei ylipäätään kiinnosta muiden elämä. Mulla on hyvä elämä, en ole kateellinen eikä mulla ole sellaisia joita vihaan, nekin jotka on vähän tomppeleita saa anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helv😂😂.. Mä en vihaa ketään😂 mua ei ylipäätään kiinnosta muiden elämä. Mulla on hyvä elämä, en ole kateellinen eikä mulla ole sellaisia joita vihaan, nekin jotka on vähän tomppeleita saa anteeksi.

        Sulla on oman elämäsi journalisti, koomikko ja laululeivonen kumma tapa irtisanoutua kaikesta siitä, mitä taas parin tunnin kuluttua duunaat luuloharhoissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oman elämäsi journalisti, koomikko ja laululeivonen kumma tapa irtisanoutua kaikesta siitä, mitä taas parin tunnin kuluttua duunaat luuloharhoissasi.

        Kuulostaapa hyvälle😂.. Mutta nyt mulla vasta onkin hyvä olla 😆muttttt... Todellinen elämä kutsuu pitää mennä kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaapa hyvälle😂.. Mutta nyt mulla vasta onkin hyvä olla 😆muttttt... Todellinen elämä kutsuu pitää mennä kohta.

        Ei sulla ole muuta elämää kun pönöttää baareissa ja jauhaa ihmisistä paskaa katkerana. Älyttömintä tuossa psykoottisessa toiminnassasi on täydellinen realismin puute. Täällä minämikämaassasi olet kuningatar, kuten jossain surullisessa kulmapöydässä, tosin lähipiirisikin jo häpeää sinua ja moni tunnistaa edesottamuksesi täällä. Sitä et tunnu ymmärtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ole muuta elämää kun pönöttää baareissa ja jauhaa ihmisistä paskaa katkerana. Älyttömintä tuossa psykoottisessa toiminnassasi on täydellinen realismin puute. Täällä minämikämaassasi olet kuningatar, kuten jossain surullisessa kulmapöydässä, tosin lähipiirisikin jo häpeää sinua ja moni tunnistaa edesottamuksesi täällä. Sitä et tunnu ymmärtävän.

        Hölmö, nyt taitaa tunnistamisesi mennä harakoille😂 baareissa kun en liiku ollenkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö, nyt taitaa tunnistamisesi mennä harakoille😂 baareissa kun en liiku ollenkaa.

        No mikä lie turhake provohaukka olet täällä näppäryyttäsi tyrkyttämässä....


    • Anonyymi

      Usein on A-mies mielessä..
      En vaan tiedä ketä hän ikävöi vai ikävöikö ketään.

      • Anonyymi

        Ihana M nainen erittäin usein mielessä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana M nainen erittäin usein mielessä ;)

        Mutta väärä A- mies ainakin tälle M- naiselle😁


      • Anonyymi

        Luulen, että ikävöi juuri sinua. Tsempit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että ikävöi juuri sinua. Tsempit!

        Eipä taida, ei olla työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida, ei olla työkavereita.

        Niin ei, enää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta väärä A- mies ainakin tälle M- naiselle😁

        Niin , no mehän olemmekin kaksi eri M-naista .
        (Sama kuin 29.11 , 23.47)
        Ehkä ei oikea A-mies minuakaan täällä kaipaa , mutta koskaan ei voi olla varma..
        Vai onko tämä nyt sitä toiveajattelua varmaan..


    • Anonyymi

      Ketä tarkoitat?

      • Anonyymi

        AA-Kerhon miestä 😁


    • Anonyymi

      A-mies hakee suklaata, on halvalla tarjolla. 🍫🍫🍫
      T:A-mies

    • Anonyymi

      A mies alennettiin b-mieheksi 😂

      • Anonyymi

        Kyllä ne ihan muut miehet niitä B-luokan miehiä on, tai peräti Ö-luokan.


      • Anonyymi

        A-mies on ihana , mutta on vain väärien ihmisten kanssa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe