Linnan juhlat - kuinka selvitä

Anonyymi

Tänä vuonna ei kameroida itsenäisyyspäivän linnan juhlia. Emme näe, kuinka Jari A puolisonsa Keijo Veen kanssa on asettunut vastaanottamaan ja kättelemään vieraita.
Kuinka liivijengiläiset adjutantteineen ovat kunnia-asennoissa seini vierillä pitkin kongi käytäviä. Kuinka myllypurolaiset leipäjonolaiset vähäosaisina, vapisevina ja krapuloissaan saapuvat linnaan sovittamaan sakon muuntorangaistus tuomioitaan Jarin ja Keijon hymyillessä ylimielisinä.
Niin paljon jää näkemättä - kuinka selviät?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On luvattu tasokasta ohjelmaa linnanjuhlien sijaan. Voipi olla antoisampi kuin ennen. Ehkä pyydän pari vanhaa tyyppiä seuraksi, että saa jakaa kokemuksia. Odotan nyt ohjelmalta enemmän kuin muina vuosina. Tänne palstalle sitten sukellan kommentoimaan, jännää... Ennustan hyvää musiikkia ja ruonoutta.

    • Anonyymi

      Aivan loistavasti selviän kun ei ne kekkerit ole ennenkään kiinnostaneet niin paljoa että olisin vasiten niitä telkkarista katsonut. On ollut parempaakin tekemistä ja on edelleen.



      vn

    • Anonyymi

      Tarvitsemme ehdottamasti virtuaalit linnanjuhlat. Jokainen kutsuttu tekee instaan omat sivut, jossa laitta juhlapuvun päälle ja kävelee olkkarissa edestakaisin, jotta nähdään, kuinka pitkä laahus on hankittu. Miehille vapaamuurarien virkapuku tavalliseen tapaan ja heidät voi laittaa astelemaan akkansa rinnalla tai pari askelta jäljessä, kuten nykyään miehen paikka on.

      • Anonyymi

        Minä laahustaisin turkoosissa kylpytakissani mahdollisesti reidet ja riparit vilkkuen tukka kuin jöröjukka. Tulisiko instaan estoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laahustaisin turkoosissa kylpytakissani mahdollisesti reidet ja riparit vilkkuen tukka kuin jöröjukka. Tulisiko instaan estoja?

        Mikä on ripari muu kuin rippikoululeiri? Se ei oikein sovi juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on ripari muu kuin rippikoululeiri? Se ei oikein sovi juttuun.

        Sangen laajan työelämä historiani vuoksi voisin selventää yhtä riparia.
        Esimerkiksi maalaustöissä, vaikkapa peltikaton maalaus, jos on jäänyt maalaamattomia pikku kohtia tyyliin 5 x 5 cm tai 2 x 10 cm soiro, niitäkin sanotaan ripareiksi. "Hei tuonne on jäänyt ripari, ja tuohon ja tuohon" jne.


    • Anonyymi

      Muumimamma ja afro mara kutsui linnaan ehkä hiukan liikaa silmäätekeviä, kun olivat siellä kuin sillit suolassa??

      • Anonyymi

        ei kiinnosta linnan juhlat, naurettavia pukunäyttelyitä huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kiinnosta linnan juhlat, naurettavia pukunäyttelyitä huh

        Minusta on hyvä, että perinteissä on joskus poikkeamia vaikka nyt shit koronan takia.
        Yleensä tulee kättelyt katsottua ja Rintalat.
        Ja haastattelut.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hyvä, että perinteissä on joskus poikkeamia vaikka nyt shit koronan takia.
        Yleensä tulee kättelyt katsottua ja Rintalat.
        Ja haastattelut.
        Beng

        Minä luen vain lehtiä - jälkikäteen; "linnan upein nainen" - "linnan asu antavin nainen" - "linnan illan pari" - "tätä et nähnyt teeveestä" - "veteraani sai Saulinkin itkemään" - "Jenni räjäytti potin" - "Jatkoilla tapahtui" - "Poliisi puuttui väen paljouteen" - "Linnan herkut veivät päätkin mennessään"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä luen vain lehtiä - jälkikäteen; "linnan upein nainen" - "linnan asu antavin nainen" - "linnan illan pari" - "tätä et nähnyt teeveestä" - "veteraani sai Saulinkin itkemään" - "Jenni räjäytti potin" - "Jatkoilla tapahtui" - "Poliisi puuttui väen paljouteen" - "Linnan herkut veivät päätkin mennessään"

        Minulla on kaihileikkaus 7.12. Toivottavasti leikkaavan lääkärin käsi ei vapise!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kaihileikkaus 7.12. Toivottavasti leikkaavan lääkärin käsi ei vapise!

        Toivotaan, että hän on selvinpäin 6.12 päivän jäljiltä.
        Ei ainakaan krapulassa. Tai on ottanut ainakin parantavat tömpsyt, niin käsi vakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kiinnosta linnan juhlat, naurettavia pukunäyttelyitä huh

        Niinpä. Ihan sama mitä vaatteita jotkut pitävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ihan sama mitä vaatteita jotkut pitävät.

        Minä pidän vaatteita jotka ensimmäisenä kaapista löydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän vaatteita jotka ensimmäisenä kaapista löydän.

        Minulla sama asia. Enimmäkseen arkivaatteita kesä- ja talvikäyttöön.
        Nappailen henkareista siitä vaan. Välillä huvittaa kun samat vaatteet keulii pesun jälkeen kuukaudesta toiseen, niin on kuin en vaihtaisi vaatteita ollenkaan. Niinpä välillä otan keskemmältä vaatetankoa, että olen uudistuneen näköinen. Jos vaikka joku mummeli sanoisi, "kato uusi paita" (vuodelta 2010 mutta eihän sitä muut tiedä).
        Sitten on yksi ja sama B/C mallin puku paitoineen ja krakoineen häihin ja hautajaisiin, ollut viitisentoista vuotta, kun ei tuo paino halua nousta eikä laskea. Hyvä niin.


    • Anonyymi

      Minulla on iltapuku 90-luvulta vaatekaapin ylähyllylle löysästi paiskattuna, on rypistymätöntä kangasta, liian pitkä henkarikaappiin, samanlainen kuin Marita Taavitsaisella oli kerran esiintyessään konsertissa. Pikku putiikista ostettu, joten tiedän missä hän on ainakin kerran käynyt. Mitä jos pukisin sen. Ja on klitterikorkkarit, nuoremmat, kyllä niillä tunnin tepastelee, sitten alkaa lenkkarijalkoja kivistää. Mistä tietää vaikka mies tykkäisi. Kun ei ole nyt juhlia ollut, voisi itse järjestää.

      • Anonyymi

        Tottakai sä laittaudut tuohon pukuun. Laitat tutuille kuvia.
        Kotisihan on linnasi.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sä laittaudut tuohon pukuun. Laitat tutuille kuvia.
        Kotisihan on linnasi.
        Beng

        Ja kuvia on laitettava tänne palstallekin. Muuten emme tahdo uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuvia on laitettava tänne palstallekin. Muuten emme tahdo uskoa.

        Voiko palstalle laittaa kuvia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko palstalle laittaa kuvia ?

        Jos rekkautuu, voi laittaa kuvan profiiliin. Voihan siitä jättää kasvot pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rekkautuu, voi laittaa kuvan profiiliin. Voihan siitä jättää kasvot pois.

        Voiko laittaa ylimääräisiä kuvia, vai vain profiilikuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko laittaa ylimääräisiä kuvia, vai vain profiilikuvan?

        Enpä tiedä, onko lisäkuvien mahdollisuus, kun en ole rekisteröity.


    • Anonyymi

      Saahan nähdä missä anarkisti-vasemmistolaiset alkavat riehumaan tänä vuonna?
      Ikkunoita ja infraa särkyy taas kymmenien tuhansien edestä, poliisia lyödään kuin "vierasta sikaa" ja heitetään paukkupommeja..

      Ja huvittavinta on, että "äärioikeistolaisia" pidetään uhkana..

      • Anonyymi

        Eiköhän terroristit ole enemmän niitä suvakkeja jotka istuu keskelle katua tukkien väylät joka suuntaan ja sitten niitä kaasutetaan mikä on ihan oikein. Oikeampaa olisi vetää pampuilla päälakeen.
        Mutta ei pelkoa. Eikös tänä vuonna kaikki tapahdu virtuaalisesti ja joukko tapahtumat kielletty. Tuskin mielenosoittajatkaan lähtee liikkeelle, kun ei ole kohdetta johon näyttää pahan mielensä.


    • Ei liene monellakaan kokemusta linnan juhlista, vaan todennäköisemmin putkan juhlista...

      • Anonyymi

        Minulla ei, entä sinulla.
        Beng
        Haa. Ei tarvitse laulaa "Linnoissa....." Mari Palo laulaa sen aika veikeästikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei, entä sinulla.
        Beng
        Haa. Ei tarvitse laulaa "Linnoissa....." Mari Palo laulaa sen aika veikeästikin.

        Olenpa ollut lähes kaikissa suomen linnoissa ja Suomenlinnassakin.
        Putkassa olen muuten ollut pari kertaa. Ensin esiputkassa pari-kolme tuntia mutta olin liian selvinpäin (koska olin selvinpäin) pantavaksi putkaan jonne joutui pari kaveriani. Potkaisivat ulos.
        Toisella kertaa olin pari tuntia ja totesivat, väärä kohde väärä henkilö, vaikka niillä oli oikeakin hallussa. Minua se huvitti suuresti joten kysyin, ettekö voisi keksiä jotakin, että saisin olla siellä kauemmin? Eivät ymmärtäneet huumoria.


    • Anonyymi

      Tampereella ja Hämeenlinnassa pidetään kekkerit tänä vuonna, kun Stadi on saastunut rikkaruohoista!✨🌟⭐💫

    • Anonyymi

      Parhaat kekkerit omassa kodissa.
      -Really-Really

      • Anonyymi

        Järkevä asiallinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevä asiallinen ratkaisu.

        Kotonahan tässä on pysyttävä kevääseen, ennen kuin korona laantuu.
        No hah, suurimman osan ajasta olen kotona ilman koronaakin.
        Johtuu pienestä yksinkertaisesta syystä; minä viihdyn täällä koska olen laittanut kodin kodikseni. 90 % ihmisistä ei oivalla sitä. He ahdistuvat kun joutuu olemaan kotona liian monta tuntia.


    • Anonyymi

      En yleensäkään ole katsonut telkkarin linnan juhlia alusta loppuun, vaan joitakin kohtia silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Ei sitten kukaan pysynyt asiassa!
      Avauksessa oli vihjekysymys oli Jari Aarnion ja Keijo Vilhusen linnanjuhlista a´la Helsingin vankila.

      • Anonyymi

        No, etkös ole huomannut, että kirjoitamme, mitä haluamme ja vastaillaan jollain villillä vaistolla jolle kulle.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe